Mannen vast voor brand op station Ede

Alles over het Openbaar Vervoer in Overijssel en Gelderland en oostelijk Flevoland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Mannen vast voor brand op station Ede

Bericht door Daniel »

Mannen vast voor brand op station Ede
vrijdag 05 december 2008 | 11:45 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 05 december 2008 | 11:58

EDE - De Edese politie heeft vrijdagochtend vroeg twee mannen aangehouden op verdenking van brandstichting op het station Ede-Centrum.

Het gaat om een 29-jarige Voorthuizenaar en een 42-jarige Barnevelder. Ze zouden volgens de politie in de wachtruimte van het station aan het Museumplein kranten in brand hebben gestoken.

Een getuige had gezien dat de mannen kranten uit de bakken hadden gehaald en hadden aangestoken. De politie werd om kwart over vijf gewaarschuwd.

Agenten troffen bij aankomst de beide mannen aan. Ze zaten op een bank, terwijl in de wachtruimte tussen twee banken tegen een paal kranten brandden.

Het duo werd ingerekend op verdenking van hun betrokkenheid bij de brandstichting.

Bron: De Gelderlander
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mannen vast voor brand op station Ede

Bericht door webguy »

Welke wachtruimte vraa ik me af :) Er is daar een of ander hokkie dat aan de achterkant van het podiumpje zit, maar echt een wachtruimte is het niet.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten