Buschauffeur raakt zwaargewond bij aanrijding in Doetinchem

Alles over het Openbaar Vervoer in Overijssel en Gelderland en oostelijk Flevoland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Buschauffeur raakt zwaargewond bij aanrijding in Doetinchem

Bericht door Daniel »

Buschauffeur raakt zwaargewond bij aanrijding in Doetinchem
Geplaatst op: donderdag 13 februari 2014 19:25
Laatst bijgewerkt: donderdag 13 februari 2014 19:26


Op de Industrieweg in Doetinchem is donderdagochtend 13 februari een buschauffeur van vervoersbedrijf Arriva zwaargewond geraakt bij een verkeersongeluk. De chauffeur is met onder andere been- en buikletsel naar het ziekenhuis vervoerd. Hij reed met zijn bus vanuit de remise aan de Industrieweg in de richting van het station. Door nog onbekende oorzaak reed hij tegen een geparkeerde triangelaanhanger van een vrachtwagen.
Lees verder | Dossier Concessie Achterhoek | Meer nieuws over Concessie Achterhoek | Dossier Ongevallen in het verkeer | Meer nieuws over Ongevallen in het verkeer
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Jelmer
Berichten: 547
Lid geworden op: wo 19 mar 2008, 20:40

Re: Buschauffeur raakt zwaargewond bij aanrijding in Doetinc

Bericht door Jelmer »

als ik het kenteken goed kan lezen (BX-TV-81) is het bus 8436
Nitein-Repart
Berichten: 3541
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
Locatie: DTC

Re: Buschauffeur raakt zwaargewond bij aanrijding in Doetinc

Bericht door Nitein-Repart »

Hij reed met zijn bus vanuit de remise aan de Industrieweg in de richting van het station.
Hmm, ik heb vanuit het station gezien dat de achterkant richting het station wees, dus dan moest de bus gedraaid zijn. Was overigens rond 7:15, allemaal zwaailichten en verkeersbrigadiers, ik dacht wat is hier aan de hand.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3030
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Buschauffeur raakt zwaargewond bij aanrijding in Doetinc

Bericht door nvdw »

Zo te zien is de bus vol op de triangel gereden. Goedemorgen...
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Buschauffeur raakt zwaargewond bij aanrijding in Doetinc

Bericht door Fles »

Jelmer schreef:als ik het kenteken goed kan lezen (BX-TV-81) is het bus 8436
Dat is vast het belangrijkste aan dit verhaal. Idioot.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Buschauffeur raakt zwaargewond bij aanrijding in Doetinc

Bericht door marlies »

Ja, dat vond ik, zelfs voor een OV-forum, wel erg scheef qua prioriteiten. Er ligt iemand zwaargewond in het ziekenhuis maar gelukkig kunnen we dat volledig negeren en ons focussen op wat echt belangrijk is: weten we meteen welk nummertje de bus had. :roll:
Gebruikersavatar
busentrein
Berichten: 576
Lid geworden op: do 29 jul 2010, 11:00
Locatie: Ulft
Contacteer:

Re: Buschauffeur raakt zwaargewond bij aanrijding in Doetinc

Bericht door busentrein »

De situatie op die plek is echt levensgevaarlijk, de sloperij die aan de betreffende straat zit lijkt consequent maling te hebben aan het parkeerverbod. Op een onverlichte plek een onverlichte oplegger is in een smalle straat bloedlink :X :X
matti93
Berichten: 251
Lid geworden op: vr 01 nov 2013, 19:53

Re: Buschauffeur raakt zwaargewond bij aanrijding in Doetinc

Bericht door matti93 »

Uiteraard heel vervelend voor de betrokkenen. We zitten echter op een forum over OV en niet op een forum over aanrijdingen. De vraag welke bus het betreft vind ik hier net zo relevant (of zelfs relevanter) als het betuigen van medeleven enz.
Voor zover ik in dit topic lees, is de chauffeur met zijn bus tegen een stilstaand object aangereden. Juist daarom ben ik benieuwd of er meer bekend wordt over de oorzaak. Ik betrap me erop dat ik mijn oordeel erg snel klaar heb als iemand op een voorganger of stilstaand object rijdt :oops:
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Buschauffeur raakt zwaargewond bij aanrijding in Doetinc

Bericht door Chauf21 »

Beste mensen, in dit topic werd erg vijandig gediscussieerd over de relevantie en prioritering van een aantal berichten (het noemer van het wagenparknummer vs. het uiten van medeleven).
Gaarne dit soort discussies niet voeren in het topic zelf. Desgewenst kan er in 'denk mee met de site' een topic worden aangemaakt waarin dit soort discussies wel gevoerd kan worden.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten