Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door Thom91 »

1) De baas in ieder geval wel
2) Dat is om andere redenen schier onmogelijk.
Komt wel goed schatje.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door webguy »

Overigens gaat de directeur van de NS wel met de trein - Timo woont in Bussum geloof ik, dus zet de auto neer op het station en pakt de sprinter vanaf Naarden-Bussum.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door Ardan »

Jij mag hem Timo noemen ja? :P
Ik doe ook maar wat
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door webguy »

Nog nooit ontmoet maar zie 'm regelmatig op het station of in de lobby. En ach, wat moet ik 'm dan noemen? Edelachtbare heer Timo Huges?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door Suus »

huibf schreef:Denk je dat de directeur van NS met de trein gaat ?
Nou, toevallig wel. Ik weet niet welk traject de huidige directeur per trein doet, maar per trein reizen doet hij wel. Komt ook omdat het hoofdkantoor van NS erg weinig parkeerruimte heeft.

Bert Meerstadt, de vorige directeur, ging altijd met de trein vanaf Naarden-Bussum naar Utrecht. Dat was ook algemeen bekend ;-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door JWM »

Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen:

http://www.at5.nl/artikelen/59185/gvb-d ... et-de-auto
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door Suus »

Over de supermarkt gesproken...

Vanmiddag wilde ik nog wat soep inslaan om zo te profiteren van het 2e pak of blik Unoxsoep gratis hamsteractie en het viel mij op dat ze nu ook 300 ml pakjes soep hebben. Wel praktisch, want die blikken zijn toch wel wat onhandig, maar de prijs is dus gestegen van 83 cent naar 1 euro 25 voor exact dezelfde hoeveelheid soep :shock:

Pakjes maar weer teruggezet en toch de kleine blikjes maar in mijn mandje geschoven :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door Daantje »

Gewoon zelf soep maken en in porties invriezen ;) Sinds ik een soeppan heb en veel zelf soep maak, vind ik soep uit blik of pak ook niet meer lekker
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door Ronald »

Is een soeppan iets anders dan een gewone pan, behalve dat 'ie waarschijnlijk groter is?
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door Daantje »

Groter en een dikkere bodem dan een gewone pan (meer zoals een braadpan) zodat je er ook vlees of groente in kan aanbakken.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door Suus »

Daantje schreef:invriezen
Hoewel de fabrikant in het boekje beweerd dat mijn koelkast een vriezer heeft, is de enige functie van het vriesvak tot nu toe geweest het maken van gletsjers. Maar iets bevroren houden is duidelijk te moeilijk voor dat ding :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door Ronald »

Een vriesvak in een koelkast is iets anders dan een vriezer. In een koelkast zit meestal een vriesvak waarin je bevroren artikelen hooguit enkele dagen kunt bewaren en dus niet geschikt is om iets in te vriezen. Een vriezer heeft een minimale temperatuur van -18 graden, dat dus nodig is om iets in te vriezen en het enkele maanden te kunnen bewaren. Het vriesvak van een koelkast is veel minder koud.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door Suus »

Het vak is niet eens in staat om een diepvriespizza een dag vers te houden, laat staan dat die er door de gletsjer ooit in heeft gepast...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door Daantje »

Hmm -o- Ik kan echt niet meer zonder vriezer. Overigens heb je één, twee en drie sterren vriezers/vakken. Wat Bee beschrijft is één ster (of nog minder :P ), twee sterren is iets van max drie maanden houdbaar en drie sterren is minstens -18 en houdbaar tot de houdbaarheidsdatum.

Ik heb een oude vriezer van het werk en toen ik die hier neerzette was het -30 ofzo dus die heb ik wel iets minder koud gezet :D
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door Ronald »

Ik heb een vriezer met zes laden en die is eigenlijk altijd vol :Y
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door waldo79 »

Mijn vriesvak functioneert wel zodanig dat ik er vlees en pizza's in opsla.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door deadlock »

Over geneuzel gesproken. Als ik in de rij sta bij de AH bij de klantenservicebalie en er staat een bejaarde voor me die zijn 5 cent bonus niet heeft gehad dan geef ik ze 20 cent en ga heel erg met mijn ogen rollen. Doen jullie dat ook?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door Suus »

Nee, want ik kom nooit bij de balie.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door Ardan »

Eén keer gedaan.
'Nee, dat wil ik niet, het gaat me erom dat er een fout is gemaakt en ik wil dat dat rechtgezet wordt!!!1!11!!!'
Zucht.
Sindsdien schreeuw ik ertussendoor naar het kassagrietjen of er geen ander grietjen kan komen om de rest van de langer en langer wordende rij te helpen.
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door deadlock »

Zelf de telefoon pakken om daarna 'kassa erbij' te roepen ben ik ook al eens een keer de supermarkt door uitgezet. Of nou jah ik zei '15 in de rij kassa erbij'.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door marlies »

Ik vind het juist wel goed dat AH een beleid heeft dat mensen daarvoor lekker naar de klantenservicebalie moeten en dat een kassamedewerker er geen seconde aan mag verspillen. Had elke winkel dat maar. Nu duperen de mensen die moeilijk doen op 5 cent alleen maar mensen die sigaretten, postzegels of kranten willen. Oftewel: andere bejaarden.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door Ardan »

Zeg :evil:
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door Daantje »

Ik had gisteren bij de AH een zak met paprika's met een halve barcode en dan vind ik het wel klantonvriendelijk dat ik zelf die zak om moet gaan ruilen voor een andere. Roep daar lekker iemand voor op. Nu moest ik al m'n spullen daar achter laten (was alleen) en kon ik daarna nog alles inpakken (n)
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door marlies »

Ardan schreef:Zeg :evil:
Ik dacht dat niemand onder de 50 nog rookte, brieven verstuurde of kranten las. Mijn fout ;)
Mr-W
Berichten: 3054
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Buurtsupergeneuzel #1

Bericht door Mr-W »

deadlock schreef:Zelf de telefoon pakken om daarna 'kassa erbij' te roepen ben ik ook al eens een keer de supermarkt door uitgezet. Of nou jah ik zei '15 in de rij kassa erbij'.
Was dit bij de jumbo dan zou ik zonder te betalen al mijn boodschappen ook maar mee nemen.Als er meer dan 5 in de rij staan krijg je in theorie je boodschappen gratis.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 67 gasten