Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Soms heb ik het idee dat een aantal forumleden, ik zal geen namen noemen, niets anders consumeert dan citroenen en azijn. Waar is het positivisme gebleven?
Loop niet zo te huilen en noem gewoon namen. Iedereen weet wie je bedoelt.
Ja, de nucleaire top is een zegen voor ons land en ja, dat gaat gepaard met overlast.
Nee, het breekt onze persoonlijke vrijheden af. Grote gebieden zijn Sperrgebiet geworden en het is VERBOTEN om foto's te maken van dingen waarbij het helemaal geen kak boeit dat je er foto's van kan maken.
Maar het is stiekem een vrijbrief voor onze overheid om 260 miljoen euro in onze economie te pompen,
Dat zijn 2600 extra klassen in het voortgezet onderwijs.
want bijna alle uitgaven komen ten goede van het Nederlandse bedrijfsleven. De gasten slapen in Nederlandse hotels,
Obama slaapt op een vliegdekschip en die paar extra hotelovernachtingen, ach, daar hadden we ook een IOC-top voor kunnen organiseren of FIFA-top, dat had meer overnachtingen opgeleverd.
krijgen biologisch eten uit Nederland en drinken Nederlandse wijn. Dit is een flink steuntje in de rug voor behoorlijk wat Nederlandse bedrijven.
Cijfers?
Ook voor de reputatie van Den Haag als een van de belangrijkste steden voor de VN
Bullshit. Den Haag is compleet onbelangrijk voor de VN aangezien het machtigste land ter wereld de meest belangrijke positie van Den Haag niet accepteert en zelfs een wet heeft aangenomen specifiek om het mogelijk te maken een NAVO-bondgenoot binnen te kunnen vallen.
is dit een belangrijke top.
Het gaat net zoveel opleveren als de vorige milieutop. Helemaal met de situatie in de Oekraïne op dit moment.
Nu al heeft Den Haag een internationaal befaamde positie door het vredespaleis en de daar gevestigde instituten, het The Hague Academy of International Law, het Joegoslaviëtribunaal etc.
Naam bij Nederlanders. Denkbeeldige naam. Niet bij belangrijke personen.
Een belangrijke internationale conferentie waarbij echte stappen worden gemaakt in het atoombomvrij maken van deze wereld zal deze positie nog verder verankeren en de Nederlandse economie veel geld opleveren. De internationale instituten trekken veel expats aan die vaak zeer draagkrachtig zijn en dus ook flink wat geld uitgeven.
In wat voor droomwereld leef je als je dit denkt. Atoomwapens gaan nooit meer weg en iedereen die denkt dat er vermindering plaats zal vinden van het aantal megatonnen aan wapens leeft in een droomwereld.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door Geert »

Obama slaapt niet op een vliegdekschip, las ik vanochtend. http://www.omroepwest.nl/nieuws/21-03-2 ... de-kerntop
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door deadlock »

Geert schreef:Obama slaapt niet op een vliegdekschip, las ik vanochtend. http://www.omroepwest.nl/nieuws/21-03-2 ... de-kerntop
Dan nog ligt er wel een fregat voor de kust waarvan het verboden is foto's te maken volgens een publicatie van de gemeente aldaar.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door Fles »

Bee jij bent echt GOED, GOED geschift. Serieus, zoek hulp. Want dit gaat echt zwaar de verkeerde kant op.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door deadlock »

Welke debiel wil er trouwens Nederlandse wijn drinken, poepwater smaakt beter :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Frans F
Berichten: 2116
Lid geworden op: di 17 dec 2013, 20:40

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door Frans F »

Bee schreef: Dat vooral de treinen tussen Amsterdam, Den Haag en Rotterdam worden versterkt is ook volledig verklaarbaar. De A4 en A44 worden (gedeeltelijk) afgesloten waardoor je een aanzienlijk deel van je capaciteit kwijt bent. Dat speelt bij andere snelwegen niet. Dus de treinen op de A4-as versterken lijkt mij de absolute kernprioriteit
Mensen zullen Den Haag maandag en dinsdag massaal mijden, zodat het er veel stiller zal zijn dan anders. Die drukke treinen zie ik nog niet, het zou me zelfs niet verbazen als er minder treinreizigers zijn dan normaal.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door Vinny »

Ik vermoed dat niet iedereen de ironie van Bee's post begrijpt: Nederland doet slechts oude Franse wijn in nieuwe zakken :)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door Suus »

Nee, ik ben serieus.
Elf dingen die u nog niet wist over de nucleaire top in Den Haag @ Volkskrant.nl schreef:'Bijna alles wat we hier gebruiken is van Nederlandse ontwerpers. Zelfs de wijn die wordt geserveerd, is in Nederland gemaakt', aldus Marc Gerritsen, plaatsvervangend projectleider van de NSS.
Maar blijkbaar vinden mensen het nodig mij voor dwaas uit te maken zonder inhoudelijke argumenten en zichzelf voor verdere discussie te diskwalificeren. Jammer.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door isadora »

Bee schreef:Nee, ik ben serieus.
Elf dingen die u nog niet wist over de nucleaire top in Den Haag @ Volkskrant.nl schreef:'Bijna alles wat we hier gebruiken is van Nederlandse ontwerpers. Zelfs de wijn die wordt geserveerd, is in Nederland gemaakt', aldus Marc Gerritsen, plaatsvervangend projectleider van de NSS.
Maar blijkbaar vinden mensen het nodig mij voor dwaas uit te maken zonder inhoudelijke argumenten en zichzelf voor verdere discussie te diskwalificeren. Jammer.
En buiten dat, vinden ze zichzelf ook nog geweldig stoer.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door mijack1985 »

Ach ik vind het wel leuk zo'n internationale top. Zijn toch weer leuke diensten die ik zo draai, en leer zo ook beetje de collega's van CXX tours uit de andere vestigingen een beetje kennen. Maandagavond bv gaan we met 6 bussen met agenten vanaf Den Haag naar 's-Hertogenbosch. Is toch leuk om in zo'n groep mee te rijden. :-D
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
WSM
Berichten: 1403
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:59

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door WSM »

deadlock schreef:Nee, het breekt onze persoonlijke vrijheden af. Grote gebieden zijn Sperrgebiet geworden en het is VERBOTEN om foto's te maken van dingen waarbij het helemaal geen kak boeit dat je er foto's van kan maken.
Precies! En deze Maßnahmen zijn nog zeer mild, de organisatie wilde ipv de huidige bezette gebieden zelfs het hele Statenkwartier ontruimen: http://www.omroepwest.nl/nieuws/21-03-2 ... eeg-hebben

Dat hebben we dan in 70 jaar tijd bereikt, mede dankzij Amerika ;).
§ 6. Het passeren van rode seinen

Artikel 33

1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door Vinny »

Tja als we proberen om Zwitserland na te doen, doe het dan goed en kom niet met kwaliteitsarme producten aanzetten alleen maar omdat het "eigen" product is. Je biedt buitenlandse gasten toch ook geen Heineken aan mag ik hopen?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Maar blijkbaar vinden mensen het nodig mij voor dwaas uit te maken zonder inhoudelijke argumenten en zichzelf voor verdere discussie te diskwalificeren. Jammer.
Ik zei dat als je daadwerkelijk gelooft dat deze top zorgt voor vermindering van het aantal megatonnen aan kernwapens dat je dan in een droomwereld leeft, niet dat jij een dwaas bent. Die 260 miljoen kan ook op een andere manier in de economie gepompt worden. En trouwens; dat artikel in de Volkskrant is mooi en aardig maar kijk eens naar naar het eerste weetje: 1. Wees Welkom... Ja, de wereldleiders ja, maar hoe zit het dan met mijn tante die langs een checkpoint moet en zich moet legitimeren omdat ze om de hoek woont bij het Kurhaus? Hoe welkom ben je dan in je eigen stad? Verder hemelt het de beveiliging en grenscontroles op die wat mij betreft illegaal zijn (sowieso is het concept van grenzen gigantisch debiel).
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door Klaasje »

Veel debiele dingen zijn er bij de gratie dat mensen misbruik maken van andere mensen. Als dat niet zo zou zijn zouden mensen ook niet zo stevig vast hoeven te houden aan hun eigen belang wat zaken als eigendomsrechten, beveiliging en grenzen overbodig zou maken. Helaas is dat nu eenmaal niet het geval en is het soms noodzakelijk om een debiele oplossing te verzinnen om nog op een zekere manier enige controle uit te kunnen oefenen.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door deadlock »

Ho wacht; ik ben niet tegen de NSS, ik ben niet tegen extra beveiligingsmaatregelen, ik ben alleen tegen bizarre fotografieverboden en superstringente schijnveiligheidsmaatregelen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door Klaasje »

Ik reageer op je grenzen-zin. :wink: Verder eens hoor.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door Hainje »

Mag ik zeggen dat ik het eigenlijk allemaal wel prima vind wat ze doen in Den Haag en ik gewoon lekker in Brabant blijf chillen? Ja dat mag ik zeggen. :p

Ze zoeken het maar lekker uit daar. >:D
🍉
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door Ardan »

Waarom stopt tram 19 niet op Oosteinde? Dat ligt niet eens in de búúrt van de route van de delegaties..
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Welke debiel wil er trouwens Nederlandse wijn drinken, poepwater smaakt beter :D
Cijfers?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door Daniel »

@Ardan: De N14 die door de tunnelbuis ernaast loopt is ook dicht. Kennelijk loopt er dan toch ook een route vanaf de A4 via die N14 en wil men daarom helemaal niemand in die tunnel hebben? Anders zou ik het ook niet weten.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door waldo79 »

Er zou een sabotage-actie vanuit die tramtunnel georganiseerd kunnen worden :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door Fles »

Wat is dat trouwens ook voor onzin met die voetbalwedstrijden? Waarom kan er niet zaterdag een voetbalwedstrijd in Almelo, Enschede, Deventer, Utrecht of Waalwijk gespeeld worden als maandag die top begint? Waar slaat dat op? Complete onzin. Of moeten ze de suppoosten van ADO inwerken voor bij de beveiliging van Obama soms? Flauwekul allemaal zeg. :neg:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door Daniel »

Werktijden van de agenten die maandag beschikbaar moeten zijn? Neemt niet weg dat ik het ook niet zo heel handig gekozen vindt om een top als deze middenin een stad in de Randstad te organiseren.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door Fles »

Nee je kan beter een conferentiehotel op Texel pakken. Hele eiland afzetten, klaar :pos:

Duinen genoeg voor al je Patriot-fallussen (want ergens anders zijn ze toch niet voor bedoeld) :)
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Nuclear Security Summit (NSS) in Den Haag

Bericht door Wubbo »

Los van de argumenten om het wel of niet te organiseren: de communicatie naar bewoners en reizigers is gewoon slecht. En daar erger ik me aan.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten