Mag ik even kwijt #154

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door deadlock »

Thom91 schreef:Waarschijnlijk zijn die al vanaf de Poolse grens onderschept en worden ze door het land geloodst.
Inderdaad, dat gaat bij toerbeurt, afhankelijk van waar ze vandaan komen/naartoe gaan nemen de Britten of Duitsers of Denen het over bijvoorbeeld.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Z2N »

Dat moment dat je erachter komt dat je al een ruim uur "Don't Tap The White Tile" aan het spelen bent, waarom zijn Android-games nou toch zo vaak verslavend.. :')
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Fles »

Alsof dat iets met Android te maken heeft :')
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door STF »

Forumlid Gertjan was amper vijf uur op de camping of er vielen in het café al zes lampen uit en van de reclame aan de buitengevel eveneens zes lampen.
Aangezien Gertjan vrijwel naast de lamp stond die ineens zo'n luide knal gaf, is hij overduidelijk de schuldige! :Y

De oorzaak was fikse kortsluiting in een spaarlamp, dat komt toch echt zelden bij spaarlampen voor.
Gewone gloeilampen willen bij het aanschakelen nog weleens voor vuurwerk spelen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Suus »

Zo, weer terug van de kapper. Ondanks dat ik deze keer moest wachten omdat de voorgaande afspraak een paar minuutjes uit liep, was het een stuk korter bezoek dan de vorige keer, maar vijf kwartier in plaats van twee uur. Wel weer een noviteit deze keer, mijn hoofd was in plastic folie gewikkeld toen een ingezet masker onder de haardroger ging.

Het was ook meteen de laatste keer bij mijn huidige salon, mijn vaste kapster gaat naar een andere vestiging en ik ga gewoon lekker mee :pos:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door ODRAIL »

Mag morgen weer naar de kapper.
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door BrengMe »

Bij mij komt de kapper aan huis! Lekker relaxed :P
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door marlies »

Er zullen uitzonderingen zijn maar de kappers die aan huis komen bij mensen die prima in staat zijn zelf naar een kapperszaak te komen zijn nou meestal niet echt bepaald de meest getalenteerden. Prima als je een "gewoon even de tondeuse er elke maand over"-kapsel hebt natuurlijk :P
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door deadlock »

Ik heb het het beste van allemaal. Ik word gekapt in mijn stamkroeg door iemand die 10 jaar aan de kappersschool les heeft gegeven en eigenaar is van said kroeg.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Hainje »

Gut gut, meneer is weer baas boven baas hoor. :N
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Suus »

Ik moet er niet aan denken thuis geknipt te worden. Het is al zooi genoeg zonder kapper :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Daniel »

Boven de kappersacademie wonen vindt ik ook nogsteeds erg praktisch. En vooral ook voordelig :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Stéphane
Berichten: 790
Lid geworden op: do 22 dec 2011, 10:25
Locatie: België

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Stéphane »

Vanmorgen wilde ik naar buiten gaan, is het voetpad verdwenen en zijn er werkmannen een greppel aan het graven.
Blijkbaar kwam de netwerkbeheerder glasvezel leggen *O*
Ik denk dat ik de enige in de buurt was die dat apprecieerde...
Een winterse dag:
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door BrengMe »

marlies schreef:Er zullen uitzonderingen zijn maar de kappers die aan huis komen bij mensen die prima in staat zijn zelf naar een kapperszaak te komen zijn nou meestal niet echt bepaald de meest getalenteerden. Prima als je een "gewoon even de tondeuse er elke maand over"-kapsel hebt natuurlijk :P
Dat valt wel mee hoor. Mijn haar ziet er iedere zes weken weer prima uit, zonder tondeuse!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Ardan »

Stéphane schreef:Vanmorgen wilde ik naar buiten gaan, is het voetpad verdwenen en zijn er werkmannen een greppel aan het graven.
Blijkbaar kwam de netwerkbeheerder glasvezel leggen *O*
Ik denk dat ik de enige in de buurt was die dat apprecieerde...
Daar heb ik laatst een Belgenmop over gehoord :')

De ene man graaft een greppel en de tweede loopt erachteraan en gooit hem weer dicht. 'Ja meneer, wij zijn draadloos internet aan het aanleggen!'
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Vinny »

Ik mis mijn kapster in Zürich. Niet alleen wist ze mijn kapsel drastisch te verhippen, er stond ook altijd Prosecco klaar als ik me liet knippen. En ik had een mooi uitzicht...


..op het meer van Zürich natuurlijk :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Ik heb het het beste van allemaal. Ik word gekapt in mijn stamkroeg door iemand die 10 jaar aan de kappersschool les heeft gegeven en eigenaar is van said kroeg.
Maar doet je internet het nou nog? :P
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Ronald »

Ardan schreef:De ene man graaft een greppel en de tweede loopt erachteraan en gooit hem weer dicht. 'Ja meneer, wij zijn draadloos internet aan het aanleggen!'
Ik ken hem als "Ja meneer, de kabellegger is ziek vandaag" :-)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Fles »

ja ik ook, maar dat was in de tijd van de kabelleggers. Putjesschepper kun je ook niet meer worden these days. Al haal je alleen maar nullen op school.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door webguy »

Wat een fijne dag weer - ging 16:10 van werk weg, trein van 16:38 naar Arnhem om 17:30 weer op Utrecht te staan. Via Ht was ik dus om 20:15 thuis. Amf was ook optie, maar alles naar Amf puilde uit
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Fles »

de t1763 (Ut V17:35) was geen optie iig. Heeft een kwartier stilgestaan "omdat de vertrekprocedure niet opgestart kon worden vanwege de drukte. Na een kwartier wachten lukte het opeens wel" :')

Geblunder alom en het was hun eigen nuekende kloteschuld want er werd maar met 7 bakken gereden waar 11 normaal is. Klote NS.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door ODRAIL »

Zojuist weer terug van de podotherapeut. Mijn voeten kunnen er weer 6 weken tegen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Daniel »

Gezien de starttijd van de verstoring blij dat ik dan de t559 nog met had en niet de t11759 die de eerste golf omreizers wel meegekregen zal hebben. Die laatste blinkt ook niet uit in z'n restcapaciteit, dus zal wel knus geworden zijn.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door ODRAIL »

webguy schreef:Wat een fijne dag weer - ging 16:10 van werk weg, trein van 16:38 naar Arnhem om 17:30 weer op Utrecht te staan. Via Ht was ik dus om 20:15 thuis. Amf was ook optie, maar alles naar Amf puilde uit
Dit was zeker een verjaardagscadeau van de ns en prorail :wink: .
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Fles »

Daniel schreef:Gezien de starttijd van de verstoring blij dat ik dan de t559 nog met had en niet de t11759 die de eerste golf omreizers wel meegekregen zal hebben. Die laatste blinkt ook niet uit in z'n restcapaciteit, dus zal wel knus geworden zijn.
Het is de hele week al kut met de capaciteit. Het zal wel weer een vakantieperiode heten.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 45 gasten