Mag ik even kwijt #157

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Michael »

Nog 4 dagen werken, 2 dagen vrij en dan 1 dag werken en dan heb ik 2 weken vakantie *O*
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Thom91 »

dylanwild94 schreef:Ik voel er niets van.
That's what she said.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Daniel »

Michael schreef:Nog 4 dagen werken, 2 dagen vrij en dan 1 dag werken en dan heb ik 2 weken vakantie *O*
Tja, ik ben alweer halverwege die vakantie... hard gegaan, al heb ik afgelopen week nog best een hoop dingen kunnen doen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Meltrain »

Ik ga morgen op vakantie. :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
waldo79
Berichten: 7634
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door waldo79 »

Fijne vakantie! Al hebben jullie nog een reisverhaal van mij tegoed.

@Thom91; ik doe 68 kg bij een lengte van 1,86 m. Ook een lichtgewicht :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Fles »

Ik mag dat Snappcar idee wel eigenlijk. Voor 22,50 huur ik een hele dag lang een Daihatsu Cuore van iemand hier in de stad. In 1 dag kan ik wel 20 keer op en neer rijden naar de supermarkt om mijn berging helemaal ketsknetter ram vol te stouwen met melk, bronwater, pleepapier en natuurlijk bier voor een half jaar of zo :D Dat wordt wat :pos:)
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door marvinkok »

Doomsday Prepper :p
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Daantje »

Ik haal ook vaak een keer per twee weken veel drinken en zware dingen met de auto.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Karl »

Ik laat één keer in de zoveel tijd Albert komen (als mijn favoriete pils in de aanbieding is; meuk frisdrank en andere dingen die niet vergaan erbij), voor €3,50 bezorgkosten bezorgen ze alles tot in de keuken. :pos:
Het is een spectrum.
Obus
Berichten: 1111
Lid geworden op: ma 31 mar 2014, 13:14

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Obus »

Is het niet gezonder om een paar kratten bier zelf naar huis te torsen?
De mortuis nil nisi bene
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Karl »

Het is nog gezonder om helemaal geen drank te consumeren, maar je moet ook aan je geestelijke gezondheid denken eh. ;-)
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Daantje »

Maar bij Albert blijf je met die kratten zitten waar je statiegeld voor betaalt.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Hainje »

Kun je een afspraak maken dat ze die dingen op komen halen.

http://appie.uservoice.com/knowledgebas ... -ik-geen-b
🍉
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Geert »

Handig toch, een kratje voor vier euro?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Fles »

Karl schreef:Ik laat één keer in de zoveel tijd Albert komen (als mijn favoriete pils in de aanbieding is; meuk frisdrank en andere dingen die niet vergaan erbij), voor €3,50 bezorgkosten bezorgen ze alles tot in de keuken. :pos:
Ja de boodschappenservice gebruikte ik ook veel, maar sinds ik 5 dagen per week aan het werk ben en ze niet rijden in het weekend is dat niet echt meer een optie helaas.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door marlies »

Om voor mij onduidelijke redenen levert Albert.nl nog altijd niet in Groningen. Is mooi ruk, want ik mag straks een maand niet tillen van de dokter. De Spar bezorgt hier wel, dus wat dat betreft komt het goed, maar ik had toch liever m'n oude vertrouwde AH huismerk eten gehad :P
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Geert »

Fles schreef:Ja de boodschappenservice gebruikte ik ook veel, maar sinds ik 5 dagen per week aan het werk ben en ze niet rijden in het weekend is dat niet echt meer een optie helaas.
Thuiswerken? :p
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Daantje »

marlies schreef:Om voor mij onduidelijke redenen levert Albert.nl nog altijd niet in Groningen. Is mooi ruk, want ik mag straks een maand niet tillen van de dokter. De Spar bezorgt hier wel, dus wat dat betreft komt het goed, maar ik had toch liever m'n oude vertrouwde AH huismerk eten gehad :P
Maar houdbare dingen kan je voor die tijd toch wel al inslaan?
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Daantje »

Fles schreef:
Karl schreef:Ik laat één keer in de zoveel tijd Albert komen (als mijn favoriete pils in de aanbieding is; meuk frisdrank en andere dingen die niet vergaan erbij), voor €3,50 bezorgkosten bezorgen ze alles tot in de keuken. :pos:
Ja de boodschappenservice gebruikte ik ook veel, maar sinds ik 5 dagen per week aan het werk ben en ze niet rijden in het weekend is dat niet echt meer een optie helaas.
Ze bezorgen toch ook 's ochtends vroeg en 's avonds laat?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door ODRAIL »

Pfff ... waarom komen treinen van Eurailscout altijd langs al ik geen camera bij me heb :? ?
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Karl »

Geert schreef:Handig toch, een kratje voor vier euro?
Beetje de inhoud sorteren op Italiaans, Midden-Oosten, ZO-Aziatisch, drank, snacks en weet ik veel wat en dan kunnen die kratten zo de berging in.

@Fles, weet niet of het postcodegebonden is, maar Albert bezorgt hier van 06h00 tot 22h00. In de avonduren en in het weekend zijn de bezorgkosten volgens mij wel iets hoger. Al heb ik ook een keer voor een laag bedrag tussen 07h00 en 08h00 en 19h00 en 21h00 gehad, kan je daarna/-voor alsnog gaan werken.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Suus »

marlies schreef:Om voor mij onduidelijke redenen levert Albert.nl nog altijd niet in Groningen.
Dat is vrij eenvoudig; de opstartkosten zijn ontzettend hoog, dus is het opzetten van zo'n dienst aantrekkelijker in een regio waar de bevolkingsdichtheid groter is dan in de provincie Groningen, wat uit een provinciestad met een hoop boerendorpjes bestaat. In de provincie Groningen heeft Albert Heijn bovendien geen grote marktpositie, zeker niet buiten de stad.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Karl »

Maar Groningen is wel een studentenstad en er zijn wel AH's (dus logistiek systeem). Voor studenten is zo'n dienst helemaal aantrekkelijk, met een paar studenten wat boodschappen bestellen en je zit zo aan het minimumbedrag en je hebt de extra kosten zo gedeeld.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Suus »

De Albert Heijns in Groningen worden vanuit Zwolle geleverd. Voor een thuisbezorgsysteem moet er een distributiecentrum dichter in de buurt zijn zodat je flexibel kan plannen. Meer dan 100 kilometer rijden met maximaal 60 kratjes boodschappen is dat niet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door marlies »

Bee schreef:
marlies schreef:Om voor mij onduidelijke redenen levert Albert.nl nog altijd niet in Groningen.
Dat is vrij eenvoudig; de opstartkosten zijn ontzettend hoog, dus is het opzetten van zo'n dienst aantrekkelijker in een regio waar de bevolkingsdichtheid groter is dan in de provincie Groningen, wat uit een provinciestad met een hoop boerendorpjes bestaat. In de provincie Groningen heeft Albert Heijn bovendien geen grote marktpositie, zeker niet buiten de stad.
Uh? Juist wel!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 95 gasten