Het niet zo grote Tour de France 2014 topic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het niet zo grote Tour de France 2014 topic

Bericht door Ardan »

Fles schreef:Tam Brankink
Fles schreef:Smart Meets
:')
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het niet zo grote Tour de France 2014 topic

Bericht door Fles »

Zolang die falers het hebben over Trantèng, Martèng en Sagàng moet ik met hun niveau meegaan :P
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het niet zo grote Tour de France 2014 topic

Bericht door Ardan »

Ze hadden het ook altijd over Tee-Mobiel idd :')
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het niet zo grote Tour de France 2014 topic

Bericht door Fles »

Ja maar Mart Smeets heeft het altijd over iedereen alsof het een Fransman is. Tony Martèng de Duitser, Matteo Trantèng de Italiaan etc. Terwijl inmiddels wel honderd mensen tegen hem kunnen zeggen "Hee ouwe doe es normaal, die ene heet Martien en die andere Trentien." OF niemand doet het, OF hij luistert niet. Kom op zeg, wegwezen met dat fossiel dan. Tientallen jarenn veel plezier van gehad, echt waar, maar er is een tijd van komen en er is een tijd van oplazeren.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het niet zo grote Tour de France 2014 topic

Bericht door Fles »

Hij heeft trouwens wel in 1980 bij de Olympische Spelen van Lake Placid schaatsster Ria Visser gebatst toen zij 19 was en hij 33. Dat dan weer wel.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het niet zo grote Tour de France 2014 topic

Bericht door Ardan »

Riezjá Viessèèrre
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het niet zo grote Tour de France 2014 topic

Bericht door Ardan »

Ernstige bralpartij in slotfase van Avondetappe
Meerdere gasten vliegen uit de bocht


Het programma De Avondetappe is maandagavond ontsierd door een ernstige bralpartij. Het is nog onduidelijk hoeveel kijkers slachtoffer zijn geworden. Commentator Maarten Ducrot reageerde geschokt: “Jongens toch.”

De uitzending verliep zonder noemenswaardige incidenten tot de slotfase aanbrak. Kort na de rebus opende presentator Mart Smeets de slotronde met de vraag wie er de tijdrit van morgen ging winnen. Daarop vlogen meerdere gasten uit de bocht en kwam Bobbie Traksel in botsing met Edwin Winkels. Smeets kwam er hard overheen met zeven retorische vragen, loze speculaties en een levenswijsheid over de ploegentijdrit.

De Egyptisch-Franse zangeres Dalida besloot een einde te maken aan de chaos: “Op een gegeven moment ben ik er maar postuum doorheen gaan zingen.”

Eindredacteur Jan Stekelenburg beëindigde de uitzending eerder dan normaal. Smeets verloor ruim vier minuten.

Bron
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het niet zo grote Tour de France 2014 topic

Bericht door Fles »

:lol:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het niet zo grote Tour de France 2014 topic

Bericht door ODRAIL »

DIt betreft wel een uitzending uit 2013 he. We leven nu in 2014. Dus Ardan: Dit kan zo het blunderhoekje in :? .
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het niet zo grote Tour de France 2014 topic

Bericht door Ardan »

Ja euh de Speld had dit vanmorgen op facebook geplaatst, dus eerder blundertje van hen :6
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het niet zo grote Tour de France 2014 topic

Bericht door Suus »

Mart Smeets was toch in 2012 al afgeschreven na de vernietigende commentaren op zijn show bij de Olympische Spelen in Londen? De NOS heeft er allang een perfecte én bewezen opvolger voor in huis met Herman van der Zandt, maar zelfs na zijn gedwongen ontslag vanwege zijn leeftijd blijven ze Smeets, nu als duurbetaalde ZZP'er, inhuren en dat van onze belastingcenten. -o-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het niet zo grote Tour de France 2014 topic

Bericht door Fles »

Ach, ik heb heel lang heel veel plezier beleefd aan de Avondetappes met Mart Smeets hoor. Echt wel :Y Maar nu gaat het bergafwaarts. En je kan zeggen wat je wilt, Smeets is een goeie daler :P
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Het niet zo grote Tour de France 2014 topic

Bericht door Vinny »

Ardan schreef:Ja euh de Speld had dit vanmorgen op facebook geplaatst, dus eerder blundertje van hen :6
De Speld recycleert vaker oude berichten. Dat is een feature, geen bug :)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 152 gasten