TMG trekt stekker uit Spits; gaat alleen verder met Metro

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Plaats reactie
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

TMG trekt stekker uit Spits; gaat alleen verder met Metro

Bericht door Thom91 »

TMG trekt stekker uit Spits; gaat alleen verder met Metro

TMG stopt met de gratis krant Spits. Dat heeft de uitgever vandaag bekendgemaakt. Het gaat wel gewoon door met die andere gratis krant, de Metro. De redacties van beide TMG-kranten waren precies een jaar geleden al samengevoegd. Spits verschijnt in oktober voor het laatst.

Spits wordt samengevoegd met Metro en breidt haar bereik uit door het verspreidingsgebied te vergroten en de oplage te verhogen naar een gemiddelde van 510.000 exemplaren per dag, laat het concern weten in een persbericht. 'Bovendien wordt Metro uitgebreid met de meest gewaardeerde onderdelen uit Sp!ts. Zo ontstaat een dikkere en nog completere krant die een nog grotere doelgroep bereikt.'

Bron en meer
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: TMG trekt stekker uit Spits; gaat alleen verder met Metr

Bericht door Suus »

Ah, dus nu krijgen we een Metro met een dubbele advertentieomslag, extra veel spelfouten een een sleaze & dirtrubriek?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
benza

Re: TMG trekt stekker uit Spits; gaat alleen verder met Metr

Bericht door benza »

Bee schreef:Ah, dus nu krijgen we een Metro met een dubbele advertentieomslag, extra veel spelfouten een een sleaze & dirtrubriek?
:lol:
Het klopt dat ik veel spelfouten al zie, en ik ben een buitenlander dus ik mis er veel...
Dus nu alleen maar een gratis krant in Nederland...

ps: ja ik weet er zijn speelfouten bij mijn berichten ook :oops:
Frans F
Berichten: 2116
Lid geworden op: di 17 dec 2013, 20:40

Re: TMG trekt stekker uit Spits; gaat alleen verder met Metr

Bericht door Frans F »

"Zo ontstaat een dikkere en nog completere krant"

Een nog complete krant, ze hebben wel gevoel voor humor. :mrgreen:
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: TMG trekt stekker uit Spits; gaat alleen verder met Metr

Bericht door Karl »

Vind het nog steeds jammer dat De Pers ooit opgehouden is. Dat krantje van KPN (Dag?) was ook niets. Met de nog completere krant kunnen nu alle ANP-berichtjes gedrukt worden, samen met nog meer onzinnige puzzels, tweets van lezers, reclame en willekeurige inktvlekken van de drukkerij.
Het is een spectrum.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: TMG trekt stekker uit Spits; gaat alleen verder met Metr

Bericht door Jef400 »

Onderweg naar school lees ik internet. (voornamelijk NU en NOS) en op school lees ik regelmatig de Volkskrant. Ik vind die gratis dingen werkelijk helemaal niets.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Re: TMG trekt stekker uit Spits; gaat alleen verder met Metr

Bericht door mijack1985 »

Ja ik mis De Pers ook, was mijn favoriete gratis krantje
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Frans F
Berichten: 2116
Lid geworden op: di 17 dec 2013, 20:40

Re: TMG trekt stekker uit Spits; gaat alleen verder met Metr

Bericht door Frans F »

De Pers was inhoudelijk inderdaad veel beter, maar daardoor ook veel duurder om te maken en dus werd er veel verlies geleden.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: TMG trekt stekker uit Spits; gaat alleen verder met Metr

Bericht door Vinny »

Toen ik nog forensde las ik de metro voor het nieuws, de spits voor de sport en het laatste Britney Spears nieuws, de Pers voor de inhoudelijke verdieping en de Dag voor mijn dagelijkse portie humor. Samen 1 goede krant :)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Nitein-Repart
Berichten: 3541
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
Locatie: DTC

Re: TMG trekt stekker uit Spits; gaat alleen verder met Metr

Bericht door Nitein-Repart »

JeffreyMeijer schreef:Onderweg naar school lees ik internet. (voornamelijk NU en NOS) en op school lees ik regelmatig de Volkskrant. Ik vind die gratis dingen werkelijk helemaal niets.
Vind de Telegraaf veel erger dan Spits of Metro.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 126 gasten