Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
In Frankrijk rijden er toch al minstens tien jaar varianten van de AGC die zowel elektrisch als op diesel kunnen rijden, waaronder de beroemde BiBi (B 82500), die naast diesel ook de twee spanningen in Frankrijk accepteert :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Door een dancefeest in het centrum van Breda reden er een aantal gelede Volvo's op de streeklijnen van en naar Breda. Zo ook op lijn 117 en 119 in Zevenbergen waar deze Veolia 5851 te zien was als lijn 117 naar Klundert:
Vanochtend om 07.23 zag ik ook een DDZ in de s3500 naar Heerlen uit Utrecht vertrekken. Ook zag ik een DDZ in de s3100 (ik meen 17.28 uit Utrecht naar Schiphol). Verder waren de treinen tussen Den Haag en Utrecht vandaag extreem te heet gewassen: in de avondspits was de s2000 om onduidelijke redenen opgeheven, en de NoordOosten hadden allemaal een of twee stellen minder dan voor het pinksterweekend gebruikelijk was. Zodoende heb ik maar wat langer doorgewerkt: een NoordOost met een losse ICM-IV ipv 9-10 bakken is me toch te gortig...
Eindelijk rijdt er weer een echte stadsbus op de Helmondse Stadsdienst :D . Man Lion's City 3423 maakt namelijk vandaag zijn rondjes op de stadsdienst. Helaas moet ik vanmiddag naar de tandarts anders ging ik foto's maken :(
Wandelend naar de supermarkt haalde ik vanmiddag de Connexxion Tours 349 in die als lijn 276 in de gebruikelijke avondspitsfile tussen de A28 en de Stadsring in Amersfoort stond. De inzet van dit type bus (een Bova touringcar) is op de door XXT gereden ritten op de spitslijnen vanaf De Uithof wat minder gebruikelijk.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
De t559 reed vandaag met slechts 7 bakjes ICM i.p.v. 10 bakken IRM, handig als je door een storing al de helft minder treinen tussen Rotterdam en Utrecht hebt. En ook verder richting Amersfoort e.v. was het behoorlijk krap.
Achja, mooi weer en vrijdagmiddag dus maar even een kwartiertje op het perron doorgebracht... de volgende trein was 'n stuk rustiger
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...