geldigheid Duitse voordeelkaartjes in bussen van en naar Ned

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Plaats reactie
Nitein-Repart
Berichten: 3541
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
Locatie: DTC

geldigheid Duitse voordeelkaartjes in bussen van en naar Ned

Bericht door Nitein-Repart »

Hallo, over een paar weken wil ik een dagje OVen in Duitsland met een schoenes tag ticket NRW. Hierbij wil ik met de bus bij Dinxperlo de grens over. Mijn vraag is: is de schoenes tag ticket NRW geldig vanaf Dinxperlo of moet ik een kaartje naar Suderwick kopen? En hoe zit het met geldigheid van Duitse voordeelkaartjes in bussen naar oa Winterswijk, Dinxperlo, 's Heerenberg en Nijmegen? Alvast bedankt voor de informatie.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: geldigheid Duitse voordeelkaartjes in bussen van en naar

Bericht door fogeltje »

Ik kijk net even op de website.
Zudem gilt Ihr SchönerTagTicket NRW auch auf ausgewählten Strecken angrenzender Bundesländer und der Niederlande – Details dazu finden Sie hier: http://www.bahn.de/regional/view/mdb/pv ... -tarif.pdf
Ik zie daar helaas alleen twee treinen bij staan, dus ik zou gokken op nee bij grensoverschrijdende buslijnen, maar pin me daar niet op vast.
"Een touringcar is geen bus"
Nitein-Repart
Berichten: 3541
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
Locatie: DTC

Re: geldigheid Duitse voordeelkaartjes in bussen van en naar

Bericht door Nitein-Repart »

Kan zijn omdat tientallen buslijnen deelstaatoverschrijdend zijn, dat het te veel is om op te noemen en daarom niet vermeld worden. Ik kan verder heel weinig informatie vinden over de geldigheid van Duitse voordeelkaartjes in grensoverschrijdende buslijnen, dus daarom vraag ik het.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: geldigheid Duitse voordeelkaartjes in bussen van en naar

Bericht door fogeltje »

Meer kon ik helaas ook niet vinden. Misschien kan iemand anders je verder helpen.
"Een touringcar is geen bus"
dennistd
Berichten: 5541
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: geldigheid Duitse voordeelkaartjes in bussen van en naar

Bericht door dennistd »

Je kunt natuurlijk altijd de vervoerder even vragen hoe het zit: http://www.stadtbusbocholt.de/seiten/kontakt/
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 111 gasten