TLP & JeffreyMeijer op reis NRW #1 (12p)

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

TLP & JeffreyMeijer op reis NRW #1 (12p)

Bericht door Jef400 »

TLP en ik zijn voor een weekje vakantie in Goch-Pfalzdorf aanbelandt. Doordat wij al in Noordrijn-Westfalen zijn en wij al langer met het idee van een tour in ons hoofd liepen, moest het er maar eens van komenAfbeelding

Wij begonnen in Goch Afbeelding
Waar wij via KrefeldAfbeelding in Düsseldorf terecht kwamenAfbeelding
Treinenfoto in het schaars gemeubileerde station.
Afbeelding
Na een korte stop aldaar vertrokken wij naar Wuppertal voor de plaatselijke kermisattractie: De schwebebahn Afbeelding

Na een ritje en een broodje vertrokken wij richting Köln. Afbeelding
Afbeelding
AachenAfbeelding en uiteindelijk MönchengladbachAfbeelding Waar het behalve rustig ook redelijk treinenloos wasAfbeelding uiteindelijk na aldaar gegeten te hebben vertrokken wij via de S8 en de RE10 weer terug naar onze uitvalsbasis.

Dit was verslag 1 vanuit zuidelijk NRW deel 2 volgt Donderdag.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: TLP & JeffreyMeijer op reis NRW #1 (12p)

Bericht door Suus »

Het zou kunnen helpen als je je fototoestel in zijn normale stand houdt, nu kan ik echt niets maken van deze foto's. -o-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: TLP & JeffreyMeijer op reis NRW #1 (12p)

Bericht door Jef400 »

Staan ze via de pc gedraaid?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: TLP & JeffreyMeijer op reis NRW #1 (12p)

Bericht door Ronald »

De Schwebebahn zonder plaatje van een Schwebebahn is wel een beetje jammer eerlijk gezegd :-(
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: TLP & JeffreyMeijer op reis NRW #1 (12p)

Bericht door Suus »

JeffreyMeijer schreef:Staan ze via de pc gedraaid?
Een apparaat dat foto's maakt, maakt deze in principe met een lange horizontale kant en een korte verticale kant. Op al jouw foto's is de verticale kant de langste kant met als gevolg dat op bijna elke foto wel iets wegvalt. Het spijt mij dat ik zo kritisch moet doen, maar dit is gewoon niet zo heel erg goed. :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: TLP & JeffreyMeijer op reis NRW #1 (12p)

Bericht door Jef400 »

Dan ga ik daar op proberen te letten. En liever dat je de waarheid zegt, dan dat je mopi weer gaat spelen als er iets aan de hand is.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: TLP & JeffreyMeijer op reis NRW #1 (12p)

Bericht door Fles »

Je loopt hier toch al een tijdje mee Jeffrey? Dan heb je toch wel een BEETJE een indruk van wat interessante of leuke foto's zijn en wat niet? Hier deugt werkelijk niets van -o-
Michael 1988
Berichten: 2252
Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 22:53
Locatie: Schijndel

Re: TLP & JeffreyMeijer op reis NRW #1 (12p)

Bericht door Michael 1988 »

Misschien niet de camera van je gsm gaan gebruiken ;) (zo lijkt het er wel op in ieder geval). Maar ik deel wel de mening met bovenstaanden.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: TLP & JeffreyMeijer op reis NRW #1 (12p)

Bericht door Jef400 »

Fles schreef:Je loopt hier toch al een tijdje mee Jeffrey? Dan heb je toch wel een BEETJE een indruk van wat interessante of leuke foto's zijn en wat niet? Hier deugt werkelijk niets van -o-
Zoals ik al zeg, hier kan ik jullie alleen maar gelijk in geven. Ik wil er ook bij zeggen dat IK de foto's heb gemaakt, en dat Tlp daarbij dus buiten beschouwing blijft. Ik denk dat ik maar een cursusje of zo ga nemen. Want op deze manier, na enkele jaren met plezier meesterwerken te hebben gelezen. Heb ik jammerlijk gefaald. En dat is jammerlijk omdat ik ook is een keer zelf iets wilde neerzetten, in plaats van hier een beetje rond te violen en zelf niets uit te voeren.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: TLP & JeffreyMeijer op reis NRW #1 (12p)

Bericht door Karl »

Als je de tips van dit forum doorvoert, dan kom je denk ik al een heel eind. Foto's horizontaal; iets 'interessants' op de foto zetten; geen storende objecten in je foto's; zorgen voor voldoende licht...
Het is een spectrum.
Nitein-Repart
Berichten: 3469
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
Locatie: DTC

Re: TLP & JeffreyMeijer op reis NRW #1 (12p)

Bericht door Nitein-Repart »

Sorry dat ik het moet zeggen, maar de foto's zijn van slechte kwaliteit en tevens maak je er niet echt een verslag van. Ik vermoed dat je beginner bent, dus neem de kritiek van de medegebruikers mee.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: TLP & JeffreyMeijer op reis NRW #1 (12p)

Bericht door Fles »

Erno-BE schreef:Ik vermoed dat je beginner bent,
Was het maar zo'n feest :(
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: TLP & JeffreyMeijer op reis NRW #1 (12p)

Bericht door Fles »

JeffreyMeijer schreef:
Fles schreef:Je loopt hier toch al een tijdje mee Jeffrey? Dan heb je toch wel een BEETJE een indruk van wat interessante of leuke foto's zijn en wat niet? Hier deugt werkelijk niets van -o-
Zoals ik al zeg, hier kan ik jullie alleen maar gelijk in geven. Ik wil er ook bij zeggen dat IK de foto's heb gemaakt, en dat Tlp daarbij dus buiten beschouwing blijft. Ik denk dat ik maar een cursusje of zo ga nemen. Want op deze manier, na enkele jaren met plezier meesterwerken te hebben gelezen. Heb ik jammerlijk gefaald. En dat is jammerlijk omdat ik ook is een keer zelf iets wilde neerzetten, in plaats van hier een beetje rond te violen en zelf niets uit te voeren.
Ja. Leuk. Maar doe dan FF iets normaals okee. Je kunt echt wel beter. Zelfs jij.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten