Mag ik even kwijt #151

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door marvinkok »

Mja, Enschede is ook 2005 (hopeloos achterhaald inmiddels...) Maar Hengelo is dan weer een heel stuk recenter én in een veel hogere resolutie...
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #150

Bericht door Freek »

Bee schreef:Mocht je nog een simpel en leuk spelletje voor tussendoor zoeken, kijk dan eens naar http://dinopoloclub.com/minimetro/

Erg vermakelijk moet ik zeggen. Mijn record staat op 360 :P
Goed te doen tijdens een AO OV CHipkaart, record staat nu op 453
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door MdJ »

http://www.speld.nl/2014/03/06/de-speld ... eenteraad/
Meeh. Ik heb 535 en het zal lastig worden op de Havo. :(
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #150

Bericht door Suus »

Freek schreef:
Bee schreef:Mocht je nog een simpel en leuk spelletje voor tussendoor zoeken, kijk dan eens naar http://dinopoloclub.com/minimetro/

Erg vermakelijk moet ik zeggen. Mijn record staat op 360 :P
Goed te doen tijdens een AO OV Chipkaart, record staat nu op 453
He, moet je niet opletten dan :P :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Freek »

Luisteren doe ik met mijn oren, kunnen mijn ogen wel iets anders doen. :P
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Wubbo »

MdJ schreef:http://www.speld.nl/2014/03/06/de-speld ... eenteraad/
Meeh. Ik heb 535 en het zal lastig worden op de Havo. :(
Bij mij gaat het beter:
Jij bent wel heel erg verliefd! Als ik jou was, zou ik het zeker een kans geven. Ook niet te snel gaan, want dan kan het zijn dat hij twijfelt. Mijn advies is uitgaan met hem, fun maken, maar opletten dat je niet te veel achter hem loopt als een hondje :)
Uit de categorie Zinvol Onderzoek:

Onderzoek onthult: terras drukker bij zon dan regen
Onderzoek van de gemeente Amsterdam wijst uit dat er meer mensen op het terras zitten als de zon schijnt dan wanneer het regent.

De Dienst Ruimtelijke Ordening (DRO) onderzocht negen maanden lang (in 2012 en 2013) op vier verschillende locaties de oorzaken van geluidsoverlast door terrassen. Daarvoor werden zogenoemde '3D-geluidsmeters' ingezet.

Nu is duidelijk dat in het weekend 's avonds het geluid op terrassen toeneemt. Ook blijven de terrassen op warme dagen tot 2.00 uur nog druk, weten we nu. Verder blijkt dat het geluidsniveau rond terrassen op warme dagen hoger is dan wanneer het regent. Op Koninginnedag en tijdens de Gay Pride bleek er ook veel geluid te zijn rond de terrasjes.

Bron: AT5
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Ronald »

Zo, goed hoor. Ik neem aan dat ze nu de komende jaren de drukte op het strand in relatie tot de temperatuur gaan onderzoeken?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Suus »

Weer wat ambtenaren gevonden om op te bezuinigen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Meltrain »

Wubbo schreef:
MdJ schreef:http://www.speld.nl/2014/03/06/de-speld ... eenteraad/
Meeh. Ik heb 535 en het zal lastig worden op de Havo. :(
Bij mij gaat het beter:
Jij bent wel heel erg verliefd! Als ik jou was, zou ik het zeker een kans geven. Ook niet te snel gaan, want dan kan het zijn dat hij twijfelt. Mijn advies is uitgaan met hem, fun maken, maar opletten dat je niet te veel achter hem loopt als een hondje :)
Ik heb syfilis volgens die test. :shock:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Karl »

Ronald schreef:Zo, goed hoor. Ik neem aan dat ze nu de komende jaren de drukte op het strand in relatie tot de temperatuur gaan onderzoeken?
Waarschijnlijk hangen die geluidsmeters daar sowieso, dus toen is er een KNMI-tabelletje aan de output van zo'n meter gehangen en een correlatie op uitgevoerd. Tadaa... 't Wordt alleen een beetje 'onhandig' gepubliceerd.

Overigens vraag ik me wel af hoe de groei is, vanaf een bepaalde temperatuur is de groei waarschijnlijk weg (verzadiging terassen; terascapaciteit; alternatief aan zee/meer/zwembad). Misschien kunnen ze ook een correlatie met omzet van horeca maken?
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Suus »

Erg leuk! Ik heb Lijst 8: Perengenootschap Zwijndrechtse Waard. De partij koos de peer als symbool voor gezondheid, groen, en landschappelijk cultureel erfgoed. Belangrijkste speerpunt van de partij is een sfeer neerzetten. Daartoe heeft de lijsttrekker een carnavalslied gemaakt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Geert »

"Duidelijk: Partij tegen de Burger Beverwijk. De afgelopen 4 jaar hebben zij de binnenstad met succes verwaarloosd. Ook voor de komende periode zetten zij in op verpaupering. Hun werk is nog lang niet af. Zij kunnen u alleen bestrijden als het samen gebeurt. U stemt op de Partij tegen Beverwijk. Beverwijk bek dicht." :lol:
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Z2N »

... dat ik morgen op dit tijdstip rond Parijs zit? :)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
erjeebee
Berichten: 1355
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door erjeebee »

Dat ik morgen rond deze tijd achter het stuur van Lijn 70 naar Sittard zit en me te Nieuwstadt bevind......
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Ronald »

Die reed ooit nog eens via België naar Weert. Leuk lijntje was dat toen (maar niet opgeheven omdat het zo storm liep...)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Ardan »

Maar goed dat één der huisgenoten niet in de badkamer hoefde te zijn, na het verlaten der badkamer na het douchen bleek dat ik helemaal was vergeten de deur op slot te doen :')
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Daantje »

Ik doe eigenlijk nooit de deur van de badkamer meer op slot, ook niet ergens anders al deed ik dat in mijn studentenhuis wel.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Ardan »

Ik doe dat altijd, deed het bij mijn ex, of als ik alleen thuis was, ook, al was dat eigenlijk nergens voor nodig xD
Macht der gewoonte :P
Laatst gewijzigd door Ardan op vr 07 mar 2014, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Suus »

Heb ik een slot op de badkamer, ik weet het eigenlijk niet eens :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Fles »

Ik had in mijn studentenhok nog weleens van die geile studentes die zich goed lieten nemen i de badkamer. Maar hier doe ik hem ook niet meer op slot nee :D
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door marlies »

Ik heb wel eens gehad toen ik nog in een studentenflat woonde dat ik stond te douchen en dat er in het douchehokje naast me een ordinaire vrijpartij aan de gang was inderdaad. Dat was wel een beetje.. awkward. Woon al eeuwen op mezelf gelukkig, en ik douche met de badkamerdeur op een kiertje omdat de ventilatie niet zo goed is en ik geen zin heb in een schimmelepidemie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door ODRAIL »

Die schimmel kun je voorkomen door je douche goed schoon te maken en te houden.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door marlies »

Kul.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Thom91 »

Drogreden!
Komt wel goed schatje.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door marlies »

Maar schimmel heeft gewoon genoeg aan de 'voeding' die het uit het plafond kan halen, enige dat dan nog nodig is is vocht en warmte. Al kun je inderdaad braaf na elke douchebeurt de boel droogdeppen en beginnende schimmelvorming wegpoetsen. Maar dat valt wat mij betreft niet onder 'goed schoonmaken en schoon houden'. In vochtige warme ruimtes als een slecht geventileerde badkamer ga je gewoon snel schimmel krijgen. Wat wel zou werken is de boel opnieuw verven met schimmelwerende verf, de hele boel betegelen of betere ventilatie laten aanleggen. Of gewoon de deur op een kiertje. Ik kies wel voor de makkelijke en goedkope oplossing.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 36 gasten