Mag ik even kwijt #8

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door tsov »

Ik heb er gisteren nog vier gekocht en er (Plus Nageljongenstraat) lag nog een klein stapeltje :)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Daan »

Vinny schreef:Wat ik echter onbestaanbaar vind is dat op vrijdag alle chocoladeletters in veel winkels in Amsterdam en omstreken al uitverkocht waren. Ik heb er niet een meer kunnen vinden :roll:
Tja, 5 december moet alles eigenlijk op zijn, anders blijf je met zo veel zitten...

Vanavond de AH ombouwen voor kerst :D
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Justin »

Hier kregen we een chocoladeletter of twee van de AKO op Ddr na een aankoop :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Wubbo »

Sinterklaas was ook erg lief voor mij :pos: en vanavond komt ie nog een keer :lol: .
Linkerspoor
Berichten: 349
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 19:46

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Linkerspoor »

Vinny schreef:Wat ik echter onbestaanbaar vind is dat op vrijdag alle chocoladeletters in veel winkels in Amsterdam en omstreken al uitverkocht waren. Ik heb er niet een meer kunnen vinden :roll:
Dat is echt belachelijk ja. Zelfs donderdagavond waren de chocoladeletters al uitverkocht bij de ah xl, dus een dag voor sinterklaas! Die dingen legen weken van te voren al in de winkel, maar een dag voor Sinterklaas een letter kopen is niet mogelijk. :evil:

Vraag ik aan de filiaalmanager waar ik ze kan vinden: "ze zijn op". "Komen ze morgen nog binnen?" "Nee. Maar we hebben nog wel zwartepietentaartjes!" Linkerspoor ziet de koeling vol zwartepietentaartjes, en denkt, ik wil chocoladeletters, hoepel op met je taartjes. Helaas had ik weinig tijd, want ik dacht misschien liggen er bij een kleinere ah nog wel wat, anders had ik even uitgebreid geklaagd. Ik ben heel snel naar een kleine albert heijn gefietst, daar hadden ze nog net een paar letters (ik had er 5 nodig). Ik was de laatste die de winkel uitliep, achter mij werd de deur op slot gedraaid... Net gered dus. :)
Daan schreef:Tja, 5 december moet alles eigenlijk op zijn, anders blijf je met zo veel zitten...
Er wordt met Sinterklaas zoveel extra winst gemaakt dat bijv. de ah dat echt wel kan lijden. Daarnaast zijn er zat mensen die na sinterklaas nog wel met 35% korting een chocoladeletter willen kopen! En laat ah aan personeel geven als er nog over is... ;)
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Karl »

Aan de andere kant, gisteren was ik bij de V&D in Rotterdam en daar waren ze nog volop. Kan mij niet voorstellen dat ze daar nog allemaal vanaf gekomen zijn. Al was de H en de R nergens meer te bekennen.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Suus »

Bij de Hoogvliet kreeg ik zoals elk jaar weer gratis zakken snoepgoed mee bij het afrekenen van de boodschappen :pos:

In mijn middelbare schooltijd was het altijd vaste prik om op de dagen na sinterklaas daar wat te eten te halen, dan konden we dagen kauwen op schuimpjes, chocokikkers en andere snoeptroep :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door tsov »

Bij AH Molenwijk in Amsterdam lagen zojuist nog heel veel Pietentaartjes en kruidnootjes én, als klap op de vuurpijl :P, nog twee chocoladeletters :mrgreen:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Fles »

Hier wordt die troep gewoon pas afgeprijsd als het tegen de datum loopt.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Daantje »

Vorig weekend waren de D's al uitverkocht en kreeg ik bij gebrek aan beter een H :P
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door tsov »

Och, als de T's op zijn krijg ik een S voor m'n achternaam :P S'en zijn er altijd wel :wink:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Daniel »

Tja, ik kreeg ook al een S... van Sint naar ik aanneem, want in m'n naam zit er geen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door STF »

Hier zijn die dingen altijd nog weken na sinterklaas te krijgen, tegen 50 procent korting en als ze er te lang blijven liggen word het 90 procent korting 8-)
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Mark »

Hmm wij zijn er al doorheen.. en ik was tot 22:00 bezig met kerstversiering in de winkel :P
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Justin »

Beuh, chocolade :twisted:

Heb twee happen op en vond het eigenlijk alweer genoeg :P. Effe diëten voordat ik ga bunkeren met Kerstmis :P.

Heb net uurtje krachttraining gedaan... Pfoe...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Geert »

Heb nog geen chocoladeletter op dit jaar. Vond dat toch wel erg goed van mezelf :D
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Justin »

Geert: samen op dieet dan? :mrgreen: We zijn goed he :P. 8-)
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door ODRAIL »

Heb dit jaar ook geen chocoladeletter aangeraakt, vind het dan ook niet zo lekker. Geef mij maar een stuk boterletter.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door deadlock »

Wat een heerlijke dag om lekker Guitar Hero World Tour te spelen en Glühwein te drinken <3
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Justin »

GHWT Rocks!

Vooral het drummen, kan er geen zak van (vergeet altijd het pedaal), maar het is cool spel 8-)
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door STF »

Morgenavond komen me ouders terug van een maand vakantie Indonesie. Ben vandaag dus maar het huishouden aan het doen, niet dat het een enorme puinzooi was, maar het kon beter.
Was doen en te drogen ophangen, stofzuigen, badkamer schoonmaken, nieuw beddegoed, etc.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door deadlock »

Justin schreef:GHWT Rocks!

Vooral het drummen, kan er geen zak van (vergeet altijd het pedaal), maar het is cool spel 8-)
Dat is de moeilijkheid. Twee handen gaat prima. Eén hand en een voet gaat, maar bij drie gaat je coördinatievermogen protesteren :D

Ach jah. WT is even aan de kant en ik doe nu een co-op career met een vriendin op medium van GH3:LoR en we zijn zo goed als klaar, nog één level. Gelukkig zit er geen Slayer in coop.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door deadlock »

En dan van de week maar eens Hard afmaken. Ben blijven steken bij Knights of Cydonia. Wat een rattenaidsmoeilijk nummer.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Justin »

Tja ik speel het bij een maat van me, maar het is moeilijk als je niet constant kan oefenen. Daarom blijf ik steken op Medium. En Knights of Cydonia is cool!

Probeer maar eens Dragonforce op Expert te spelen. Knap van je als je de eerste 10 seconden kan blijven staan en niet na 2 seconden eraf wordt gegooid. Kanonnen!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door deadlock »

Dragon Force hou ik ongeveer 4 seconden vol :p

De solo van One kom ik ook never nooit niet doorheen (op HARD) :'(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten