Julsteren doet Nunspeet, Arnhem en omzwervingen, 21p

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Julsteren doet Nunspeet, Arnhem en omzwervingen, 21p

Bericht door julsteren »

Vandaag (1 maart) ging om 7 uur de wekker al 8-) , en om half 8 stond de Julsteren al op het perron in Borne.

Afbeelding
Plan V'tje naar Apeldoorn, zit er liever niet in trouwens :(

Afbeelding
Buffeltjes onderweg naar Enschede.

Afbeelding
En toen nam ik deze Buffel maar eens.

Afbeelding
In Zwolle stond dit NID'je klaar voor mijn volgende rit. (Waarom NID? DDZ klonk veel mooier!)

Afbeelding
Nunspeet dus, was er al eerder geweest, blijft een leuk station, na hetzelfde NID'je gefilmd te hebben maar meteen weer terug naar Zwolle gegaan.

Afbeelding
En daar kwam de DDZ aanrijden. :Y

Afbeelding
Intussen alweer in Deventer beland. Gezellige boel daarzo, hier de VIRM waar ik zojuist uitkwam.

Toen met de Plan V naar Apeldoorn gegaan.
Afbeelding
En hier die Plan V, al weer klaargezet voor de terugreis naar Enschede.

Afbeelding
En daar kwam mijn volgende trein, een Arriva GTW 2/6, ruim voldoende op zaterdagochtend, iedereen had zijn/haar eigen vierzitter.

Afbeelding
En in Zutphen snel doorgegaan naar deze redelijk nieuwe VIRM4, die vol zat met mensen die onderweg waren naar Oeteldonk Centraal.

In Arnhem dus uitgestapt, meteen doorgelopen naar het Busstation.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Weer terug naar het perron gegaan, omdat ik daar iemand ging opwachten, maar daarvoor veelal op het perron gefilmd voor YouTube,

Afbeelding
Intercity'tje naar Schiphol.

Tot 5 uur duurde toen mijn chillsessie met vrienden in de binnenstad van Arnhem, en stond na het afscheid nemen een vriendin op de trolley gezet te hebben weer op het perron van Arnhem Centraal.

Afbeelding
Hee, treinuitval.

Afbeelding
SGM dus, lekker druk ook trouwens :P

Afbeelding
En in Zutphen was het weer tijd voor het standaard geLint van Syntus, waarvan de kutwifi het weer eens niet deed.

Afbeelding
Ik was mooi op tijd in Hengelo om nog even de IC Berlijn te pakken naar Almelo.

Afbeelding
En in Almelo maar weer het Buffeltje naar Borne genomen, alwaar het aan het regenen was.

Dat was wel weer een leuk dagje :D
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Julsteren doet Nunspeet, Arnhem en omzwervingen, 21p

Bericht door isadora »

Dank je julsteren. :pos:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Julsteren doet Nunspeet, Arnhem en omzwervingen, 21p

Bericht door BrengMe »

Zeker een leuke reportage. :pos:
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Julsteren doet Nunspeet, Arnhem en omzwervingen, 21p

Bericht door waldo79 »

Afwisselende reportage, al moet je het laten om op het busstation te Ah proberen foto's te maken :')

Wat is er mis van de wifi van Syntus? Is dat zo een speciaal voorrecht dat je schuttingtaal moest gebruiken :roll:
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Julsteren doet Nunspeet, Arnhem en omzwervingen, 21p

Bericht door julsteren »

Die WiFi is gewoon pure onzin, staat er overal dat er WiFi is, zie je in je verbindingen ook SyntusWIFI staan, er wordt geen verbinding gemaakt, en op de iPad was het nog veel erger, daar stond de WiFi er niet eens tussen. Echt bagger.
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten