Overlast na ongeval met trein Helmond

Alles over het Openbaar Vervoer in Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Overlast na ongeval met trein Helmond

Bericht door Geert »

Overlast na ongeval met trein Helmond
door Anja van den Akker. dinsdag 23 december 2008 | 14:46 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 23 december 2008 | 14:47

HELMOND - Treinreizigers en automobilisten hebben dinsdagochtend urenlang vertraging opgelopen door een ongeval op het spoor in de Helmondse wijk Mierlo-Hout.
Daar verongelukte rond half elf 's ochtends een persoon onder de trein, tussen de spoorwegovergang op de Hoofdstraat en die aan de Cortenbachstraat.

Tot circa half twee waren deze spoorwegovergangen voor verkeer afgesloten. Ook de overweg op de Slegersstraat bleef dicht. Alle verkeer moest via Brandevoort rijden. Treinreizigers konden per bus worden vervoerd. Tussen Helmond en Venlo reden pendeltreinen. Rond twee uur was het treinverkeer weer normaal.

Bron: Eindhovens Dagblad
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Overlast na ongeval met trein Helmond

Bericht door Daantje »

Ik weet uiteraard niet wat er precies gebeurt is en of er opzet in het spel geweest is maar bij dit soort verhalen vraag ik me altijd af waar het werkelijk om gaat: een persoon die gewond raakt of misschien wel overlijdt als gevolg van een aanrijding en mensen die overlast hebben door een gesloten spoorwegovergang.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten