Bediende overwegen

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Plaats reactie
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Bediende overwegen

Bericht door BR628 »

Vinny schreef:In Nederland ook. De overweg bij Naarden-Bussum wordt bewaakt door een overwegwachter. De enige die nog bestaat als ik me niet vergis.
Fout, zijn er nog drie in Nederland. Roermond, Goes en Ndb. Bron: Op De Rails 11-2008
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Vrouw met kind geschept door intercity in Kapelle

Bericht door Dubbele P »

Roermond wordt zover ik weet niet bewaakt door een overwegwachter hoor. Er staat daar wel nog een post, maar de bediening van de overweg vindt al jaren plaats vanuit Maastricht. Er hangen camera's die rechtstreeks in verbinding staan met de post aldaar.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Vrouw met kind geschept door intercity in Kapelle

Bericht door Daan »

Dubbele P schreef:Roermond wordt zover ik weet niet bewaakt door een overwegwachter hoor. Er staat daar wel nog een post, maar de bediening van de overweg vindt al jaren plaats vanuit Maastricht. Er hangen camera's die rechtstreeks in verbinding staan met de post aldaar.
Dan word ie nog wel bediend door een overwegwachter, hij zit alleen tig kilometer verder ;)
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Vrouw met kind geschept door intercity in Kapelle

Bericht door Dubbele P »

Ohzo, dat zou kunnen. Ik dacht dat hij enkel geobserveerd werd vanuit Maastricht. In ieder geval is er niemand in de post die in Roermond nog bij die overweg staat. :)
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Vrouw met kind geschept door intercity in Kapelle

Bericht door Daan »

Dat was geloof ik ook zo met die bediende overweg in Hvs, die werd op het laatst ook vanuit Amf bediend.
dvdhoven
Berichten: 134
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 07:09
Contacteer:

Re: Vrouw met kind geschept door intercity in Kapelle

Bericht door dvdhoven »

De overweg in Zutphen wordt ook op afstand bediend vanuit Arnhem.
Dick van den Hoven
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Vrouw met kind geschept door intercity in Kapelle

Bericht door Ruben »

Daan schreef:Dat was geloof ik ook zo met die bediende overweg in Hvs, die werd op het laatst ook vanuit Amf bediend.
En het ding in Ndb net zo goed. Staat nog wel zo'n hokje, maar dat wordt niet meer (daarvoor) gebruikt.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Bediende overwegen

Bericht door Daantje »

Die overweg in Goes is er zo een waarvoor je moet sleutelen bij en kastje op het perron.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten