Mag ik even kwijt #10

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Meltrain »

Waarom iemand üperhaupt joints koopt, snap ik helemaal niet. :roll:

Maar goed:vandaag verder gegaan met het afbreken van de treinpleet. We zijn namelijk de zolder aan het reorganiseren en daarom moet de treinplaat van mijn vader en mij weg om later in kleinere vorm terug te keren.
Het kwam er in het kort op neer dat ik over de hele plaat mocht hangen om alle schroefjes eruit te draaien, waarbij de eliktrische schroevendraaier het ook nog eens niet deed. :( Uiteindelijk met de hand de elektrische schroevendraaier maar gebruikt, omdat die toch iets minder pijn doet dan de 'hand'schroevendraaier. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
racingweirdo
Berichten: 165
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 14:32

feestdagen

Bericht door racingweirdo »

happy 2009
bassie92
Berichten: 196
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 12:18

Re: feestdagen

Bericht door bassie92 »

You2 ;)
Favoriete trein: ICM, Citypendel
Favoriete bus: O405
November: 526 km
bassie92
Berichten: 196
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 12:18

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door bassie92 »

Haha das ook een oplossing! ;)
Favoriete trein: ICM, Citypendel
Favoriete bus: O405
November: 526 km
racingweirdo
Berichten: 165
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 14:32

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door racingweirdo »

waarom zijn we opeens, in een topic terecht gekomen met een compleet ander onderwerp.


zo snel zie ik dat het over joints gaat :? :?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Daniel »

Berichten heb ik even verplaatst naar 'n algemeen onderwerp waar je dit soort dingen prima kwijt kunt. Daarnaast stond het oorspronkelijke topic een beetje erg verkeerd in "Over treinen" :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
racingweirdo
Berichten: 165
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 14:32

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door racingweirdo »

Reiziger Ddrs schreef:Berichten heb ik even verplaatst naar 'n algemeen onderwerp waar je dit soort dingen prima kwijt kunt. Daarnaast stond het oorspronkelijke topic een beetje erg verkeerd in "Over treinen" :wink:
kerstwensen heeft ook zijn eigen topic, en dat word minder gevierd dan nieuwjaar.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Daniel »

Maar dat staat op de juiste plek en vol met digitale kaarten :wink: Losse nieuwjaarswensen kunnen prima in dit topic, verder discussie hierover a.u.b. niet in het forum maar per mail/PB/ander communicatiemiddel.

Zou het bijna vergeten: gelukkig nieuwjaar allemaal!
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door tsov »

Gelukkig nieuwjaar! :D
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Stefan »

Gelukkig nieuwjaar, ook namens mijn kant! :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door deadlock »

Jongens gelukkig nieuwjaar! Ik ga nu lekker Kopenhagen in en kom morgen tegen de avond uit mijn bed. Groetjes!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door STF »

Pffff, ik ben klaar met me werk. Kom zojuist (7.15 uur) het huis binnen gelopen. Stond een berg afwas van 4 meter lang, 1 meter breed en een halve meter hoog... En moest ook de zaal weer een beetje normaal inrichten met de tafels en stoelen, en de jaarafsluiting van de kassa doen, etc. Ik ga tegen 8.00 uur maar eens naar bed, en net zoals deadlock zal ik ergens tegen de avond uit me bed komen.

En gelukkig nieuwjaar!
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Daan »

meltrain schreef:Waarom iemand üperhaupt joints koopt, snap ik helemaal niet. :roll:

Maar goed:vandaag verder gegaan met het afbreken van de treinpleet. We zijn namelijk de zolder aan het reorganiseren en daarom moet de treinplaat van mijn vader en mij weg om later in kleinere vorm terug te keren.
Het kwam er in het kort op neer dat ik over de hele plaat mocht hangen om alle schroefjes eruit te draaien, waarbij de eliktrische schroevendraaier het ook nog eens niet deed. :( Uiteindelijk met de hand de elektrische schroevendraaier maar gebruikt, omdat die toch iets minder pijn doet dan de 'hand'schroevendraaier. :P
Het is wat he, schroeven losdraaien... :P
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Daniel »

Ben ik vanmiddag een keer m'n bed uit, sta in de badkamer, gaat ineens het licht uit :P En nog geen minuut later gaat 't vanzelf weer aan, vast 'n TL-balkje aan het einde van z'n leven.
Maargoed dat het al licht was, want alle lampen daar bleken collectief te hebben besloten geen zin te hebben in 2009...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Stephan
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 24 mar 2008, 21:35
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Stephan »

Daarnet nog een noodrem op de roltrap gehad. Ja, je leest het goed. Een of andere randdebiel vond het nodig om beneden op het rode stopknopje te drukken :x Maargoed dat ik "Troost" van Youp van 't Hek nu al twee keer heb gezien in twee weken tijd :P
In een rijdende trein is het smerigste eten nog een feestmaal.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Geert »

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Maak er een heel mooi jaar van! :)
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13545
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Wubbo »

Idem! ;-)
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Bastiaan »

Ik wens iedereen een gezond, gelukkig en succesvol nieuw jaar toe :)

Heeft iemand nog interessante spot-/reistips voor morgen en/of zaterdag?
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door mb90 »

Ik wens ook iedereen het beste toe in 2009!

Voor mij is dit jaar begonnen met een kater. Niet door de drank (ik drink toch niet), maar door de buren. We hebben al sinds we hier wonen (25 jaar) een kelder waar elke bewoner van ons portiek bij kan komen en wat al sinds we hier wonen goed gaat. Hier hadden we de dozen van onze wasmachine en tv gezet, omdat we deze nergens anders kwijt konden. Maar, wat schetst onze verbazing toen we vanmorgen wakker werden. Die dozen lagen weg te smeulen op het 'vreugdevuur' wat de buren vannacht gemaakt hadden. Dag garantie dus en dag vertrouwen in je 'buren'. Onze vrienden zijn het in ieder geval niet meer, ze hadden liever zichzelf moeten verbranden. :evil:
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Bastiaan »

Fijn hè, buren. We wonen in een rustige buurt. Het geknal was vanaf zo'n beetje één uur wel weer over. Maar nee, niet bij de buren ... Buurjongetje lief moest per se doorknallen totdat zijn voorraad rotjes eindelijk op was. Tot half drie ongeveer.
dvdhoven
Berichten: 134
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 07:09
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door dvdhoven »

Volgens mij is de garantie niet afhankelijk van het al dan niet aanwezig zijn van de doos. Wel van de aankoopbon/rekening/factuur. Maar zonder meer heb je van andermans spullen af te blijven. Bovendien is het verbranden van karton zonde, dat kan op een nuttiger manier gerecycled worden.
Dick van den Hoven
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door ODRAIL »

Ook van mijn kant aan iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Laatst gewijzigd door ODRAIL op do 01 jan 2009, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Bastiaan »

Oh, de LEGE dozen van de tv en wasmachine ... Ik dacht (om een of andere vage reden, want die doet er nou zo iets) dat het om dozen ging met de tv en wasmachine er nog in :P *Ich Dummkopf*
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door mb90 »

Nee, gelukkig niet zeg, dan was ik helemaal geflipt. Garantie kan inderdaad ook zonder doos, maar als je het terug wilt brengen (ik ga er natuurlijk niet van uit, maar je weet nooit wat er gebeurd) hebben ze toch liever de orginele doos eromheen.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door deadlock »

meltrain schreef:Waarom iemand üperhaupt joints koopt, snap ik helemaal niet. :roll:
Wereldvreemdheid detected. Tenzij je geheelonthouder bent en dus geen druppel drinkt en het enorme verschil weet tussen de schade die door blowen en drinken gebeurt, heb je geen recht van spreken. Als ik me wil ontspannen op een manier die (al dan niet) toegelaten is door de wet, dan zal ik me daar niet van onthouden tenzij ik er andere mensen mee kwets. En voor zover ik weet is er door een paar keer per week stoned in je bed gaan liggen nog steeds niemand overleden....
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 68 gasten