Installatie ERTMS alleen op drukke spoortrajecten

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Obus
Berichten: 1111
Lid geworden op: ma 31 mar 2014, 13:14

Re: Installatie ERTMS alleen op drukke spoortrajecten

Bericht door Obus »

Met andere woorden: weg met geldverspilling aan ERMTS, weg met de bureaucratie, weg met Mansveld!
De mortuis nil nisi bene
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Installatie ERTMS alleen op drukke spoortrajecten

Bericht door Thom91 »

Ben jij een kloon van Frans-f ofzo?
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Installatie ERTMS alleen op drukke spoortrajecten

Bericht door Vinny »

Obus schreef:Met andere woorden: weg met geldverspilling aan ERMTS, weg met de bureaucratie, weg met Mansveld!
Ik vrees toch echt dat een nitwits van een stagiaire met viltstiften heeft lopen klooien in plaats dat er een zinvolle onderbouwde aan betreffende selecte ten grondslag heeft gelegen... :X
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Busfoto.nl
Berichten: 856
Lid geworden op: za 27 feb 2010, 03:26
Contacteer:

Re: Installatie ERTMS alleen op drukke spoortrajecten

Bericht door Busfoto.nl »

Hoe zit het met goedkope of makkelijk onderling uitwisselbare installaties voor museummaterieel? Of blijft atb voorlopig beachikbaar?
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Installatie ERTMS alleen op drukke spoortrajecten

Bericht door Wubbo »

Obus schreef:Met andere woorden: weg met geldverspilling aan ERMTS, weg met de bureaucratie, weg met Mansveld!
Jammer dat je de discussie zo afmaakt. Waarom ga je niet in op mijn opmerking?
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Installatie ERTMS alleen op drukke spoortrajecten

Bericht door Klaasje »

Vinny schreef:
Obus schreef:Met andere woorden: weg met geldverspilling aan ERMTS, weg met de bureaucratie, weg met Mansveld!
Ik vrees toch echt dat een nitwits van een stagiaire met viltstiften heeft lopen klooien in plaats dat er een zinvolle onderbouwde aan betreffende selecte ten grondslag heeft gelegen... :X
Goed, er zitten wat rare keuzes in maar als je even de moeite neemt om te lezen wat de gedachte is en hoe de uitwerking vervolgens gedaan gaat worden dan wordt heel snel duidelijk dat je niet teveel waarde aan het kaartje moet hechten. Er staan prioriteiten op papier en over een van de laatste wordt nu gediscussieerd terwijl er één stapje hoger al zoveel andere keuzes gemaakt kunnen worden waar het budget mee opdroogt dat we misschien in eerste instantie helemaal niet aan het opruimen van eilandjes toekomen. Doe niet zo ongelovelijk zuur en denk even na zou ik zeggen. Lezen van stapels documenten hoef je niet te doen om het te weten te komen omdat het al in dit topic uitgelegd staat.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Installatie ERTMS alleen op drukke spoortrajecten

Bericht door Thom91 »

Ik vraag me trouwens af of het ontbreken van Hilversum - Amersfoort niet gewoon een fout is in de tekening. Om een lange lengte of complexe infrastructuur gaat het in ieder geval niet.
Komt wel goed schatje.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten