Nieuwe camera

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Nieuwe camera

Bericht door tsov »

Sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een Sony a300, een mooie camera, maar wel ff wennen. Daarom vandaag even flink gespeeld met m'n nieuwe gadget :)
Ik was vanwege de kerst nog in Leiden en wilde weer terug naar Amsterdam, dus ff naar het station gewandeld.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In Amsterdam eerst even wat zooi thuis gedumpt en toen een rondje gefietst, via de supermarkt en de polder.
Afbeelding
De belichting moet ik nog even goed doorkrijgen :mrgreen:
Afbeelding
Citaro in m'n oude wijkje :)
Daarna even de polder in gegaan om te zien of er al ijs lag, en ja, ik kon er zelfs op staan *O* 8-) :pos:
Verder gefietst en weer foto's gemaakt :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Op het Buikslotermeerplein even de Appie ingeschoten voor wat boodschapjes en weer verder :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Deze 8166 is in dienst gekomen in Twente. Hij is daar betrokken geweest bij een dodelijk ongeval en daarna rigoureus verbouwd en als proefbus gebruikt voor de latere Amba's. Zo heeft deze bus een ander dashboard en, opvallender, een schuifdeur in plaats van de oorspronkelijke dubbele vouwdeurtjes. De bus is heel Nederland al doorgeweest en zit nu in Zaandam :)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe camera

Bericht door tsov »

Ohja, de foto's zijn uiteraard vandaag gemaakt, niet morgen zoals onderaan staat :mrgreen:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39189
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Nieuwe camera

Bericht door Daniel »

En de 8590 op de eerste foto is eigenlijk de 8490 :P

Wel leuke plaatjes voor de eerste probeersels, vooral een stuk helderder van kleur als ik van je oude camera gewend was.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Nieuwe camera

Bericht door STF »

Alleen de laatste is wel een beetje grondig mislukt, ik zie alleen 2 koplampen branden ;)
Ach dat heeft iedereen met zijn nieuwe camera in het begin.
Oud forumgebruiker

Re: Nieuwe camera

Bericht door Oud forumgebruiker »

De 8166.... hij is er nog steeds?? :shock: Ik dacht dat dat rammelding al met de noorderzon vertrokken was :(. En de Klaprozenweg, de goeie oude halte voor de IJ-hallen :D, en dan voor mij ook gelijk de enige reden om naar de 'overkant' te gaan... :wink:
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe camera

Bericht door tsov »

't Is ook mijn halte, dus vandaar :wink:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Nieuwe camera

Bericht door Chauf21 »

De 8166 heeft in het lage gedeelte toch ook drie i.p.v. de gebruikelijke vier stoeltjes naast elkaar?

Ik heb trouwens ook een nieuwe camera, maar dan als mobielversie. Toch best aardig:
Afbeelding
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe camera

Bericht door tsov »

Zo! Mooie foto komt er uit dat mobieltje! :pos:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten