Broekloze metrorit 2009 (Amsterdam)

Voor OV-gerelateerde hobby's, computerspelletjes, gezelschapsspellen, etcetera
Plaats reactie
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Broekloze metrorit 2009 (Amsterdam)

Bericht door STF »

Broekloze metrorit 2009

Hallo Shoqers!

Niet alleen 2009, maar ook de volgende Shoq staat alweer voor de deur! En dit wordt een heel speciale… Zoals hier al aangekondigd was, zal deze Shoq in samenwerking met o.a. onze “grote zus” Improv Everywhere zijn. Als onderdeel van hun missie No Pants! 2k9 zullen wij ook hier in Nederland een broekloze metrorit houden!

Tja, een broekloze metrorit: de naam zegt het eigenlijk al! We gaan een rit in de metro maken, zonder broek aan! In New York heeft Improv Everywhere er al een jaarlijkse traditie van gemaakt; op het Shoqs-forum is het idee ontstaan om dit jaar mee te doen, en zo geschiedde. Wij zullen dit jaar dus “tegelijk” met Improv Everywhere en nog 12 andere groepen verspreid over de hele wereld een simultaan-Shoq uitvoeren! Een filmpje van de No Pants Subway Ride 2008 in New York vind je hieronder.


Ons aandeel in dit hele gebeuren zal plaatsvinden op zaterdag 10 januari in de metro van Amsterdam. We verzamelen om 15:30 naast metrostation Gein, op het basketbalveld direct buiten het station. (Hint: net iets vóór de C1000. Klik hier voor een kaart, en hier voor een foto van het verzamelpunt.) Daar zal, zoals gebruikelijk, eerst een korte instructie volgen, waarna rond 16:00 de Shoq van start zal gaan. Dit zal ongeveer een uur in beslag nemen: ik verwacht dus rond 17:00 klaar te zijn, en weer terug op het verzamelpunt te staan.

Om deel te nemen aan No Pants 2k9 is het sterk aan te raden dat je meeneemt:
-Pen
-Papier
-Een broek en een paar schoenen die je in staat stellen snel om te kleden
-Je allermooiste ondergoed! Wees creatief, maar hou het netjes. Laat je strings thuis! (Ja mannen, jullie ook.)
-Een strippenkaart met minstens 8 strippen (excl. de benodigde strippen om van tevoren naar het verzamelpunt te komen en na afloop weer weg te kunnen) of een ander geldig vervoersbewijs
-Een tas: je kan geen dingen in je broekzak doen!
-Eventueel een attribuut zoals een boek, krant etc.

Wil je meedoen met waarschijnlijk het grootste straattheaterproject OOIT? Mooi! Belangrijk: omdat dit een logistiek nogal ingewikkelde Shoq is zou het mij in de voorbereiding ervan heel erg helpen als ik ongeveer een indicatie heb hoeveel man er zullen komen. Doe mij een plezier en stuur als je meedoet een mailtje naar shoqs@shoqs.nl met als onderwerp “Ik doe mee!”.

No Pants! 2k9 is een Shoq met ACTIEVE DEELNAME. Kom alleen als je bereid bent mee te doen, en je broek uit te doen in een openbare plek! ;)

Dus:
WIE: Shoqs!
WAT: Een broekloze metrorit
WAAR: Amsterdam, verzamelen direct buiten metrostation Gein (kaart)
WANNEER: Zaterdag 10 januari, 15:30 - ±17:00

Heb je nog vragen? Stel ze! Stuur een mailtje naar shoqs@shoqs.nl , laat een berichtje achter in het daarvoor bestemde topic op het o-zo-gezellige Shoqs-forum, of laat je horen op onze hyve.

Rest mij nog jullie een Shoqend, broekloos 2009 te wensen!

Tot snel…

~AltijdAndries

Ps: Vergeet geen mailtje te sturen als je meedoet!

Ps 2: Als je dit nog niet gedaan hebt, laat hier je email adres achter zodat je uitnodigingen voor volgende Shoqs kunt ontvangen!



Om alles rustig na te lezen.... De link is http://www.shoqs.nl/gezocht-deelnemers- ... pants-2k9/
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Broekloze metrorit 2009 (Amsterdam)

Bericht door Stefan »

Wordt dit de meeting voor 2009? :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Broekloze metrorit 2009 (Amsterdam)

Bericht door tsov »

Wel dapper met dit weer en defecte verwarming in veel metrostellen :mrgreen:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Broekloze metrorit 2009 (Amsterdam)

Bericht door STF »

Maar er is toch warme chocomel ;)
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Broekloze metrorit 2009 (Amsterdam)

Bericht door Vinny »

De vraag van de week:
Wie draagt er thermisch ondergoed?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Broekloze metrorit 2009 (Amsterdam)

Bericht door Caspar »

STF schreef:Maar er is toch warme chocomel ;)
Mag je dat wel nuttigen in de metro? Of is het alleen verboden om alcohol te drinken?
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Broekloze metrorit 2009 (Amsterdam)

Bericht door Karl »

Caspar schreef:Mag je dat wel nuttigen in de metro? Of is het alleen verboden om alcohol te drinken?
Voor een croissant krijg je een boete, dus het zal mij niets verbazen als je hier ook boete voor krijgt (de geur kan andere reizigers storen en je kan het omgooien ofzo).
Het is een spectrum.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Broekloze metrorit 2009 (Amsterdam)

Bericht door STF »

Maar je broekspijpen kunnen alvast niet vies worden als je het per ongeluk omgooit :P
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Broekloze metrorit 2009 (Amsterdam)

Bericht door Ruben »

Nee brandwonden is het betere alternatief? ;)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Broekloze metrorit 2009 (Amsterdam)

Bericht door Fles »

Karl schreef:
Caspar schreef:Mag je dat wel nuttigen in de metro? Of is het alleen verboden om alcohol te drinken?
Voor een croissant krijg je een boete, dus het zal mij niets verbazen als je hier ook boete voor krijgt (de geur kan andere reizigers storen ).
Dan is eikelbrie minstens zo strafbaar als chocolademelk, me dunkt.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten