Tetten!

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Tetten!

Bericht door Fles »

Gisteren gezien. Helaas alleen op foto's en niet op video, dus hij zal wel verdwenen zijn :cry:


Afbeelding
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Tetten!

Bericht door Ardan »

Ja leuk. Hier nog meer tetten. Gewoon googelen bespaart je de moeite.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ardan op za 12 apr 2014, 02:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Tetten!

Bericht door Fles »

Mijnes heeft de mooiste koplampen :P
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Tetten!

Bericht door Ardan »

ZES ja, de gemiddelde vrouw denk ik niet. Niet bijster veel verstand van, kan iemand dat checken?
Oh ontopic: leuk bussie hoor :pos:
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Tetten!

Bericht door Fles »

Beetje zeug heeft er 12 denk ik
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1971
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Tetten!

Bericht door Anne »

Je kan de 38 in het weekeinde van 10-11 mei zien in Haaksbergen bij de MBS.
In het weekend van 10 en 11 mei 2014 houdt de MBS een materieelshow onder de naam “Nieuw Verleden” .
Hiermee wordt gevierd dat precies 45 jaar geleden op 10 mei de MBS haar eerste materieel show hield.
Het materieel is intussen stevig uitgebreid, en afgelopen winter is de restauratie van meerdere rijtuigen voltooid.
Er wordt op beide dagen met zowel stoom- als dieseltreinen gereden.
( Zie aangepast rijschema )
Stichting TET-38 zal met bevriende clubs een aantal oude bussen laten zien op de Parallelweg.
BRON MEER

En er ook nog de Stichting TET 38.
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1971
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Tetten!

Bericht door Anne »

En de foto roept weer de herinnering op aan mijn eerste bezoeken aan de MBS. Met lijn C naar de Rembrandtlaan waar toen nog het vertrekpunt was van de MBS trein naar Haaksbergen. Misschien toen ook nog in de 38 gezeten; in ieder geval de soortgenoten.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Tetten!

Bericht door Thom91 »

Goed topic, leuke foto's.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21355
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Tetten!

Bericht door Meltrain »

Vooral dat "nee" of "nein" steeds. :lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Tetten!

Bericht door Fles »

avl schreef:Je kan de 38 in het weekeinde van 10-11 mei zien in Haaksbergen bij de MBS.

En er ook nog de Stichting TET 38.
De bus is en blijft exclusief. Niet alleen omdat er van dit type nog slechts één exemplaar is bewaard gebleven, ook zal de bus slecht sporadisch worden ingezet bij evenementen en jubileum ritten. De mogelijkheid de bus met chauffeur te huren zullen beperkt zijn. Doel van de stichting Historische TET bus is behoud van dit stukje oud Twente. Daarom zal de beperkte commerciële inzet slecht het doel van de stichting financieel steunen.
Lekker dan. WIJ willen de bus houden, voor os eige, en je krijgt hem alleen te zien als we centen nodig hebben. :N
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Tetten!

Bericht door Geert »

Fles schreef:Helaas alleen op foto's en niet op video, dus hij zal wel verdwenen zijn :cry:
Lol :D
Fles schreef:
De bus is en blijft exclusief. Niet alleen omdat er van dit type nog slechts één exemplaar is bewaard gebleven, ook zal de bus slecht sporadisch worden ingezet bij evenementen en jubileum ritten. De mogelijkheid de bus met chauffeur te huren zullen beperkt zijn. Doel van de stichting Historische TET bus is behoud van dit stukje oud Twente. Daarom zal de beperkte commerciële inzet slecht het doel van de stichting financieel steunen.
Lekker dan. WIJ willen de bus houden, voor os eige, en je krijgt hem alleen te zien als we centen nodig hebben. :N
Misschien omdat ze bang zijn dat-ie anders hard slijt? (Lijkt me beetje voorbarig zorgen maken, maar wie weet...)
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3266
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Tetten!

Bericht door marvinkok »

De bus is in de eerste plaats idd gerestaureerd door en voor de liefhebbers uiteraard. Verder staat hij wel regelmatig bij evenementen etc. dus geregeld wel te bewonderen. Daarnaast is het maar een klein clubje, niet zo groot als bijvoorbeeld de SVA, dus is ook de beschikbare tijd voor het rondrijden etc. beperkt.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13549
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Tetten!

Bericht door Wubbo »

Waarom zeggen ze dat dan niet op de site? Levert op zijn minst meer goodwill op.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Tetten!

Bericht door Fles »

Geen idee. Maar zo komt het een beetje raar over, althans op mij.
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Tetten!

Bericht door microshit »

Beetje teleurstellend, als je in dit topic komt met de verwachting mooie borsten te zien :(
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Tetten!

Bericht door Ardan »

Nja die zijn er, maar als ik ze niet had weggecensureerd had ik een ban aan mijn broek hangen en daar had ik geen zin in :')
Ik doe ook maar wat
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten