Mag ik even kwijt #151

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Karl »

En in 100 gram boter zitten 700 calorieën?
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Daantje »

Ik weet wel dat in een halve kilo suiker 2000 kcal zitten.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Michael »

Nog precies een maand. En dan zit ik in de trein naar Europapark. Heb er zin in.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21335
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Meltrain »

En wat ga je daar doen: het bordje fotograferen of een wedstrijd van FC Groningen bezoeken? :mrgreen:
Ja, ik weet wat hij bedoelde.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Michael »

Ik bedoelde eigenlijk het Europapark in het duitse plaatje Rust.
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door julsteren »

Ah top, ben er zelf ook geweest, eerst met de RE naar Ringheim en vanaf daar met een pendelbus :Y
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Etienne
Donateur
Berichten: 7940
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Etienne »

Vanavond hebben we met de familie in het kader van 22,5 jaar getrouwde ouders gegeten bij een Chinees restaurant. Op de terugweg zou ik naar huis gaan rijden, omdat m'n ouders allebei gedronken hadden. En dat was maar goed ook, ik draaide vanaf de Vlietweg in Rijswijk richting de A13 en daar was notabene een alcoholcontrole. :)
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Suus »

Tja, eh, vanmiddag had ik toch even een angstig momentje. Vandaag een (behoorlijk groot) treinrondje gedaan, te weten Amsterdam - Brussel - Athus - Luxemburg - Athus - Brussel - Amsterdam. Lekker rustig, soms een klein beetje miezer maar ook behoorlijk wat zonneschijn, allemaal perfect dus. Alleen ging het op een gegeven moment toch een beetje mis op de plek waar ik het niet had verwacht.

Na een slagje Luxemburg, stapte ik in Athus op de L-trein naar Arlon. Bij de tussenstop in Messancy stapte er twee reizigers in, allebei blanke mannen, en eentje begon direct ruzie te zoeken met een van de inzittenden in de trein, een donkere man. Het begon met verbaal, het werd al snel schreeuwen en niet lang daarna een knokpartij in het gangpad. De treinbegeleider stond er een beetje naar te kijken, mompelde iets in het Frans (ik haalde er iets als rare mensen uit) tegen mij terwijl hij mijn ticket controleerde en maakte dat hij weg kwam. Uiteindelijk bleek hij de politie gebeld te hebben die de twee ruzieschoppers op het station van Arlon stond op te wachten. Behoorlijk WTF-momentje, en dat op zo'n afgelegen lijntje :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door deadlock »

Etienne schreef:Vanavond hebben we met de familie in het kader van 22,5 jaar getrouwde ouders gegeten bij een Chinees restaurant. Op de terugweg zou ik naar huis gaan rijden, omdat m'n ouders allebei gedronken hadden. En dat was maar goed ook, ik draaide vanaf de Vlietweg in Rijswijk richting de A13 en daar was notabene een alcoholcontrole. :)
22,5 jaar?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door marlies »

Je moet het mensen nooit aanrekenen dat ze een aanleiding voor een feestje bedenken ;)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door ODRAIL »

Ach dat feesten gaat wel. Maar dan moet je maar niet zoveel drinken.

Binnekort heb ik overigens een feestje van iemand die 65 wordt :wink: .
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21335
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Meltrain »

KM46 schreef:Ach dat feesten gaat wel. Maar dan moet je maar niet zoveel drinken.
Met twee biertjes mag je volgens mij al niet meer rijden. Dat vind ik niet "zoveel drinken", maar ik snap wel dat je dan niet meer mag rijden.
Maar de oplossing van een bob hebben is dan toch prima? :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door ODRAIL »

Daar heb je helemaal gelijk in :wink: .
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door marlies »

Het verbaast me altijd enorm als mensen gaan lopen boekhouden met hoeveel ze (nog) mogen drinken omdat ze nog moeten rijden. Ik wil dan zelf gewoon helemaal niets drinken. 'Tis een ander verhaal als je een biertje gedronken hebt en er moet onverwachts nog gereden worden (iets vergeten qua inkopen ofzo).

Maar ik ben hypocriet, want voor de fiets gelden in principe dezelfde promillages en daar trek ik me dus echt geen donder van aan. Ooit nog eens (nuchter ;) ) een behoorlijk uit de hand gelopen discussie over gehad met een bekende die dat echt schandalig vond want een fietser die gedronken heeft en daardoor iets onverwachts doet en een automobilist laat schrikken kan ook een dodelijk ongeval veroorzaken etc etc.

Maar tegenwoordig mag ik vanwege medicijnen niet meer dan een paar glazen drinken dus dat is niet echt meer aan de orde ook.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door deadlock »

Mijn broertje drinkt één biertje en houdt het daarbij, meer dan dat en hij blijft er slapen of gaat met de taxi naar huis. Mijn pa drinkt geen druppel.

Ik moet erbij zeggen dat mijn broertje lelijk het deksel op zijn neus heeft gehad. Borrel op de zaak en op de snorfiets naar huis, net in de overgangsperiode dat hij een BE had gehaald en als je iets ging bijschrijven op je rijbewijs moest je je bromfietscertificaat inleveren zodat dat ook als Am-rijbewijs kon worden bijgeschreven. Vier uur zitten borrelen, vier pilsjes, bij de vierde dacht hij; Euhm, nee dat is misschien geen goed idee en ja hoor, hij blies een A en mocht mee naar het bureau waar bij de ademtest 230ugl blies. Dat is ongeveer een slok teveel of een kwartiertje wachten en een glas water drinken. Maar dan krijg je dus wel een boete+Educatieve Maatregel Alcohol en Verkeer die je zelf moet betalen en niet goedkoop is. Hij is er erg van geschrokken, onder andere van alle sjappies die daar voor de vijfde keer zaten en het echt geen fuck kon boeien dat dat voor de vijfde keer was.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Michael »

Pff. Wat een nacht was het op het werk zeg. Eerst werd het terras ondergekotst. En tegen sluitingstijd ook nog bijna een knokpartij.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Geert »

Zometeen op Nederland 2 Ik Vertrek over Nederlanders die een Luxemburgse camping overnemen. Benieuwd naar de plaatselijke perikelen met grasmaaiers en buslijnen :D
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door ODRAIL »

Dit is op Nederland 1 hoor :wink: .
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Suus »

Op Nederland 2 was Bloed, Zweet en Blaren van de AVROTROS. Vind dat soort achter de schermen docuseries altijd wel vermakelijk :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Geert »

Sorry, Nederland 1 inderdaad ;) Geen grasmaaier gezien -o-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Suus »

Heeft dat Ik Vertrek niet gewoon een loeistrak format met twee mogelijke aflopen?

Het begint met dat een aantal mensen Nederland spuugzat zijn, ze gaan iets raars doen in het buitenland, minstens 50% van de tijd is dat toerisme zonder enige voorkennis. Daarna begint het romantisch, breekt vervolgens de shit los door het gebrek aan voorkennis en gaan ze massaal vloeken en huilen en op het eind gaat het toch weer goed of gaan ze weer terug naar huis.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21335
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Meltrain »

Niet altijd hoor. :mrgreen:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Da9Qa-LnAAA[/youtube]

(Alleen jammer dat ze beweren dat Twello in Twente ligt. :roll: )
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door Suus »

Twello, Twente, de eerste drie letters hebben ze al gemeen, dat moet wel een match zijn :wink: :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
dennistd
Berichten: 5539
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door dennistd »

Als ze nou gewoon voor Twekkelo ipv Twello waren gegaan :lol:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #151

Bericht door STF »

Ik vind dat programma "ik vertrek" vreselijk, kijk er dus nooit naar.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten