Bug 3: Chauf21 snapt het niet

Hier zijn alle ideeën voor OVNL welkom
Plaats reactie
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bug 3: Chauf21 snapt het niet

Bericht door deadlock »

Dit soort dingen behoeven openheid zodat iedereen er wat van kan leren. Hoezo is dit zo'n gigantisch moeilijk onderwerp?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Bug 3: Chauf21 snapt het niet

Bericht door deadlock »

Ik wil van het hele beheer een eenduidige mening hierover hebben. Zo niet dan ga ik net zo lang door tot ik een ban heb :) En een clones dat ik ga aanmaken daarna.

Eenduidig hoeft niet eens trouwens, gewoon BELEID. Niet random losse flodders gebaseerd op drijfzand. Fles hebben jullie al weggepest en daarmee kan je vast vinden dat dit een goede koers is.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Bug 3: Chauf21 snapt het niet

Bericht door Ardan »

Ook maar even mijn woordje hier kwijt.

Mij valt het ook op dat de beheerders niet echt duidelijk 'een beleid' hebben. Voor zover ik de weggemodereerde dingen nog heb gezien waren dat allemaal dingen die nog wel binnen de forumregels gelden. Er zijn nooit beledigingen of bedreigingen gevallen jegens medeforummers. Een dolletje moet kunnen, dat maakt het hier alleen maar gezellig. En we kennen elkaar hier goed genoeg om van elkaar te weten hoe we dingen moeten opvatten. Nieuwe forummers misschien niet direct maar die kunnen dat ook snel genoeg uitlezenuit het postgedrag van iemand, althans, dat hoop ik.

Transparantie wordt in veel gevallen niet geboden, dat blijkt maar weer uit het feit dat 'opstandige' topics als dit angstvallig worden gesloten terwijl er blijkbaar meer forummers zijn die behoefte hebben aan transparantie. Ook wanneer iets wordt weggemodereerd wordt dat niet altijd vermeld.

Wees daar dus óf transparanter over, óf maak superstrakke forumregels. Echter, hoe strakker de teugels, hoe meer mensen hier weg zullen gaan. We hebben het hier erg gezellig met elkaar denk ik, ik kom hier in ieder geval graag en blijf dit ook in de toekomst doen. Kapotmodereren zou doodzonde zijn.
Ik doe ook maar wat
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Bug 3: Chauf21 snapt het niet

Bericht door Karl »

Ik heb de aanleiding gemist van het vorige topic (Bug topic#1 en daar de aanleiding van, want verwijderd), dus ik snap dit topic ook niet helemaal. Verder wat Ardan zegt.
Het is een spectrum.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Bug 3: Chauf21 snapt het niet

Bericht door deadlock »

Ondertussen weet ik dat het is omdat ik onder andere te vaak offtopic ga en te vaak discussies uitlok. Nou zie ik niet helemaal in wat dat te maken heeft met de posts in het Reisinfo-topic op OV als Hobby forum waarin ik nota bene antwoordde op een beheerder, of een ander topic waarin ik een ander lid er op wees dat hij dingen niet zo serieus moest nemen. Afgezien daarvan vind ik het vrij vreemd dat je geen discussies zou mogen uitlokken op een discussieforum. Tenzij het de bedoeling is dat we allemaal gaan buigen voor de wil van een hele kleine groep forummers die graag willen dat iemand voorover buigt als ze iets zeggen. Oh en het leukste argument was wel "we hoeven je niet te vertellen wat je fout doet, dat weet je zelf ook wel". En dat is ook niet de eerste keer dat dat gezegd wordt.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Bug 3: Chauf21 snapt het niet

Bericht door Meltrain »

deadlock schreef:Ondertussen weet ik dat het is <knip>
Dat wat is?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Bug 3: Chauf21 snapt het niet

Bericht door JWM »

Geef hem nog ff wat meer aandacht met z'n gekleuter :neg:
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Bug 3: Chauf21 snapt het niet

Bericht door dylanwild94 »

dus deadlock mag zijn mening niet uiten op het forum. -o-
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Bug 3: Chauf21 snapt het niet

Bericht door deadlock »

Meltrain schreef:
deadlock schreef:Ondertussen weet ik dat het is <knip>
Dat wat is?
De desbetreffende posts die verwijderd zijn.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Bug 3: Chauf21 snapt het niet

Bericht door deadlock »

Gaarne zou ik trouwens nog even de vinger op de zere plek leggen of jullie zere vinger op een heel niet zo zere plek, het is tenslotte maar net hoe je het ziet: De meeste mensen kunnen zich herinneren waarom dit forum ontstaan is, toch?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten