Mag ik even kwijt #157

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door JWM »

Fles schreef:Goed wel dat TV-programma's zoals de Avondetappe "het niet gepast achten om te toasten en muziek de uitzending te doen afsluiten".

Treurig wel dat hyperenthousiaste reclames voor goedkope bulkshampoo wel "gewoon" doorgang "moeten" vinden. :(
NPO 1 koos er ook voor om 'hello goodbye' te laten vervallen gisteravond.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Daantje »

Hello Goodbye is ook wel heel confronterend met zoiets.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Wubbo »

Vanavond vervalt het Tros Muziekfeest op het plein ook vanwege langere Journaals en omdat NPO het ongepast vindt om nu zo'n programma uit te zenden. Zondag vervalt Ranking the stars van BNN.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Ronald »

Fles schreef:Goed wel dat TV-programma's zoals de Avondetappe "het niet gepast achten om te toasten en muziek de uitzending te doen afsluiten".

Treurig wel dat hyperenthousiaste reclames voor goedkope bulkshampoo wel "gewoon" doorgang "moeten" vinden. :(
Ook wat ongelukkig was om vanochtend op de radio direct na het nieuws van zes uur American Authors met "Best day of my life" te draaien :?
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Thom91 »

Afbeelding
Groetjes!
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Suus »

Mooie telefoons blijven het toch, die iPhone 5C. En dan die creatieve reclames! (ik neem aan dat je daar op doelt uiteraard) :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Alargule »

Daantje schreef:Hello Goodbye is ook wel heel confronterend met zoiets.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat dat programma na gisteren niet meer kan.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door webguy »

En Tenerife en Libië dan? Tuurlijk een dag misschien iets gevoelig, je kan ook te gevoelig zijn.
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door BrengMe »

Blijkt er ook nog iets van familie van me in dat vliegtuig te hebben gezeten. Komt het ineens wel heel dichtbij...
baladid
Berichten: 1518
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 13:00
Locatie: Sankt Augustin

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door baladid »

... dat ik net per ongeluk bij chrome ingesteld heb, deze wesite te vertalen? Ik zie dus nu gebruikers als Biene, Flasche, Plätzchen, Reise Thijs... Van Meltrain maakt ie »Melt Regen«. Ook sommige begrippen worden leuk - »Koploper« wordt »Staats- und Regierungschef«.
Edit: »Mag ik even kwijt« wordt »Ich habe verloren«.
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» ‍‍— Max Goldt
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Ardan »

LOL _O-

Ben wel benieuwd wie Plätzchen dan eigenlijk is :P
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Fles »

:D hij is wel grappig :D

Er ist wohl grapfig :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Fles »

Wordt webguy ook Netzkerl bijvoorbeeld? :D
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Michael »

Denk je even gezellig naar opa en oma in Zeeland te gaan vandaag. Uiteindelijk er wel gekomen maar vraag niet hoe: Eerst net voorbij Dinteloord een dik uur in de file gestaan. Vervolgens een heel stuk verderop raak ik betrokken in een kettingbotsing. Auto voor mij moest hard remmen dus ik ook vol in de remmen. Maar de auto achter mij lette niet goed op en reed achterop ons waardoor wij naar voren schoten tegen de eerste auto aan. Toen reed er nog een vierde auto achterop. Gelukkig geen gewonden. Wel veel materiele schade. Wij en de auto voor en achter ons konden nog wel verder rijden maar de auto die als laatste botste moest weggetakeld worden omdat de hele voorkant in elkaar zat. Politie erbij gekomen en die heeft verklaringen opgenomen. Vervolgens schadeformulieren ingevuld en we konden weer verder rijden.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Vinny »

Vanaf komende week eindelijk hoogwaardig openbaar vervoer. Tram 14 gaat maandag van start, vooralsnog rijdt de lijn maar liefst een keer per week, vetrektijd 19.23, aankomst 19.30. Mocht de lijn een succes worden dan worden uitbreidingen van het netwerk voorzien. Zo kan er bijvoorbeeld ook gewerkt worden aan een verbeterde overstap op de beurtveer naar Balk. Die overstaptijd is nu bijna 12 uur, en dat is zelfs voor Friese begrippen natuurlijk een tamelijk onacceptabel lange overstaptijd. Voor de overstap op bijvoorbeeld het spoornetwerk zijn vooralsnog zulke grote infrastructurele ingrepen noodzakelijk dat er voor 2020 waarschijnlijk niet echt veel gaat gebeuren. Maar je weet het natuurlijk nooit hier, na een beetje baggerwerk is er ineens weer wat zand over en dan kan de boel snel gaan. Bovendien heeft het vervoerbedrijf hard gewerkt aan een unieke huisstijl: de haltes zullen allemaal state-of-the-art worden uitgevoerd volgens onderstaand model en voldoet geheel aan ISO 1001 standaard. Het spreekt vanzelf dat het materieel waarmee de reizigers vervoerd worden ultra comfortabel is, en bovendien zal de informatievoorziening op hoog niveau zijn. Reizigers worden tot op de seconde nauwkeurig op de hoogte gehouden van eventuele storingen in het netwerk, en tussenliggende haltes zullen drietalig (Nederlands/Fries/Duits) worden aangekondigd, en op aanvraag ook in het Engels en Frans.

Afbeelding
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Suus »

Wisten jullie dat er onder de sporen van het Amstelstation in Amsterdam een schietbaan zit?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Fles »

Nee.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Ardan »

Ik ook niet en ik vraag me af hoe je daar dan bij zou moeten komen.
Ik doe ook maar wat
baladid
Berichten: 1518
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 13:00
Locatie: Sankt Augustin

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door baladid »

Ardan schreef:LOL _O-

Ben wel benieuwd wie Plätzchen dan eigenlijk is :P
Een »Plätzchen« is een Koekje ;-)

Overigens is het grootste probleem dat ie via engels vertaald. Ardans onderschrift wordt »Zug: 2.277 km - U-Bahn 120 km · Tram: 40 km · Bus: 296 km · Frühling: 1 km« Als je van veer spring maakt (in principe niet fout) en van spring Frühling (in principe ook niet fout) wordt het resultaat raar...
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» ‍‍— Max Goldt
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Suus »

Ardan schreef:Ik ook niet en ik vraag me af hoe je daar dan bij zou moeten komen.
Via de ingang bij de fietsenrekken. Zag het gisteren opeens zitten.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Fles »

"hee kijk nou, een schietbaan :) "
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Fles »

Vandaag weer eens een leuk rondje gemaakt met wat lui. Niet al te gek spannend, maar toch. Dv - Ht - Rm - Vl - Rtd - Ut - Dv is al snel 509 km. Met koelbox en al onderweg :D En eerste klas natuurlijk, want meereiskaartje van iemand :) ja, was leuk :)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Ardan »

Heb je je matties uit de Pimpel nou aleens weer gezien? :D Of waren dit anderen?
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Heb je je matties uit de Pimpel nou aleens weer gezien? :D Of waren dit anderen?

Dit waren anderen. M'n pimpelmatties zie ik elke woensdag ongeveer :)
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Michael »

Net bij de garage geweest om de schade te laten bekijken. Nu blijkt dat de auto het niet waard is om te laten repareren omdat de auto ontzet is en het is al een oudere auto.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 44 gasten