Strippenkaarten fors duurder

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Strippenkaarten fors duurder

Bericht door Chauf21 »

math1985 schreef:Inderdaad, de huidige warboel van kaartjes is belachelijk. Als je een reis met twee of drie maatschappijen of concessies hebt, is het vrijwel niet meer uit te zoeken wat de goedkoopste optie is. En de chauffeur van de eerste rit zal dat al helemaal niet weten.

En nu gaat de provincie noord-brabant nog met eigen goedkopere strippenkaartken komen ook.
En het wordt nog leuker met de steeds meer opkomende 'gratis vervoer'-acties. Ideale situaties voor onnodige discussies tussen reizigers en chauffeurs :(

Nog niet teruggezien hier: de prijs van het streekdalkaartje voor Duin- en Bollenstreek etc. is verhoogd van €2,20 naar €2,40. Opmerkelijk genoeg blijft de prijs van het streeekdalkaartje rondom Delft dan weer €2,20... Weer een nieuw setje boekjes...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Strippenkaarten fors duurder

Bericht door Justin »

Ik heb nog een dagkaart van CXX van vorig jaar, die ik gekregen heb naar aanleiding van het feit dat Lijn 53 Zeist-Utrecht toen niet de strippenkaart als dagkaart wilde gebruiken. Lekker handig in DAV-land....

Ik baal er wel van dat er geen roze 45-strippenkaarten zijn. En met oud &nieuw waren alle roze strippenkaarten op Asd uitverkocht bij alle AKO's...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 gasten