Mag ik even kwijt #155

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Daniel »

Begin dit jaar begon ik met wat kleine ideetjes om het een en ander rondom m'n bed te verbouwen (slaapkamer kan je het niet echt noemen), maar 't wordt met de dag een grotere verbouwing lijkt het wel :P
Komt er inmiddels op neer dat ik ook maar nieuw laminaat ga leggen, maargoed, gelukkig werken de aanbiedingen goed mee: toch weer ruim 135 euro aan korting bespaard (feitelijk de ondervloer gratis) :) En qua elektriciteitsdraadjes belooft het ook een leuk puzzeltje te worden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Suus »

webguy schreef:Lourdes is een uur per auto vanaf beoogde camping, dus als iemand ons daar ophaalt zijn we er geloof ik. Het is alleen vanaf Velp nogal een gepuzzel - wordt een taxi naar Arnhem om de Thalys van 10:30 uit Brussel te halen.
Schitterend gebied daar, dat wel. Ik ben ooit in Luz-Saint-Saveur geweest, je bent zo in de buurt van de schitterende natuur. In mijn herinnering kwam daar wel een TER-bus, die reed zelfs langs de camping :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Suus »

Bee schreef:Ik ontving net een opmerkelijke mail. Volgens de CAO zou ik tussen februari 2010 en augustus 2012 te weinig salaris hebben ontvangen voor mijn toenmalige bijbaan en ze gaan dit nu alsnog uitkeren :shock:

Nouja, ik zie het vanzelf wel verschijnen op mijn rekening :lol:
Het blijkt maar twintig euro te zijn, maar in 2014 nog geld krijgen wat ik ergens tussen 2010 en 2012 al had moeten verdienen is wel geinig :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door marlies »

ik heb nog ergens minder dan een tientje aan pensioen staan van een bijbaantje :')
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Daniel »

Nog nieteens afgekocht? Doen ze vaak vrij snel met dat soort minipensioentjes.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Srananbloke
Berichten: 424
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 21:35
Locatie: Arnhem

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Srananbloke »

Klopt. Vorig jaar nog iets van 200 euro teruggekregen van een pensioentje die ik bij mijn vorige werkgever had opgebouwd. Altijd leuk, zulke meevallers.
Last wish: I wish I had two more wishes.
Youtube
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Daantje »

Ik heb alles op één pensioenfonds over laten hevelen, ook van mijn bijbaantje. Nu is dat lastig omdat dat alleen mag als de dekkingsgraad een bepaalde periode boven de 100% is geweest oid en dat is tegenwoordig niet zo gauw meer. Dan hoef ik iig niet meer over tig jaar er nog rekening mee te houden dat ik ergens anders ook nog pensioen heb.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door marlies »

Daniel schreef:Nog nieteens afgekocht? Doen ze vaak vrij snel met dat soort minipensioentjes.
Wel aanbod voor gehad maar ik was te lui om dat formulier in te vullen
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door ODRAIL »

Kun je niet alsnog op het aanbod ingaan?
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door marlies »

Vast. Maar waarom zou ik? Minder dan een tientje he?
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Ardan »

Door allerlei omstandigheden was mijn gebit dermate naar zijn grootje heen of aan het gaan, dat de tandarts vorig jaar zei 'beter halen wel de boel eruit'. In juni en september zijn al mijn kiezen eruit gehaald, en gistermiddag de restdentitie. Zijn geen leuke dingen, maar vooral de operatie van gisteren viel me heel erg mee en ging erg snel (17 stuks extraheren is niet niks eigenlijk maar toch) Prothese erin en ik heb weer een stralend bekkie :D An sich merk ik er niet veel van dat-ie er zit, maar net probeerde ik een banaan te eten en jemig, dat wordt echt wennen. En ik slis nu omdat ik nu een dubbel gehemelte heb, ik zal s-klanken weer opnieuw moeten leren uitspreken :') Maar al met al ben ik blij dat dit stuk ellende is afgesloten :D
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Suus »

Dus nu ben jij ook de doelgroep van Kukident?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Daniel »

marlies schreef:
Daniel schreef:Nog nieteens afgekocht? Doen ze vaak vrij snel met dat soort minipensioentjes.
Wel aanbod voor gehad maar ik was te lui om dat formulier in te vullen
Ik kreeg 't geloof ik zelfs vrijwel automatisch uitgekeerd, kan me geen formulier herinneren in elk geval.
Daantje schreef:Ik heb alles op één pensioenfonds over laten hevelen, ook van mijn bijbaantje.
Heb ik ook gedaan, maar dit was zelfs daarvoor al meen ik te herinneren. In elk geval het pensioen van toen ik als uitzendkracht gewerkt had voor een jaar af laten kopen, dat had ik namelijk nooit laten overzetten naar het fonds van het detacheringsbureau waar ik daarna via werkte. Maar dat is wel overgezet toen ik in dienst ben gekomen bij m'n huidige werkgever.

Frustrerend trouwens zeg, verstoppingen... had zelf de nodige moeite gedaan om m'n afvoer te proberen te ontstoppen in de keuken maar zonder succes. Via de VvE een bedrijf laten komen, heeft die man het in nog geen 5 minuten met zo'n elektrische ontstoppingsveer verholpen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Justin »

Hm, goed idee om daar eens een keer achter aan te gaan. Ik heb geen flauw idee hoe dat hier nu zit met al die mini-pensioentjes tijdens mijn studietijd...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Suus »

In Delft mag je nergens je fiets neerzetten: Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door marlies »

Er is in Weert blijkbaar een vrij succesvolle meet-up van ontevreden reizigers :P
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Ardan »

Bee schreef:Dus nu ben jij ook de doelgroep van Kukident?
Noah, dingen zitten van zichzelf al muurvast :') Vanmorgen probeerde ik ze voor het eerst even eruit te halen om schoon te maken maar dat ging niet bepaald makkelijk. Al durf ik ook nog niet te hard eruit te duwen in verband met de wonden. Maar het went wel, ik slis nu al een stuk minder :)
Ik doe ook maar wat
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Michael »

Heb weer een goed weekend gehad. Morgen weer werken.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door htm_tram »

Vandaag met succes mijn rangeer opleiding afgerond. Mag nu op het remise terrein wissels omleggen. Trams koppelen en ga zo maar door. :pos:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Suus »

Zo, nu ik toch niets meer aan mijn scriptie kan veranderen omdat het eindoordeel geveld gaat worden, wordt het misschien tijd om mijn huis weer eens op te ruimen. Dat is de afgelopen twee weken veranderd in een puinhoop. En de inhoud van de koelkast ruikt naar Gorgonzola, dat is ook geen goed teken :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Meltrain »

Wubbo Ockels is overleden. :(
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Thom91 »

Ja zonde, maar het was ook bijna wachten tot dit moment, iedereen zag het natuurlijk aankomen. Hij zei het zelf ook.
Komt wel goed schatje.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13547
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Wubbo »

Ik had het allemaal niet zo meegekregen, maar het klinkt wel raar zo op de radio, voor mij.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Alargule »

^^ He lives!!!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #155

Bericht door Hainje »

Ja voor mij is het ook wel een verrassing dat hij dood is. Tevens is het nummer zoveel die bezwijkt aan kanker. Hoeveel mensen van in de 60 er in de afgelopen paar jaar aan kanker zijn overleden in de vriendengroep van mijn ouders is net op twee handen te tellen.
🍉
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 179 gasten