Haltes Belgische spoorwegen

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Plaats reactie
leenaarts
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 17 feb 2014, 15:56

Haltes Belgische spoorwegen

Bericht door leenaarts »

Beste forumleden ! Hartstikke leuke en informatieve site ! Graag wil ik mijn bijdrage leveren, in het bijzonder over voormalige stopplaatsen in Belgie. Als aanvulling het volgende: de spoorlijn Lier-Aarschot kende nog de haltes Broekmanstraat, Mechelbaan (aanhorigheden van Booischot) en Aurodenberg (net voor de vertakking Aarschot). Groeten Leon
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Haltes Belgische spoorwegen

Bericht door Daniel »

Welkom Leon. Je mag uiteraard gerust zelf ook informatie toevoegen op onze wiki, met je account kan je daar ook inloggen.
Mocht je nog hulp nodig hebben met de wiki-software dan kan je je vragen in dit topic stellen. Er zijn genoeg gebruikers die je ermee kunnen helpen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50912
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Haltes Belgische spoorwegen

Bericht door Suus »

Ik was op de hoogte van het feit dat er nog meer haltes aan lijn 16 waren, immers, spoorweggeschiedenis.be meldt dat op 15-8-1940 de stopplaatsen Lisp, Itegem, Mechelbaan, Broekmanstraat, Aurodenberg en Putkapel aan spoorlijn 16 gesloten zijn. Echter kon ik van sommige stations de juiste posities aan de spoorlijn niet achterhalen en heb ik van bewerking afgezien.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 gasten