Mag ik even kwijt #148

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Thom91 »

Dit was voor mijzelf en een uitdaging aan Klaasje over materieelverdeling gedurende de dag vs het in het dal afschaffen van PHS ipv 7-20 PHS blijven rijden. (Vrijwel overbodig)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:ja er is ontzettend veel documentatie, heb het alleen nog nooit gebruikt. Dat blad lees ik ook nooit eigenlijk. Heb wel die jaarkalender aan de muur hangen :)
Die kalender hangt hier ook aan de muur. En dat blad lees ik juist weer van a tot z door. Wegens mijn lichamelijke gesteldheid zal ik er niet voor kiezen om met een excursie of een rondrit mee te gaan.

Ach zo is het een vereniging waar ieder zijn gang kan gaan. Voel me er nu al thuis :pos: :wink: .
Gebruikersavatar
bjorn keith
Berichten: 439
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 18:23
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door bjorn keith »

Ik ben zelf ook lid, erg leuke vereniging! Ook de 1200 reunie in Amersfoort met alle 8 de 1200 locs die toen nog in Nederland aanwezig waren was absoluut de moeite waard. Ik was niet mee met de rit maar was in Amersfoort bij de line-up, nog nooit zoveel mensen op het perron zien staan daar.
Kijk ook eens op mijn YouTube kanaal: https://youtube.com/ovdoornederland
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door deadlock »

Ik word lid van de NVBS als er één bepaald persoon eerst dood gaat.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Ik word lid van de NVBS als er één bepaald persoon eerst dood gaat.
Oh, dat ga ik niet meer meemaken vrees ik ;( _O-
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door marlies »

Het is echt niets voor mij en dat bedoel ik niet negatief ofzo. Maar, nee, niet mijn wereld.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Fles »

Ik ben er anderhalf jaar gelden eens heen geweest toen ze eoa quiz hadden :D lache man, beetje klote trappen daar _O- Al die lui die zichzelf super serieus nemen :D heerlijk :D
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
deadlock schreef:Ik word lid van de NVBS als er één bepaald persoon eerst dood gaat.
Oh, dat ga ik niet meer meemaken vrees ik ;( _O-
De frikandel is al met pensioen dus heel erg lang kan het nooit meer duren.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Vinny »

Fles schreef:Dat blad is best mooi wat ze maken :Y Maar als het jou niet boiet is het idd paarlen voor de zwijnen. Verder organiseren ze wel toffe ritten, waarmee je op bijzondere plekken komt. Plekken waar je zelf echt niet aan hoeft te denken. Ben een paar jaar geleden eens met een Plan U de productiehal van een zinkfabriek binnengereden, dat was gewoon best gaaf om eens mee te maken :)


Afbeelding
Dit is wel een bazenactie :)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Suus »

JWM schreef:Volgens AT5 is ook de Amsterdamse wethouder Wiebes een kandidaat, al betwijfel ik hoe serieus we dat bericht moeten nemen. Ik heb wel sympathie voor die man en het is natuurlijk maar afwachten of de VVD na de gemeenteraadsverkiezingen nog deel uitmaakt van het Amsterdamse College.
Blijkbaar toch wel serieus, hij schijnt het te gaan worden: http://nos.nl/artikel/605519-wiebes-beo ... ekers.html
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door MdJ »

De komende 9 weken mag ik voor het Ontwerpproject-B3 de ruimtelijke inrichting rondom Utrecht Centraal gaan herinrichten :mrgreen: 'Fietsenstallingen, Westplein herinrichten en de busstations Jaarbeurszijde en Centrumzijde gaan herontwerpen.

(Niet dat dat enig invloed heeft op het ontwerp dat werkelijk zal gaan worden gebouwd, maargoed...)
Bij twijfel: gebruik beton.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Thom91 »

Jottum, net als dat ik Driebergen - Zeist ooit volledig opnieuw heb mogen ontwerpen.
Komt wel goed schatje.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Michael »

Ik wil morgen een dagje gaan treinen met een Blokker dagkaart. Weet iemand een leuk rondje om te doen?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door deadlock »

Gewoon gaan? Brabantroute, dan stukje HSL, ff naar Utrecht en Amsterdam.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Michael »

Ik denk dat ik gewoon maar wat ga reizen ja. Wil sowieso even Leiden aandoen om wat Arriva bussen te platen. Heb ik nog niet zoveel van. Verder nog even Amsterdam voor de EBS bussen. En misschien nog even Noord-Holland in.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Thom91 »

Oh je wilt ook bussen enzo. Ja, grote steden -> veel bussen. Of Q-Link in Groningen ;)
Komt wel goed schatje.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Michael »

Groningen had ik ook al aan gedacht. Maar de dagkaart is niet in de spits geldig en de eerste mogelijkheid om na 9 uur te vertrekken ben ik pas om 12:44 in Groningen. Is de halve dag al voorbij. Maar misschien dat ik het toch wel doe. ben er nog niet helemaal aan uit wat voor rondje ik ga maken.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door webguy »

Voor half 7 inchecken kan ook ;) Maar dan moet je niet tot 03:00 werken.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Thom91 »

webguy schreef:Maar dan moet je niet tot 03:00 werken.
*O* _O- _O-
Komt wel goed schatje.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Michael »

Ik ben vandaag vrij dus dat zou ik ook kunnen doen ja. Dan ga ik wel op de fiets naar het station en parkeer ik die wel in de stalling.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Thom91 »

Ja dat kan, je kan hem ook tegen een hek aan gooien ofzo :P
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Vinny »

Michael schreef:Groningen had ik ook al aan gedacht. Maar de dagkaart is niet in de spits geldig en de eerste mogelijkheid om na 9 uur te vertrekken ben ik pas om 12:44 in Groningen. Is de halve dag al voorbij. Maar misschien dat ik het toch wel doe. ben er nog niet helemaal aan uit wat voor rondje ik ga maken.
Groningen moet je eigenlijk gewoon doen als je de mogelijkheid hebt om daar ook te overnachten. Het nachtleven is prettig vertoeven daar en je hebt er een aantal hostels en budget-hotels zodat je maar een paar tientjes kwijt bent, als je niet de kans hebt om bij iemand te logeren.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door ODRAIL »

Vanmiddag maar even naar de tandarts geweest voor naar ik dacht een klein gaatje. Bleek er toch meer rottigheid in de kies te zitten dan de tandarts en ik dachten. Maar gelukkig is alles weer gevuld.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Z2N »

Leuk hoor, als je je voor Arriva ZHN een kwaliteitswaarnemer wil worden, maar als de link die je moet gebruiken voor de definitieve aanmelding als waarnemer het dan niet doet.. :N
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Thom91 »

... Dat ik super hard aan het loungen ben! Afbeelding
Komt wel goed schatje.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten