Lijn 170 is hier ook meebetrokken omdat ik en @ver Meer een plan hoe Eindhoven-Aalst-Valkenswaard As kunnen oplossen.Yanaike schreef:Als lijn 176 tussen Valkenswaard en Eindhoven komt is dat wat mij betreft óf als een 5e bus per uur Valkenswaard-Aalst-Eindhoven, óf via Waalre en Veldhoven (en dat laatste heeft wat mij betreft prioriteit).
En waarom je lijn 170 er bij betrekt is mij al helemaal een groot raadsel. Lijn 170 is een spitsbus en ik zie verder geen enkele reden waarom die moet vervallen.
En de toekomstige lijn 177 kan de route van lijn 170 overnemen zodat lijn 170 kan vervallen.
De toekomstige lijn 176 zou niet via Woensel/Airport/Veldhoven/Waalre rijden want lijn 176 heeft korte reis tijd nodig.
Dus daarom ben ik met @verfmeer eens met de extra lijn naar Dommelen.
Als lijn 177 zou komen dan heeft geen nut meer om lijn 170 te laten rijden.
En sowiezo kan lijn 103 vervallen.
Michael 1988 schreef:Wat de buurtbus betreft gewoon zo laten zoals het is. Voor die 10 reizigers die 's-avonds laat van Eindhoven nog naar België moeten zijn er verschillende alternatieven, waaronder een eigen auto, de fiets (vanaf Valkenswaard) of een taxi. Wat betreft de vakantiegangers is het misschien beter om lijn 171 (of 172 of zo) door te trekken naar Center Parks of Center Parks moet zelf pendelbussen gaan inzetten.
Taxi is wel veel geld he. Van Valkenswaard naar Noord-Limburg is je portemonnee al leeg.
En zeker niet met de fiets.
En dat lijn 171 of 172 via Kempervennen gaat rijden dat lukt heleemaaal niet.
De toekomstige lijn 176 zou wel via Kempervenne rijden dan is er geen probleem meer met de campingasten gedoe.
En nogmaals de bb is niet druk door alleen de campingasten.
Gisteren had ik bb 476 gezien en die bus was echt vol.
Veel babywagens en veel koffers van mensen uit België.