Mag ik even kwijt #10

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Daan »

Om jullie Berlijn-discussie maar even ruw te verstoren: Heeft er iemand ervaring met het openen van poort 3306 voor MySQL in Debian?

EDIT: Opgelost :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Fles »

Jurjen schreef:zowel ik als m'n vriendinnen
De harem op pad :lol:
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Ruben »

Jurjen schreef:
Justin schreef:Verhuizen nog wel! Hoe lang blijf je daar? permanent of uh...?
Ik? Permanent ja. Of misschien dat als ik oud word ik nog ergens anders wil gaan wonen.
Nee man, tegen die tijd ben je helemaal verknocht aan die stad. Al zegt men wel, dat je heel snel een Berliner wordt, maar dat Berliners er ook zo zonder moeite vandaan trekken. Laatste kan ik me niet voorstellen. :P
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Daantje »

Ik heb gewoon in Oostenrijk gezeten met oud en nieuw en had nergens last van, vuurwerk op ooghoogte, alleen maar mooi vuurwerk en geen geknal, om half een was alles weer rustig, ik kon smsen en bellen wat ik wilde, allemaal prima 8-)
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Jurjen »

Fles schreef:
De harem op pad :lol:
Nee, joh. Dat zou het zijn als ze alleen met mij, en niet met elkaar wat hadden. ;-)
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Karl »

Berlijn. <3
Het is een spectrum.
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Dubbele P »

Berlijn is zeker een mooie stad, maar toch is New York nog vetter :) Ik denk alleen niet dat ik in zo'n enorm grote stad zou willen/kunnen wonen. Wel ben ik van plan om over een paar jaar nog wat dieper naar het zuiden te trekken en een leuk huisje in het mooie Heuvelland te zoeken. :)
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Jurjen »

Dubbele P schreef:Berlijn is zeker een mooie stad, maar toch is New York nog vetter :) Ik denk alleen niet dat ik in zo'n enorm grote stad zou willen/kunnen wonen. Wel ben ik van plan om over een paar jaar nog wat dieper naar het zuiden te trekken en een leuk huisje in het mooie Heuvelland te zoeken. :)
New York is misschien nog wel vetter, maar ik zou absoluut niet in de States willen wonen. Nee, dan blijf ik liever Europeaan. =) En zeg, ik moet er niet aan denken in het zuidelijke Heuvelland te wonen. Af en toe naar m'n vriendin daar is wel genoeg, maar er is ook echt niks in de buurt, behalve Maastricht (en Aachen)...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Suus »

NS-Reiziger schreef:Laatste kan ik me niet voorstellen. :P
Nou, een oud-Berlijner die tegenwoordig in een dorpje onder de rook van Celle (Hänigsen, 5773 inwoners) woont, vertelde mij dat Berlijn gewoon heel snel veranderd, eigenlijk al vele jaren. Als je het niet goed blijft volgen, voel je je al snel vervreemd van de stad. Die man had er de eerste twintig jaar van zijn leven gewoond, vervolgens gestudeert in Braunschweig, en daarna nog tot '94 daar gewoont, en toen verhuisd omdat zijn kinderen naar school moesten, en ze een apotheek konden overnemen in dat dorpje. Maar als hij terugging, meerdere keren per jaar, was het elke keer weer anders dan het vorige bezoek. Wat niet verloren gaat, zijn de gewoontes. Zo maakte hij elke avond gehaktballen klaar na het avondeten, om die 's ochtends in plakjes op een stuk brood te eten. Zou volgens hem een Berlijnse gewoonte zijn :?

Ben er zelf overigens nooit geweest.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Dubbele P »

Jurjen schreef:
Dubbele P schreef:Berlijn is zeker een mooie stad, maar toch is New York nog vetter :) Ik denk alleen niet dat ik in zo'n enorm grote stad zou willen/kunnen wonen. Wel ben ik van plan om over een paar jaar nog wat dieper naar het zuiden te trekken en een leuk huisje in het mooie Heuvelland te zoeken. :)
New York is misschien nog wel vetter, maar ik zou absoluut niet in de States willen wonen. Nee, dan blijf ik liever Europeaan. =) En zeg, ik moet er niet aan denken in het zuidelijke Heuvelland te wonen. Af en toe naar m'n vriendin daar is wel genoeg, maar er is ook echt niks in de buurt, behalve Maastricht (en Aachen)...
Maastricht is wel een geweldige stad hoor :) Dan heb je ook weinig anders meer nodig. Ik vind het zuiden persoonlijk toch wel het mooiste stukje Nederland met de uniekste natuur. Als je ergens tussen Heerlen en Maastricht woont, ben je zo in beide plaatsen of het gezellige Valkenburg. Vanaf het moment dat ik in het zuiden ging studeren, wist ik dat ik daar zou willen gaan wonen! :)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Geert »

NS-Reiziger schreef:
Geert schreef:Ach, het deuntje van de U-Bahn. Zal de Rotterdammers ook wel bekend in de oren klinken ;)
Heb je verdomme de hele S-bahn ring gedaan en dan nog durven stellen dat het deuntje van de U-bahn komt. Ga je schamen! :lol:
Alsof ik toen wakker was, niet echt :P

En Berlijn is inderdaad geweldig. 8-)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door deadlock »

In Kopenhagen is het beter dan Berlijn hoor jongens! Veel minder Nedelranders.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Jurjen »

deadlock schreef:In Kopenhagen is het beter dan Berlijn hoor jongens! Veel minder Nedelranders.
Nou moet ik toegeven, dat was wel een beetje jammer. ;-)
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Ruben »

deadlock schreef:In Kopenhagen is het beter dan Berlijn hoor jongens! Veel minder Nedelranders.
Daar is de drank veel te duur.
Berlijn is gelukkig groot genoeg om de Nederlanders niet te hoeven zien, die gaan toch alleen maar naar de standaard dingen. :)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door deadlock »

Tssssk! Duits is misschien wel de mooiste taal ter wereld, maar Deens heeft ook iets bijzonders. En de stad is twee keer groter dan Amsterdam en maar een tiende zo druk en toch zijn veel winkels 24/7 geopend. Op iedere straathoek.

En in Denemarken is de drank net zo duur als in Nederland. In bijna alle grotere kroegen heb je 10 kroner bars waar je voor 1,30 een shotje of een flesje 0,33 pils koopt.

Mijn beste vriendin klaagt behoorlijk dat er veel te veel Nederlanders lopen in Berlijn, in ieder geval met oud & nieuw.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Aking »

Wat is het deense woord voor gangbang?


MEUTENEUKEN!




(sorry, kon het niet laten :oops: )
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door M57 »

Ik kwam laatst een dame tegen met de achternaam: Van Neucken. Echt waar.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Stefan »

Berlijn is inderdaad een mooie stad, Kopenhagen ook, maar ik ga toch echt voor Londen als ik moet kiezen! :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Fles »

M57 schreef:Ik kwam laatst een dame tegen met de achternaam: Van Neucken. Echt waar.
Jij komt wel rare dames tegen he? :P Hoe komt dat toch steeds zo? ;)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door deadlock »

Aking schreef:Wat is het deense woord voor gangbang?


MEUTENEUKEN!




(sorry, kon het niet laten :oops: )
en pijpen? Løllesmøllen ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Stefan »

Hé, die moet ik onthouden! :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Aking »

En als we dan toch bezig zijn:

Het griekse woord voor incest?

papalamepimelos
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Daan »

Pfff, pokkewerk, stageverslag maken :x
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Stefan »

Wees gerust, ik ben er ook mee bezig.. :P Maar dan in het Duits, plús 71 'prestatieindicatoren', echt.. Welke gek die ooit bedacht heb, vermoord ik. Je moet dus bij elk punt gaan beschrijven hoe en wat het jou betreft. En laat nou bijna elk punt op elkaar lijken! :roll: :shock:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #10

Bericht door Dubbele P »

Deel 10 is alweer vol! We gaan hier verder! :)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten