(BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door BR628 »

Karl schreef:
Wat mij opviel (SRR):

- De enkele MAN bussen die ik zag waren vanmiddag al ontzettend goor, echt zwart, zit er een roetfilter op zo'n ding? Kan toch niet na anderhalve dag ritjes maken...
Ik ZO-Friesland precies hetzelfde. Veel mooie witte bussen maar de achterkant enorm zwart. Het zal inderdaad (mede) te maken hebben met het soort weer.
Dibodo
Berichten: 8
Lid geworden op: do 17 jul 2008, 19:32

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door Dibodo »

Jurjen schreef:De nieuwe dienstregeling is begonnen, dus je zou verwachten dat de bussen in NHN nu een beetje op de lijnen rijden waarvoor ze bedoelt zijn... Maar nee hoor, in Alkmaar zag ik lijn 350 rijden met een gelede Maxx bus. Van Maxx Leeuwarden! ;-) Raar gezicht in Alkmaar.
Hier is niets raars aan hoor. Een aantal ritten van lijn 350 wordt vanuit Friesland gereden.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door Jurjen »

Dibodo schreef:Hier is niets raars aan hoor. Een aantal ritten van lijn 350 wordt vanuit Friesland gereden.
Maar doorgaans toch met blauwe Qliners, en niet met gelede stadsbussen...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door Daniel »

Het DRIS in Dordrecht blijkt ook lijn 140 nog altijd niet te kennen, da's bij Qbuzz dus niet veel anders dan het bij connexxion was. Lijn 144 zal hopelijk m.i.v. de nieuwe Arriva-dienstregeling op 4 januari wel als 141 op de borden komen, al heb ik daar niet zoveel vertrouwen in. Afgelopen zondag zijn namelijk de bestemmingen voor de stadslijnen op het DRIS geupdate, waardoor lijn 4 nu zowaar klopt. Echter stond op perron D van het centraal station het hele bord vol met "10 Centraal Station", kort lijntje met 1 halte dan :mrgreen:

Maargoed, vanavond voor het eerst een Qbuzz-bus gespot in Dordt: de 1034 op 140. Echt opvallend is die grijze kleur niet in het donker, zag eerst een lijnfilm aankomen en constateerde pas later dat er een bus aan vast zat :P Ze zijn wel lekker stil die MAN's en toen de bus tussen de Arriva-bussen voor het verkeerslicht stond viel vooral op dat de interieurverlichting heel helder wit is (in de Arriva-bussen is 'ie meer gelig).

In ieder geval was die bus lichter als de Arriva 721 die ik op lijn 3 naar huis had. Die had namelijk geheel geen interieurverlichting in het gedeelte tot de middelste deur :roll:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door mb90 »

Vanmiddag kwam ik nog meer ex-RET Alliance's in dienst voor Qbuzz tegen. Ik ga toch steeds meer denken dat ze toch Qbuzz-bestemmingen erin hebben zitten, want deze kon ik nog niet op de 832 op de nieuwe lijn 146 naar Ridderkerk Spinozastraat:
Afbeelding
De Spinozastraat ligt dan weliswaar in een wijkje verder (T Zand), maar ik gok toch dat de meeste reizigers naar Drievliet gaan. Het is wel anders dan wat de Lion's City's tonen. Die filmden namelijk Ridderkerk Sneldienst.

Het was overigens de enige Alliance die een goede bestemming toonde. De 810 op lijn 184 filmde "Barendrecht", de 806 op lijn 144 filmde "Sorry, geen dienst" en de 830 op lijn 145 filmde "145 Rotterdam, Kralingse Zoom".

Verder vond ik het in de middagspits best goed gaan bij Qbuzz. Er waren wat kleine vertragingen (niet groter dan +5), maar dat gebeurde bij Connexxion ook wel eens. Ook is er volgens mij geen rit uitgevallen in de 45 minuten (16:30 - 17:15 uur) die ik op het Zuidplein was. Daar werd wel voor gewaarschuwd, omdat het de eerste echte drukke dag was, maar het ging gelukkig goed. :)

Tijdens de laatste 5 minuutjes die ik op het Zuidplein was, stonden er overigens 2 Qbuzz-medewerkers bij de halte voor de bussen naar Ridderkerk. Ook waren er 2 mede-spotters (eentje zelfs geheel met statief) te vinden op het Zuidplein te vinden. Met een statief durf ik het toch niet aan op het Zuidplein. Voor je het weet ligt het op de grond. Dat gebeurde zelfs een keer tijdens het werk met landmeetapparatuur waar een grote rood-witte pylon voor stond.
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door Cookie »

Cookie-O-Fiel schreef:Er is schijnbaar weer eens een tekort aan Valleilijnbussen op lijn 88 (Ede-Wageningen <-> Wageningen): vandaag rijden er onder andere Amba's en Van Hool AG300'en (met BBA-logo's er nog op)...
En vanmiddag ook nog een Citaro gezien op die lijn, veel soorten bussen dus op lijn 88 :P . Overigens reden er ook nog wel enkele normale gelede Valleilijnbussen.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door MdJ »

Apeldoorn:
* Terug van weggeweest: een BBA-Citaro uit de 6/7/8xx serie. Er stond er een op de buffer van Apeldoorn, te herkennen aan een LCD-display.
* Lijn 9 uit Zuid/Componistenkwartier werd opgeheven op het station. Lijn 9 Anklaar heeft niet gereden, of met een streekwagen.
* Ook terug van weggeweest: een 'echte' bus op lijn 15 Teuge de Zanden, ipv het vorig jaar standaart Cxx-busje (incl chauffeur! :shock: ) De bus van 18:31>Teuge reed met een citaro.
* Voor het eerst sinds 6 jaar (sinds lijn 1+2+3+4 via de gildenlaan rijden) kwam een bus te vroeg (!) bij mijn halte: lijn 2 Matenveld van 18:31 vij de halte Soldeniersveld. Normaal gesproken rijdt deze standaard met +3/4, alhoewel dit op het station soms dan wel -8 werd...

Hengelo:
*Busje 2265 op lijn 10 (alliance ipv amba)
*Busje 8123 op lijn 12 (groene amba ipv rood)
*Busje 8171 op lijn 11 (Dat ding was toch ontstikkerd en ergens anders ingezet?)
*Busje 2263 stond stil op het station, zowel om 15:30 als om 17:00.
Bij twijfel: gebruik beton.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door Karl »

Helemaal vergeten, Veolia Brabant zette vandaag (Breda) in de streekdienst wit/blauw amba's in, sommige hadden een BBA Connex logo en sommige een Veolia logo, dit alles in plaats van de rood/witte provincie Noord-Brabant amba's. Verder reed er een gelede Van Hool op de 401 (Utrecht - Breda), zo één die eerst op 126/127 reed.
Het is een spectrum.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door tsov »

De Amba's die eerst in De Kempen zaten (en dus gewoon blauw/wit waren) zijn sinds gisteren verhuisd naar West/Midden-Brabant vanwege de uitbreidingen daar. Ze schijnen nog wel in de juiste kleuren te komen :)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13545
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door Wubbo »

BRU heeft trouwens lopen spelen met de inzet van gelede bussen. Normaal zag ik geleed op met name lijn 50, 52 en 53, vandaag zag ik geleed op lijn 74 en lijn 77. Dat ze van lijn 52 en 53 weg zijn kan ook wel: daar is de frequentie verhoogd.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door BR628 »

MdJ schreef:Apeldoorn:
* Ook terug van weggeweest: een 'echte' bus op lijn 15 Teuge de Zanden, ipv het vorig jaar standaart Cxx-busje (incl chauffeur! :shock: ) De bus van 18:31>Teuge reed met een citaro.
Ik ben afgelopen voorjaar (eind april) eens met lijn 15 naar Teuge gereden, toen zat ik ook in een 12 meter bus. Dus ik snap je punt niet helemaal?
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door mb90 »

Op de Albatros van Arriva DAV stond een berichtje vol met spelfouten. Het werd me dus duidelijk dat een vogel niet kan typen. :P

Dit stond er:
Lijn 165 rijden in Dordrecht via Singel en Beverwijkseplein.

Ik neem aan dat dit moet zijn:
Lijn 165 rijdt in Dordrecht via Singel en Beverwijcksplein.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door Stefan »

Inmiddels zijn we wel wat gewend op die Albatrossen. Het gebeurd ook wel eens, dat als je een 'rijksfotograaf' doorgeeft op de A29 bijvoorbeeld, dat het berichtje alleen in Groningen te zien is.. En andersom natuurlijk. :mrgreen:

Vanochtend was het overigens wel érg rustig op de weg, en in het OV. De bus was voor het eerst in 2 weken een keer op tijd. Normaal komt deze rit bij mijn halte met minimaal +3 aan, vandaag had 'ie -1 en op het station zelfs -2! Het is een wonder. :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door Daniel »

mb90 schreef:Op de Albatros van Arriva DAV stond een berichtje vol met spelfouten. Het werd me dus duidelijk dat een vogel niet kan typen. :P

Dit stond er:
Lijn 165 rijden in Dordrecht via Singel en Beverwijkseplein.
Hee, die versie kende ik nog niet. Heb al een paar keer via het bakkie de opmerking "Ze vinden het echt moeilijk in Heerenveen he, dat Beverwijcksplein" langs horen komen :P
Oftewel, dat hebben ze al op diverse manieren verkeerd erop weten te krijgen, in Dordrecht bv. afgelopen zondag op Albatros...

"lijn 3, 4 en 5 richting Spui boulevard rijden via Singel en Beverwijkplein. Halteren bij de lachende gans"
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door MdJ »

BR628 schreef:
MdJ schreef:Apeldoorn:
* Ook terug van weggeweest: een 'echte' bus op lijn 15 Teuge de Zanden, ipv het vorig jaar standaart Cxx-busje (incl chauffeur! :shock: ) De bus van 18:31>Teuge reed met een citaro.
Ik ben afgelopen voorjaar (eind april) eens met lijn 15 naar Teuge gereden, toen zat ik ook in een 12 meter bus. Dus ik snap je punt niet helemaal?
Er reed iig vorige dgrl(blijkbaar vanaf de zomer) een connexxionbusje met A4tjes erin, dat het lijn 15 Teuge de Zande was. Tding was een 8persoonsbusje+chauffeur..
Bij twijfel: gebruik beton.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door Ruben »

Toen het ding geïntroduceerd werd, zeg zo rond december 2006 dus, reed ie met een 12 meter bus. Er gingen zelfs Volvo 7700s heen ;). Laatste tijd was het idd een Connexxionbusje geworden, geen idee wanneer daar het omslagpunt in lag. Relaxed dat het weer teruggedraaid is. Met wat rijdt lijn 18 overigens?
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13545
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door Wubbo »

Ik zag vanochtend op het Moreelsepark bij Utrecht Streekbusstation rond een uur of 8 een gelede bus klaar staan voor lijn 19. Lijn 19 rijdt een deel van de route van lijn 39, die minder is gaan rijden. Lijn 39 was met zijn standaardbusjes nooit heel erg dicht bevolkt. Waarom dan nu die gelede op lijn 19?
Oud forumgebruiker

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door Oud forumgebruiker »

Zondag zag ik bij Hoorn Station enkele Ambassador's met "Voor U"-logo's geparkeerd staan, volgens mij uit de 8600-serie, hoewel ik daar niet zeker van ben... Ik dacht dat enkel 5100 en 1800 Amba's erheen gingen :) .
Oud forumgebruiker

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door Oud forumgebruiker »

BR628 schreef:Vanmorgen in Leeuwarden:
- 1x Duvedec, 1x Citaro en 1x Ambassador op de scholierenlijnen 9 en 12.
- Citaro op lijn 66 (Lw-Holwerd Ameland express)
Toch leuk om te lezen dat mijn vertrouwde (ex-Zaandam)Citaro's creatief worden ingezet :D. Zo'n jaar geleden had ik niet kunnen denken dat de bussen waar ik wekelijks in vertoefde een jaar later ingezet zouden worden in Friesland :pos:.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door Daantje »

Vanavond was het busvervoer gratis in Delft vanwege lichtjesavond. Als je daar niet op berekend ben is het ff slikken, m'n bus die normaal al goed gevuld is (lees: alle zitplaatsen bezet en enkele staanplaatsen) was nu propvol. De nieuwe dienstregeling van de bussen werkt ook niet mee, waar de bussen eerst nog om .04 .15 .34 en .45 gingen, gaan ze nu om .02 .04 .32 en .34. Van die kwartiersdienst tussen het ziekenhuis en het station is dus absoluut geen sprake (n)
Stephan
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 24 mar 2008, 21:35
Locatie: Utrecht

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door Stephan »

Wubbo schreef:Ik zag vanochtend op het Moreelsepark bij Utrecht Streekbusstation rond een uur of 8 een gelede bus klaar staan voor lijn 19. Lijn 19 rijdt een deel van de route van lijn 39, die minder is gaan rijden. Lijn 39 was met zijn standaardbusjes nooit heel erg dicht bevolkt. Waarom dan nu die gelede op lijn 19?
Heel, heel onlogisch allemaal. En zeer slecht geregeld. Die lijnen 19 en 39 rijden niet eens in een kwartierdienst, wat de 39 eerst wel deed. Vanochtend richting CS een bomvolle standaard (A330), met drie minuten erachteraan een bijna lege lijn 19!

In de middag ook leuk. Vanuit Terwijde vertrekken de bussen zo'n beetje op hetzelfde moment richting CS (beiden een andere richting in) en vervolgens komt dertig minuten later pas de volgende bus. Een zooitje mag ik toch wel zeggen hier in Terwijde nu. Als je die gelede al laat rijden, doe hem dan op de 39! Gister reed er ook al een op de 19 overigens.

Stephan
In een rijdende trein is het smerigste eten nog een feestmaal.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door Chauf21 »

Vanochtend rond 8 uur werd er bij metrostation Nieuwmarkt in Amsterdam iemand onwel in een metro op lijn 51. Het metroverkeer heeft ongeveer 10 minuten stilgelegen waardoor er in korte tijd behoorlijk wat propvolle metro's voorbij kwamen. Het viel me op dat het metroverkeer binnen enkele minuten na de melding werd stilgelegd (om te voorkomen dat meer metro's stil zouden komen te staan in de tunnel) en dat er op een gegeven moment reisinformatie in de tunnelbuis werd verstrekt. Een stations-/metrobuisomroep meldde de oorzaak en duur van de stremming :pos:
klaxxon schreef:Zondag zag ik bij Hoorn Station enkele Ambassador's met "Voor U"-logo's geparkeerd staan, volgens mij uit de 8600-serie, hoewel ik daar niet zeker van ben... Ik dacht dat enkel 5100 en 1800 Amba's erheen gingen :) .
8662-8664 schijnen in Hoorn te staan. De "U"-logo's zouden er wel af moeten gaan (of dat is inmiddels al gebeurd, dat kan ook).
Verder dacht ik de 1741 in Leidschendam rond te zien rijden, maar geheel zeker van het nummer ben ik niet. Het is op zich ook niet handig als er in de avondspits een ongeluk gebeurt op de aanrijdroute naar de garage; d'r staan nu een stuk of 10 inrukkende bussen geparkeerd op de rijbaan :mrgreen:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door Daniel »

Reiziger Ddrs schreef:Afgelopen zondag zijn namelijk de bestemmingen voor de stadslijnen op het DRIS geupdate, waardoor lijn 4 nu zowaar klopt. Echter stond op perron D van het centraal station het hele bord vol met "10 Centraal Station", kort lijntje met 1 halte dan :mrgreen:
Toch handig om de juiste contacten te hebben... de bestemmingen van lijn 10 in het DRIS bleken precies verwisseld te zijn (tja, Belgische software draaien die dingen op :mrgreen: )
Vannacht zouden ze in een nieuwe update goed gezet moeten worden, we zullen het zien morgen...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door Meltrain »

Gisteravond zag ik bij de halte Middeldijkerplein in Barendrecht Carnisselande van lijn 183 wel een leuke blunder op de haltelijst op de vertrekstaat staan: volgens Qbuzz komt na Keizerswaard eerst brainpark/HES, dan Prinsenplein, hierna Koninginneweg en als laatste Kralingse Zoom. :mrgreen: In werkelijkheid komt eerst Prinsenplein, dan Koninginneweg vervolgens Roelantweg (die dus niet eens genoemd is) en dan pas HES voor het eindpunt Kralingse Zoom. :wink:
Aanvulling: in de drgl op de site staat het wel goed, alleen hebben ze tussen Keizerswaard en Prinsenplein ineens de halte Brainpark/HES ertussen gezet. :lol:

Vandaag ben ik voor het eerst met de nieuwe lijnen 50 en 60 geweest. Allebei waren goed vol, want ik was de enige reiziger. :mrgreen:
In lijn 50 had ik een chauffeur die erg onder de indruk was van mijn OV-kennis en erg zijn best deed om me dingen te vertellen die ik nog niet wist. Dat is een beetje gelukt, onder andere over de hotels rond Rotterdam Airport en dat lijn 50 ook handig is voor de toeristen die bij de cruiseschepen komen kijken. :wink:
Op de Wilhelminakade viel me op dat de vertrekstaat die daar hangt voor lijn 60, eigenlijk bij Wilhelminaplein hoort te hangen. Tussen deze vertrekstaat en die op het Wilhelminaplein zit echter 5 minuten verschil, wat ongeveer 2,5 minuut langer is dan de totale rijtijd van deze lijn. :P Het (elektrische) busje wat op lijn 60 rijdt is trouwens best mooi en hoewel de stoeltjes van plastic zijn, zitten ze zeer aardig (al is de beenruimte wel wat krap).
Laatst gewijzigd door Meltrain op di 16 dec 2008, 23:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: (BTM) OVer je reiservaringen in december 2008

Bericht door JeePee »

meltrain schreef:Gisteravond zag ik bij de halte Middeldijkerplein in Barendrecht Carnisselande van lijn 183 wel een leuke blunder op de haltelijst op de vertrekstaat staan: volgens Qbuzz komt na Keizerswaard eerst brainpark/HES, dan Prinsenplein, hierna Koninginneweg en als laatste Kralingse Zoom. :mrgreen: In werkelijkheid komt eerst Prinsenplein, dan Koninginneweg vervolgens Roelantweg (die dus niet eesn genoemd is) en dan pas HES voor het eindpunt Kralingse Zoom. :wink:
Mja klopt, dat is bekend en wordt deze week nog aangepast als het goed is. Ligt aan de software, die ook de kuren met de lijnfilms veroorzaakt. Positief is dan wel dat die vertrekstaten tenminste nog niet gejat zijn...
Karl schreef: Wat mij opviel (SRR):
- Krimpen aan den IJssel autobusstation heeft op alle halteborden nog de CXX-nummers staan. De - overigens onzinnige - lijnen 197 en 198 ontbreken.
- Dezelfde halte kent geen vertrekstaat voor lijn 96
Wordt deze week ook geplaatst, daarnaast willen we de 197 en 198 uit het systeem hebben. Gelukkig hebben we daar veel klachten over gehad, zodat we die als drukmiddel konden gebruiken.
Karl schreef:- De vertrekstaat voor lijn 97 aldaar heeft een voetnoot met "Rijdt tot Capelsebrug" of iets in die trant, in ieder geval ontbreken de letters bij diverse ritten voor een doordeweekse morgenpiek.
Hmmm, dat is niet de bedoeling, gaan we nakijken. Zal met de nieuwe vertrekstaten waar lijn 197 en 198 op ontbreken opgelost moeten zijn.
Karl schreef:- Er wordt 097 getoond, maar wel 96. Dat laatste is mijn inziens duidelijker. Dat oranje werkt sowieso wel goed.
Hopelijk ook opgelost bij de software update. Opvallend trouwens dat dit per bus verschilt. Althans dat viel mij gistermiddag op Capelsebrug op :?
Karl schreef:- De enkele MAN bussen die ik zag waren vanmiddag al ontzettend goor, echt zwart, zit er een roetfilter op zo'n ding? Kan toch niet na anderhalve dag ritjes maken..
Roetfilter zit er inderdaad wel op, dat zwarte zijn we aan het uitzoeken en gaan we proberen te verhelpen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten