Mag ik even kwijt #155

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door ODRAIL »

Ik moest alleen vanochtend werken. Maar dat is altijd op maandag :wink: .
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Wubbo »

Ik heb vannacht gedroomd dat er een vervolgbestelling plan V kwam, die ook als vliegtuig kon dienen. Kan ik hiervoor behandeld worden?
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door dylanwild94 »

:') :')
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Thom91 »

Wubbo schreef:Ik heb vannacht gedroomd dat er een vervolgbestelling plan V kwam, die ook als vliegtuig kon dienen. Kan ik hiervoor behandeld worden?
HAHAHA _O-
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door ODRAIL »

Wubbo schreef:Ik heb vannacht gedroomd dat er een vervolgbestelling plan V kwam, die ook als vliegtuig kon dienen. Kan ik hiervoor behandeld worden?
Jazeker ... dat kan :wink: :

Afbeelding

En:

Afbeelding

(plaatjes komen van de site van Nico Spilt)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:EN ja hoor, staat wat in de fik in Amf. Weer terug naar huis en maar bedelen of ik mag thuiswerken :') Hoerige schijt fuck neuk faalspoor.
Weleens gehoord van omreizen? Of was dit geen optie?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Daniel »

Michael schreef:Heb lekker een extra dag vrij gekregen van het werk. Is ook wel eens lekker :D
Dat was het mogelijk bij mij ook geworden als een van m'n collega's die heel vroeg was er niet geweest was. Toen ik op 't werk arriveerde stond het kantoordeel van de benedenverdieping grotendeels onder water (vloer bleek wat schuin, diepste deel stond een paar centimeter) door een gesprongen waterleiding.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #154

Bericht door Wubbo »

KM46 schreef:
Wubbo schreef:Ik heb vannacht gedroomd dat er een vervolgbestelling plan V kwam, die ook als vliegtuig kon dienen. Kan ik hiervoor behandeld worden?
Jazeker ... dat kan :wink: :

http://www.nicospilt.com/archief/1984_s ... in_600.JPG
Top, dan was mijn droom nog bijna werkelijkheid ;-)
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door dylanwild94 »

genade _O- _O-
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Suus »

Het was alweer eventjes geleden, maar ik heb een nieuwe azijnzeiker van de week gevonden, namelijk een boze buurman in het Belgische Wondelgem. Na een klacht van hem bij de stedenbouwkundige dienst moeten nu 80 voortuintjes heraangelegd worden omdat ze niet aan de voorschriften voldoen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Aking »

De dienst burenbemiddeling ook echt... :')
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door AppleMoose »

Hebben we in Nederland ook hoor. Alleen zijn dat vaak van die schijnzelfstandige welzijnsstichtingen die geleid worden door een "voorzitter" die vaak met subsidies zwaar overbetaald worden, maar de "vrijwilligers" het vuile werk laten opknappen.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Srananbloke
Berichten: 424
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 21:35
Locatie: Arnhem

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Srananbloke »

Vandaag alweer precies 4 jaar geleden dat ik betrokken was bij een auto ongeluk in de buurt van Elst waarbij ik met auto en al in het water terecht kwam. Mijn ex verloor de macht over het stuur en de rest ging ontzettend snel. Het is dat toevallige passanten ons uit de auto hebben gehaald, anders durf ik nog steeds niet na te denken over wat er had kunnen gebeuren.

Het ongeluk heb ik een redelijk goede plaats in mijn gedachten kunnen geven. Vlak voor het ongeluk had ik mijn eerste rijles ingepland. Die heb ik ondanks het ongeluk gewoon door laten gaan en een klein jaar later heb ik mijn rijbewijs gehaald. Verder houdt het hele gebeuren me niet meer bezig, maar alleen op 14 mei voel ik weer even de spanning en angst die ik op dat bewuste moment in 2010 voelde.
Last wish: I wish I had two more wishes.
Youtube
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door dylanwild94 »

dat begrijp ik heel goed en respect dat je zulke dingen hier neer zet,gelukkig ben je toch nog in de auto gestapt anders had je het nu niet meer gedurfd waarschijnlijk.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Thom91 »

Bijna een recordtijd neergezet vanmiddag, slechts 4,5 minuut in de tandartsstoel. Record staat op net iets meer dan vier minuten.
Komt wel goed schatje.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Michael »

Ik zit meestal maar 2 minuten in de tandartsstoel.

Verder heb ik gisteren mijn telefoonabonnement verlengd. Ik heb toch de Samsung Galaxy S4 genomen. Deze was een flink stuk goedkoper en ik ga er zelfs op vooruit. Want ik betaal nu nog 47 euro per maand. En vanaf september ga ik 38 euro per maand betalen.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Wubbo »

Thom91 schreef:Bijna een recordtijd neergezet vanmiddag, slechts 4,5 minuut in de tandartsstoel. Record staat op net iets meer dan vier minuten.
Was de conclusie van de tandarts dat het niet meer te redden was en je dus weer kon gaan? ;-)
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13113
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Z2N »

In Nederland maakt de NS het al bont met de excellente informatie de laatste tijd (steeds meer "herstelwerkzaamheden", heerlijk duidelijk..), de Fransen maken het nóg bonter: gister slaagte men erin om in de spits een trein uit te laten vallen op de Parijse RER D omdat "zijn compositie het niet toeliet dat reizigers in konden stappen". :') 't Blijft een raar bedrijf, de SNCF...
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Thom91 »

Wubbo schreef:
Thom91 schreef:Bijna een recordtijd neergezet vanmiddag, slechts 4,5 minuut in de tandartsstoel. Record staat op net iets meer dan vier minuten.
Was de conclusie van de tandarts dat het niet meer te redden was en je dus weer kon gaan? ;-)
Neuh, ff gluren wat tandsteen hier en daar en het was alweer geregeld... :)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Suus »

Ik ontving net een opmerkelijke mail. Volgens de CAO zou ik tussen februari 2010 en augustus 2012 te weinig salaris hebben ontvangen voor mijn toenmalige bijbaan en ze gaan dit nu alsnog uitkeren :shock:

Nouja, ik zie het vanzelf wel verschijnen op mijn rekening :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Daniel »

Haha... op m'n werk kwam laatst zowel bij mezelf als bij diverse collega's een mail binnen die wel heel verdacht nep danwel een gevalletje phishing leek. Door velen is 'ie verwijderd of gerapporteerd aan IT, komt er vandaag een mail van IT dat het geen email scam/phishing was maar juist een trainingsmodule om op de gevaren daarvan te wijzen :lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door webguy »

Haha, hier op 't werk vorig jaar precies hetzelfde - de IT manager moest persoonlijk een mailtje sturen dat het niet phishing was.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door webguy »

Zojuist ook maar ff de eerste stappen gezet voor een vakantie naar de Pyreneeën van de zomer. Wat een gedoe om dat met de trein te doen vanuit Nederland...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Suus »

Tot Bordeaux of Perpignan lijkt het mij niet zo moeilijk, daarna val je in de ongenadige val van de de TER-diensten van de SNCF waarschijnlijk...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door webguy »

Lourdes is een uur per auto vanaf beoogde camping, dus als iemand ons daar ophaalt zijn we er geloof ik. Het is alleen vanaf Velp nogal een gepuzzel - wordt een taxi naar Arnhem om de Thalys van 10:30 uit Brussel te halen.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 33 gasten