Mag ik even kwijt #149

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Thom91 »

Vinny schreef:
Thom91 schreef:Ik hoef alleen die van Vinny nog maar :mrgreen:
De meisjes waarmee ik ook daadwerkelijk het bed gedeeld heb: daarvoor moet je best een eind reizen: Zuid-Korea, Libanon, Zwitserland, Frankrijk en Kosovo. Veel succes ermee, jongen.
Het ging om die van die discotheek :P

Waar de volgende vraag ook nog van open staat :mrgreen:
Thom91 schreef:
Vinny schreef:Gisteren weer hetzelfde meisje tegengekomen als drie weken geleden op een feestje hier in het dorp. Nog altijd dezelfde zachte lippen en de mooie donkere ogen.Maar nog steeds geen telefoonnummer. Man... ik word helemaal gek hier... :oops: :X
De vraag is natuurlijk vooral.
Heb je het gevraagd en geeft ze het je niet of heb je het gewoon nog niet gevraagd? :P
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Vinny »

Daar heb ik dus niet mee het bed mee gedeeld, en ik heb ook geen telefoonnummer van haar dus. Wel de (vage) afspraak om elkaar bij het volgende feest weer te zien. Maar haar ogen zijn oogverblindend mooi en haar lippen voelen lekker zacht en dan raak ik dus van slag :oops:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13544
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Wubbo »

Karl schreef:Volgens mij zijn personen achter de accounts op dit soort internetfora echt een prima Man-bijt-hond-item. Achter het grootste deel van de 'vrouwen' zitten natuurlijk mannen met baarden of tuinbroeken. Van de tieners is het grootste deel sociaal minder capabel dan de rest van de Nederlanders en de rest heeft asperger.
Tijd om de Stelling van Wubbo er weer eens in te gooien: iedereen op dit soort forum is homo, heeft een vorm van autisme of allebei. Ik moet er nog eens een onderzoek naar doen, maar volgens mij klopt het vrij redelijk ;-)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Fles »

Wubbo schreef:
Karl schreef:Volgens mij zijn personen achter de accounts op dit soort internetfora echt een prima Man-bijt-hond-item. Achter het grootste deel van de 'vrouwen' zitten natuurlijk mannen met baarden of tuinbroeken. Van de tieners is het grootste deel sociaal minder capabel dan de rest van de Nederlanders en de rest heeft asperger.
Tijd om de Stelling van Wubbo er weer eens in te gooien: iedereen op dit soort forum is homo, heeft een vorm van autisme of allebei. Ik moet er nog eens een onderzoek naar doen, maar volgens mij klopt het vrij redelijk ;-)
Wubbo is een zeer intelligente kerel en weet zelf ook wel dat dit totale onzin is :D
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door Vinny »

Ik vind dat hier nogal meevallen eigenlijk. Gewone intellectuele mensen met een mening zou ik willen zeggen. Ik heb andere fora meegemaakt...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door Thom91 »

Ik heb er wel meerdere in het echt gezien, Wubbo's stelling klopt wel redelijk hoor. :mrgreen:
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door Fles »

oh als je mij als een parttime autist meerekent okee :D
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door JWM »

Iets van autisme o.i.d. kan je bij sommige gebruikers wel opmaken uit het postgedrag. Maar homoseksualiteit? Waarom zouden die zich bovengemiddeld aangetrokken voelen tot een forum over treintjes en bussen?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door Fles »

Overigens ken ik meerdere echt supertoffe en volledig hetero vrouwen die treinen ook gaaf vinden :D En dan hebben we het echt over Gave Meiden.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #148

Bericht door Thom91 »

Vinny schreef:Daar heb ik dus niet mee het bed mee gedeeld, en ik heb ook geen telefoonnummer van haar dus. Wel de (vage) afspraak om elkaar bij het volgende feest weer te zien. Maar haar ogen zijn oogverblindend mooi en haar lippen voelen lekker zacht en dan raak ik dus van slag :oops:
Welk volgende feest? Heb je überhaupt een naam? Niet gaan Facebooken en dan toevoegen hè, dat is nogal stalkerig en haalt de spanning voor de volgende keer eraf :mrgreen: *O*
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door Vinny »

Dat ben ik sowieso niet van plan hoor. Het is ook nog maar het tweede feest dat ik haar ken. Ze begroette mij wel alsof ze me al jaren kent, dat is op zich wel een goed teken.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door Thom91 »

Houdt ons op de hoogte eah, ben wel benieuwd! :mrgreen:
Komt wel goed schatje.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13544
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door Wubbo »

JWM schreef:Iets van autisme o.i.d. kan je bij sommige gebruikers wel opmaken uit het postgedrag. Maar homoseksualiteit? Waarom zouden die zich bovengemiddeld aangetrokken voelen tot een forum over treintjes en bussen?
Geen idee van het waarom, maar voor zover ik kan opmaken zitten er wel bovengemiddeld veel homo's op dit soort fora.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door Vinny »

Ik vrees dat het kopje "Mag ik even kwijt" wordt vervangen door "Vinny's dagboek" in zo'n geval...

Maar ja - eigen schuld - dan moet ik niet zondagochtend met een door alcohol vertroebeld hoofd gaan lopen posten hier... :oops:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13544
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door Wubbo »

Je mag wel een eigen topic openen hoor, dan splits ik de rest van je berichten er wel naar af ;-)
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door Vinny »

Wubbo schreef:
JWM schreef:Iets van autisme o.i.d. kan je bij sommige gebruikers wel opmaken uit het postgedrag. Maar homoseksualiteit? Waarom zouden die zich bovengemiddeld aangetrokken voelen tot een forum over treintjes en bussen?
Geen idee van het waarom, maar voor zover ik kan opmaken zitten er wel bovengemiddeld veel homo's op dit soort fora.
Ik ben in het grijze verleden wel eens bij een forummeeting geweest en toen ontmoetten we elkaar in een café in Zwolle met wel een heel roze uitstraling....
Geloof wel dat je daarmee vanzelf een bepaald type publiek trekt.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13544
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door Wubbo »

De vraag is wat er eerder was: het bovengemiddeld roze publiek op dat forum of de meeting in de roze kroeg. Ik verwacht dat eerste ;-)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39181
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door Daniel »

Dat was nog wel in de OHIH tijd meen ik, met OVNL zijn we alleen nog in Groesbeek en Amersfoort geweest :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door Ardan »

Ik kan zo tussen de 10 en 15 homo's oplepelen van alle vaste users hier (mijzelf incluis :mrgreen: ).. Aantal vrouwen: 2 of 3 (ééntje twijfel ik aan).. Maar over of iemand nou wel of geen autist is, tsja. Sommigen kunnen dat verbergen, anderen niet. Sommigen hebben het zwaarder/erger dan anderen. Wel denk ik dat het in de bussenhoek van onze hobby meer voorkomt.. of meer opvalt.
Maar goed, in welk hokje je ons ook stopt, we zijn allemaal mensen... en je weet er niks van tot je diegene persoonlijk kent.. en ik ken er toevallig vrij veel hier :P En 'normale' mensen zijn er meer dan genoeg (maar normale mensen bestaan niet).
Ik betwijfel alleen of OV-hobbyisme onder homo's relatief meer voorkomt. Denk het zelfs niet, maar dat er hier toevallig wel vrij veel tussen de vaste users zitten.
Ik doe ook maar wat
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door Thom91 »

Vinny schreef:Ik vrees dat het kopje "Mag ik even kwijt" wordt vervangen door "Vinny's dagboek" in zo'n geval...

Maar ja - eigen schuld - dan moet ik niet zondagochtend met een door alcohol vertroebeld hoofd gaan lopen posten hier... :oops:
Ah joh, dat heb ik hier ook al wel een paar keer gehad hoor. Alleen maar goed voor het gezelschapsgevoel! :D
Komt wel goed schatje.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13544
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door Wubbo »

Ardan schreef:Ik betwijfel alleen of OV-hobbyisme onder homo's relatief meer voorkomt. Denk het zelfs niet, maar dat er hier toevallig wel vrij veel tussen de vaste users zitten.
Ik heb de Stelling van Wubbo nu een jaar of 10. Op alle fora waar ik zat viel het aantal homo's (en autisten) me op. Ik vraag me dus af of het alleen hier zo is, en waarom dat alleen onder de vaste users zou zijn.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door Thom91 »

Ik weet nog steeds niet in welk hokje Karl mij heeft gestopt, nu kan ik niet slapen. :'(
Komt wel goed schatje.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door JWM »

Volgens de stelling van Wubbo zijn er hier vast wel wat mensen die je mee willen nemen naar een bepaald hokje.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door Ardan »

Wubbo schreef:Ik heb de Stelling van Wubbo nu een jaar of 10. Op alle fora waar ik zat viel het aantal homo's (en autisten) me op. Ik vraag me dus af of het alleen hier zo is, en waarom dat alleen onder de vaste users zou zijn.
Vraag ik me af wat 'normale' mensen dan doen zoal.
Of komt het meer omdát het je opvalt dat het er veel líjken?
In de samenleving zijn er trouwens sowieso meer homo's (10-15%) en autisten dan menigeen denkt.
Volgens het percentage zouden er statistisch gezien 170 homo's hier moeten zitten :P Hoeveel kennen we er nou? Ik dacht ze allemaal wel te kennen...
Ik doe ook maar wat
Bjarne
Berichten: 62
Lid geworden op: do 08 sep 2011, 18:18

Re: Mag ik even kwijt #149

Bericht door Bjarne »

Nou is de grote vraag die mij op komt of mijn wiskunde-studie dan onder een soort autisme geplaatst moet worden :lol:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten