Concessie Limburg (2017-2031)
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Maar een DRU is wel duurder als er meer tijd zonder busboekje is.
Het is een spectrum.
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Het zal om woorden gaan die in het document een vastgesteld begrip vormen, i.e. die naar een begrippenlijst verwijzen. Het is dan een ambtelijk-juridische werkwijze om die, herkenbaar, met hoofdletter te schrijven.Pim-AllianceB95 schreef:Even lichtelijk off-topic, maar is het mode dat in documenten van provincies (bestek van Zeeland ook al) zelfstandige naamwoorden als Kernen, Wijken, Vervoerplan en Inschrijver met hoofdletters worden geschreven of zit er een Duitser op een adviesbureau dat door diverse provincies (excuus, Provincies :) ) wordt ingehuurd? Het leest in ieder geval knap irritant.
-
- Donateur
- Berichten: 1127
- Lid geworden op: ma 27 sep 2010, 22:27
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Ah, mijn dank! Het leest wel vervelend
-
- Berichten: 1022
- Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
- Locatie: Den Haag
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Item over de hergebruik van de GTW's in Limburg door Abellio.
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)
Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
The Other Guys (2010)
Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Wat is dit voor club? Het staat vol met tenenkrommende taalfouten.
§ 6. Het passeren van rode seinen
Artikel 33
1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
Artikel 33
1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Volgens mij een hobbyist met wat ideeën, als ik wat verder klik op de site. Veel taalfouten inderdaad...
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Tenenkrommend, amateuristisch NS-lobbyclubje, dat niet begrijpt hoe aanbestedingen werken. Meneer Dave schijnt daarnaast niet te beseffen dat de huidige GTW-stellen eigendom zijn van Veolia en niet van NS.
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
De treinstellen zijn toch tegenwoordig eigendom van een lease-maatschappij (Railpool?) ? Dat biedt mogelijkheden!
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Man, man, man; het is waarschijnlijjk gewoon één of andere nerd die boven op z'n zolderkamertje wat zit te knoeien met wat software om een GTW in Abellio uiterlijk te gieten en dat dan op een website plaatst.Frans F schreef:Tenenkrommend, amateuristisch NS-lobbyclubje, dat niet begrijpt hoe aanbestedingen werken. Meneer Dave schijnt daarnaast niet te beseffen dat de huidige GTW-stellen eigendom zijn van Veolia en niet van NS.
Het is een spectrum.
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Het kan wel vol schrijfouten staan, maar het verhaal, mogelijk gemaakt door een hobbyst (de meeste hier) of een nerd.
Maar soms kan je daar meer waarde aan hechten dan zo'n goedbedoeld, te duur, onwetend adviesbureau. Waarvan her rapport uitkomt op glossypapier.
Maar soms kan je daar meer waarde aan hechten dan zo'n goedbedoeld, te duur, onwetend adviesbureau. Waarvan her rapport uitkomt op glossypapier.
-
- Berichten: 857
- Lid geworden op: za 27 feb 2010, 03:26
- Contacteer:
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Soms ja. Nu niet. Staat niks over kosten in. Totale onzin, wel aardig photoshopwerk.
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Ik heb het sterke vermoeden dat plan afkomstig is van de toekomstige minister van I&M Dave die we kennen van Man bijt hond:
http://www.manbijthond.nl/fragmenten/da ... uur-worden
http://www.manbijthond.nl/fragmenten/da ... uur-worden
-
- Berichten: 1029
- Lid geworden op: do 18 feb 2010, 09:47
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Dat klopt. Hij zat ook achter het initiatief voor CleanYourTrain.
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Zijn er geen denktanks waar deze gozer terecht kan? Voor de ideeën hartstikke nuttig natuurlijk
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Laat hij eerst eens bij ROCOV beginnen, goed voor de ontwikkeling van meer realiteitzin.
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Zo iets bedoel ik ook.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
-
- Berichten: 857
- Lid geworden op: za 27 feb 2010, 03:26
- Contacteer:
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Site is down. En over tot orde van de dag.
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
:pos:
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Staatssecretaris Mansveld investeert 30,25 miljoen euro in de elektrificatie van de Maaslijn, een kwart van het totale bedrag. Goed nieuws!
Link
Mansveld investeert in elektrificatie Maaslijn
Link
Mansveld investeert in elektrificatie Maaslijn
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Het Circus is officieel begonnen:
De inspraakreacties zijn te downloaden alsmede het PvE en alle bijlagen.
http://www.limburg.nl/ov2016
Veel leesplezier !
De inspraakreacties zijn te downloaden alsmede het PvE en alle bijlagen.
http://www.limburg.nl/ov2016
Veel leesplezier !
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Ik vermoed dat veel uitlopers van buslijnen die nauwelijks reizigers trekken op de nominatie van opheffen staat.
Verder valt me op dat men mogelijk de lijnen 13 en SB3 wil combineren tot een buslijn Sittard - Geilenkirchen en de lijnen 79 en 405 wil combineren tot een buslijn Roermond - Heinsberg.
Verder valt me op dat men mogelijk de lijnen 13 en SB3 wil combineren tot een buslijn Sittard - Geilenkirchen en de lijnen 79 en 405 wil combineren tot een buslijn Roermond - Heinsberg.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Die twee grensoverschrijdende lijnen waren er aan het begin van de huidige concessie ook al trouwens.
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
De eis van 2 verbindingen tussen maastricht en Aken Bushof vind ik wel interessant.De huidige [wiki]Lijn 50 Maastricht Station NS - Aachen(D) Hauptbahnhof[/wiki] blijft rijden, De Lijn 150 Gulpen Busstation - Maastricht Station NS wordt omgezet in een reguliere lijn. Vind een 10 minuten dienst tussen Gulpen en Maastricht erg veel voor een streeklijn,kan er niet gewoon een kwartierdienst met gelede bussen gereden worden ? 1 van de lijnen als interliner/snelbus laten is natuurlijk ook een optie
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Waarom heb je problemen met een tienminuten-dienst? Een sneldienst heeft weinig zin omdat die grotendeels dezelfde route zal rijden en dus weinig tijdwinst zal hebben.
Re: Limburgse OV-concessie 2016-2026
Ze hebben, ook na inspraak (en aangeven). De twee buurtbussen, grensoverschrijdend naar Venray vergeten te vermelden....
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 gasten