Mag ik even kwijt #154

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door marlies »

Hainje schreef:
marlies schreef:
Thom91 schreef:@Marlies, tussen Haren en Glimmen komt ook ongeveer 3 km geluidswal van 1,5 m ;)
I know, het begin is er al. Vind ik niet leuk.
Jij houdt niet van alternatieve kunst? :o
Gebrekkige opvoeding, heb het nooit leren waarderen ;)
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5819
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door isadora »

Schat, ben ietsje later, eet onderweg wel wat:

Afbeelding
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Hainje »

Zou hier "Geld terug bij vertraging" mogelijk zijn? :P
🍉
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Vinny »

Dan krijg je een coupon van NS Hispeed zodat je volgende internationale reis wat goedkoper wordt.

Been there, done that.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Fles »

Beetje zaadloze constructie dat. Alsof je na +422 OOIT nog "een volgende reis" gaat boeken bij zo'n ballentent :N

Edit: Inmiddels +452.
DrechtBlub
Berichten: 1224
Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door DrechtBlub »

Fles schreef:Beetje zaadloze constructie dat. Alsof je na +422 OOIT nog "een volgende reis" gaat boeken bij zo'n ballentent :N

Edit: Inmiddels +452.
hoe kan er nou zon grote vertraging zijn? ik heb welles in een IC met +45 gezeten en zelfs alles is in een -10 sprinter maar dit is toch wel al te gek.....
Ik blub in het Drecht.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door ODRAIL »

isadora schreef:Schat, ben ietsje later, eet onderweg wel wat:
Inmiddels is de vertraging opgelopen tot +452.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5819
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door isadora »

KM46 schreef:
isadora schreef:Schat, ben ietsje later, eet onderweg wel wat:
Inmiddels is de vertraging opgelopen tot +452.
Goed, zoek ik meteen maar ergens onderweg een hotel. :D
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Suus »

Ik wist niet dat de autoslaaptrein al zo vroeg in het seizoen reed :o

Maar volgens Somda is de trein gisteren 5 uur te laat uit Livorno vertrokken maar konden deze niet ingehaald worden. De trein moet bovendien tussen Köln en Mönchengladbach omrijden via Aachen vanwege werkzaamheden bij Grevenbroich.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Hainje »

isadora schreef: Goed, zoek ik meteen maar ergens onderweg een hotel. :D
welke worden gedeclareerd bij de reisorganisatie uiteraard. :P
🍉
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Fles »

wilburg22 schreef:hoe kan er nou zon grote vertraging zijn? ik heb welles in een IC met +45 gezeten en zelfs alles is in een -10 sprinter maar dit is toch wel al te gek.....

Praat is neejdurlans figuur :cry:
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13177
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Z2N »

Ik vind het toch opvallend dat werkelijk mijn gehele buurt geen respect kon opdragen om maar twee minuten lang de bek dicht te houden voor de jaarlijkse dodenherdenking. :evil:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5819
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door isadora »

Het was hier opmerkelijk stil, hoorde zelfs geen vliegtuig overkomen.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Fles »

Z2N schreef:Ik vind het toch opvallend dat werkelijk mijn gehele buurt geen respect kon opdragen om maar twee minuten lang de bek dicht te houden voor de jaarlijkse dodenherdenking. :evil:
Woon je in een migrantenbuurt? Hier ook wat mensen die kennelijk ergens anders mee bezig waren.
Rickingsh

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Rickingsh »

Z2N schreef:Ik vind het toch opvallend dat werkelijk mijn gehele buurt geen respect kon opdragen om maar twee minuten lang de bek dicht te houden voor de jaarlijkse dodenherdenking. :evil:
Tsja, zo heeft ieder z'n eigen standpunten natuurlijk :roll: Stil zijn kan iedereen die dat wil in z'n eigen huis of op de Dam in Amsterdam doen. In de openbare ruimte kun je die waarden natuurlijk niet verplicht gaan opleggen. Tenzij er bewust overlast wordt veroorzaakt (bijv. door het spelen van harde muziek), waardoor elders niet kan worden voldaan aan de eigen normen & waarden. Da's weer een ander verhaal.

Ikzelf heb ook stilte gehouden, maar als anderen dat niet willen, dan moeten we daar anderzijds ook respect voor tonen, zolang het dus niet de extremen in gaat. Dat is toch ook waar 70 jaar terug voor gevochten is, vrijheid van meningsuiting & levenswijze.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Fles »

Ja, dat is de paradox van "iemand opleggen te beseffen dat hij in vrijheid leeft".

Maar serieus, vrijheid komt niet uit een kauwgomballenautomaat. En als je het niet 2 minuten van de ruim een half miljoen die het jaar er heeft, kunt opbrengen om daar even stil bij te staan (want dat is werkelijk alles wat er van je gevraagd wordt) dan ben je m.i. geen knip voor de neus waard.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Ardan »

Ik was net bij de herdenking op het Grote Kerkhof en het was echt muisstil, terwijl de IJsselkade ernaast normaal toch best druk kan zijn. Geen verkeer, niks. Ja één jengelende peuter maar de ouders zijn er snel mee weggelopen :pos:
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Daantje »

Het verbaast me ook echt hoeveel mensen er hier nog op straat liepen en hoeveel auto's er rond reden. Je kan op zondagavond toch wel even zorgen dat je gewoon thuis bent rond die tijd?
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Meltrain »

In veel streng Christelijke gemeentes is de Dodenherdenking gisteren al gehouden vanwege de zondagsrust.
Maar Dodenherdenking is toch juist ook stilstaan en nadenken? Dat lijkt me juist heel goed verenigbaar met de zondagsrust. :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Fles »

Meltrain schreef:In veel streng Christelijke gemeentes is de Dodenherdenking gisteren al gehouden vanwege de zondagsrust.
Maar Dodenherdenking is toch juist ook stilstaan en nadenken? Dat lijkt me juist heel goed verenigbaar met de zondagsrust. :?
Ja, maar de voorbereidingen voor de plechtigheid waren te storend.

Ik stel voor dat we staphorstenaren allemaal brandmerken en in goederenwagons gaan transporteren. :')


Tsja, ik heb er mijn mening over hoor, maar dat is wat vrijheid inhoudt. Kijk, ze gaan niet het hele land lastig lopen vallen om zich aan hun mening te conformeren. DAT zou wel een brug te ver geweest zijn. Maar dit? Ach, laakbaar. Maar laat die mensen lekker zichzelf voor de voeten lopen. Mijn probleem niet :pos:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Vinny »

Fles schreef:Beetje zaadloze constructie dat. Alsof je na +422 OOIT nog "een volgende reis" gaat boeken bij zo'n ballentent :N

Edit: Inmiddels +452.
Ik heb een keer 180 minuten vertraging opgelopen omdat de prutsers op Watergraafsmeer niet kunnen rangeren, waardoor mijn CNL-trein met drie uur vertraging uit Amsterdam vertrok. Vertraging bleef toen ongeveer stabiel tot Wenen (eindbestemming). Toen kreeg ik coupons van Hispeed, waardoor mijn reis naar Londen de zomer na al weer voor de helft betaald was.

Verder heb ik een keer meegemaakt dat de nachttrein naar Zürich helemaal niet meer reed, toen ben ik naar Schiphol gegaan en heb het vliegtuig genomen naar de Zwitserse metropool. Het geld heb ik wel teruggekregen bij het loket van de SBB waar ik het vervoersbewijs gekocht had.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Suus »

In een stuk over belangenclubjes in de Volkskrant komt ook Spithorst aan bod. Een redacteur van de Volkskrant geeft daarbij aan dat hij minder geïnteresseerd is in de uitspraken van deze meneer omdat hij helemaal niet namens dé reiziger spreekt en een zeer gekleurde agenda heeft tegen de NS-monopolie en voor vrije marktwerking. Ook heeft de redacteur overwogen een profiel over hem te schrijven, maar hij kwam tot de conclusie dat krantenlezers er niet op zat te wachten.

Nou, staat weer lekker positief op de kaart :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Thom91 »

Kopietje of een scan? Kunnen ze vast waarderen op Fok! :)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Suus »

Je hebt zeven dagen de tijd: http://we.tl/R7eysyU8TC
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Fles »

Bee schreef:Je hebt zeven dagen de tijd: http://we.tl/R7eysyU8TC

Copypaste gewoon, dat cookiemoeras heeft niemand zin in.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten