Mag ik even kwijt #157

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Suus »

Ardan schreef:Bruggetje gevonden, Reigerpad? Op streetview staat er al een bordje 'slecht wegdek'..
Klopt, dat bordje staat er al jaren. Vandaag ligt het er zo bij:
Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Fles »

gewoon die brug fiksen was minder werk geweest :cry:
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Karl »

Maar je weet: gemeentegrenzen! De muur was er niets bij.
Het is een spectrum.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Fles »

Waarschijnlijk nog wel een hoop persoonlijke vetes ook dan. Neukt de burgemeester van gemeente A nog steeds met die wethoudster van gemeente B wat niemand mocht weten? Ja zie, dacht ik al :P
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Karl »

De gemeente Ouder-Amstel was/is volgens mij de enige gemeente met alleen vrouwen in B&W, dus... 'nough said.

Niet de bron dat het de enige is in Nederland, maar wel alleen vrouwen: http://www.ouder-amstel.nl/bestuur-en-o ... llegeleden
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Suus »

De bedoeling op termijn is dat er een ambtelijke apparaat komt voor de gemeentes Ronde Venen, Uithoorn, Ouder-Amstel en Diemen, dit zou een perfect voorbeeld moeten zijn hoe handig zoiets is, maar er wordt volledig langs elkaar gewerkt blijkbaar :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Karl »

Maar dan blijf je verantwoording moeten afleggen aan verschillende bestuurders en aan verschillende gemeenteraden. En verschillende gemeentes hebben verschillende spaarpotjes met geld en die kunnen niet zomaar van project X naar project Y, zeker niet als een andere gemeente daar ook voordeel bij heeft.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:De bedoeling op termijn is dat er een ambtelijke apparaat komt voor de gemeentes Ronde Venen, Uithoorn, Ouder-Amstel en Diemen, dit zou een perfect voorbeeld moeten zijn hoe handig zoiets is, maar er wordt volledig langs elkaar gewerkt blijkbaar :')
En gaat dit dan op termijn uitmonden in een samenvoeging van deze gemeenten?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39179
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Daniel »

Typisch... ik kijk net eens in dat nieuwe mijndeurtotdeur.nl van NS en zie daar onder "Mijn gegevens" staan dat ik die uitsluitend via Mijn NS kan wijzigen. Dan ga je er vanuit dat dat aan elkaar gekoppeld is, maar opvallend genoeg staat in Mijn deur tot deur een ander telefoonnummer dan in Mijn NS :P (Namelijk m'n nummer op 't werk, maar dat kan je in Mijn NS niet opgeven en vroeger in Mijn OV-fiets blijkbaar wel)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Suus »

Bericht van de gemeente: de borden over de afsluiting worden nog deze week vervangen, de heropening is nu voorzien voor half september :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door ODRAIL »

Tsja ... het is immers vakantietijd he. En dan is het erg moeilijk om snel iets te regelen / vervangen :? .
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Karl »

Dan is het daar vakantietijd van februari tot januari? Als we Bee mogen geloven, dan speelt dit al een tijdje.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Suus »

Een houten brug vervangen hoeft niet van begin maart tot half september te duren. De gemeente denkt daar blijkbaar anders over :evil:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door ODRAIL »

Is er bij die brug wel een andere mogelijkheid om het water over te komen?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Suus »

De lokale media is er nu opgedoken: http://www.diemernieuws.nl/lees/33206/n ... -reigerpad :')

@KM46: Er is een omleidingsroute, die is voor doorgaande fietsers ongeveer 400 meter langer en ze was een stuk oncomfortabeler, de fietspaden op de omleidingsroute waren zo slecht dat de gemeente Ouder-Amstel ze vorige week opeens had afgesloten om ze opnieuw te betegelen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Ardan »

DAT MEEN JE NIET :') ____________!
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Suus »

Er zaten op sommige plekken gleuven tussen de tegels zo breed als een fietsband. Het pad is denk ik een week afgesloten geweest om alle bochten opnieuw te betegelen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
verfmeer
Berichten: 783
Lid geworden op: di 08 apr 2014, 21:31

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door verfmeer »

KM46 schreef:
Bee schreef:De bedoeling op termijn is dat er een ambtelijke apparaat komt voor de gemeentes Ronde Venen, Uithoorn, Ouder-Amstel en Diemen, dit zou een perfect voorbeeld moeten zijn hoe handig zoiets is, maar er wordt volledig langs elkaar gewerkt blijkbaar :')
En gaat dit dan op termijn uitmonden in een samenvoeging van deze gemeenten?
Ronde Venen ligt in de Provincie Utrecht, dus die kan bij zo'n samenvoeging nog wel eens rottig gaan doen.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Hainje »

Bee schreef:Bericht van de gemeente: de borden over de afsluiting worden nog deze week vervangen, de heropening is nu voorzien voor half september :')
Dan al? Zo zo......
🍉
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Fles »

KM46 schreef:Is er bij die brug wel een andere mogelijkheid om het water over te komen?
Kun je zwemmen? Dan wel :Y
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door ODRAIL »

Zwemmen kan ik. Heel goed zelfs :wink: . Maar dat is niet de gebruikelijke manier om aan de overkant van een sloot te komen.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door ODRAIL »

Goed het spoorwegmuseum heeft een vernieuwde website. Deze is wel een stuk gebruikersvriendelijke dan de oude. Maar echt handig vindt ik hem niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Fles »

KM46 schreef:Zwemmen kan ik. Heel goed zelfs :wink: . Maar dat is niet de gebruikelijke manier om aan de overkant van een sloot te komen.
Zwemdiploma F, met je fiets op je nek :lol:

G krijg je als je hem droog houdt :P
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Vinny »

KM46 schreef:Zwemmen kan ik. Heel goed zelfs :wink: . Maar dat is niet de gebruikelijke manier om aan de overkant van een sloot te komen.
Roeiboot :)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Michael »

Ben weer thuis na een leuk verblijf in Almelo. We hebben alleen wel besloten om niet nog een keer naar Peston Palace te gaan omdat je alles toch in een halve dag gezien hebt. 2 nachten daar was eigenlijk wel te lang. Maar het eten daar is zeker een aanrader.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 47 gasten