Ik zie op de kaart nog wel een wijziging die wellicht het wat logischer maakt: lijn 7 gaat weg van de Zuigerplasdreef en rijdt direct langs het spoor om vervolgens de Houtribdreef op te gaan. Soort van sneldienst dus ri. Bataviastad.Pikobo schreef:3 Dat er wat rare onevenwichtigheden inzitten. Lijn 3 elk half uur naar Bataviastad en dan lijn 7 er 1x per uur tussendoor is onduidelijk voor de reiziger. Of strak elk kwartier lijnen 3 en 7 afwisselend of 7 inkorten tot Station-Airport.
Op de Zuigerplasdreef ligt lijn 3 in kwartierligging met de 345 waardoor de frequentie hier hetzelfde blijft als nu (behalve in het dal, dan is er het ene halfuur een kwartiersdienst en het andere halfuur heb je alleen lijn 3)
In een eerder bericht in dit topic klaagde je nog over het wegvallen van de snelle verbindingen tussen Lelycentre en station doordat de streeklijnen hier minder frequent zijn gaan rijden. Vult lijn 11 dan niet juist dat gat op, hij rijdt immers dezelfde snelle route als de bewuste streeklijnen reden.4 Vraag Lijn 1 reed ieder halfuur tussen Station en Lelycentre, nu wordt dat op overdag elk kwartier (lijnen 1.11). Waren dat zulke hoge vervoerscijfers dat dit uit kan?