Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Thom91 »

Fiets bij een junk was goedkoper geweest..
Komt wel goed schatje.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Michael »

Ik weet niet wat ik had gisteren op het werk. Maar ik liet best vaak dingen vallen. :oops:
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Bakpapier »

Thom91 schreef:Fiets bij een junk was goedkoper geweest..
Dat doe ik dus niet uit principiele overwegingen. Je hebt dan idnerdaad voor 15 euro een gestolen fiets, maar ik vind dat niet moreel verantwoord, omdat het heling is.

En dan moet ik toegeven dat ik het een keer wel heb gedaan. Het regende, mijn fiets was weer eens gestolen/kapot, ik liep langs het station en een junk bood mij een fiets aan, en ik moest nog een end lopen en ik had het geld bij, toen was de verleiding te groot... maar ik heb daar eigenlijk spijt van. Is wel een aantal jaar geleden.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Meltrain »

Ik heb bijna mijn camera in de trein laten liggen... :X
Toen ik wilde uitstappen, zei de vrouw achter mij dat mijn tas open stond. Ik bedankte haar en wilde mijn tas al dichtdoen, maar voor de zekerheid controleerde ik toch maar of ik alles had. Toen merkte ik gelijk dat ik vergeten was mijn camera weer in mijn tas te doen, dus liep ik terug naar mijn zitplaats en daar lag hij gelukkig nog. :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door ODRAIL »

@ Meltrain: Dat heb ik ooit ook een keertje gehad. Het is toch een moment waarbij je zowaar bijna een hartverzakking krijgt :shock: :? :wink: .
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8604
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Milco »

KM46: kijk je wel uit met je hartverzakking? :wink:


Ik zat op http://www.connexxion.nl eens te turen naar de omleidingen per provincie en toen ik de omleidingen van Zuid-Holland opzocht, verbaasde ik me over het feit dat lijn 162 (Hoofddorp – Lisse) en 164 (Hoofddorp – Sassenheim) ook genoemd werden! Dus ik een screenshotje gemaakt, verhaaltje getypt dat dit een misser is en dit bericht met screenshot in het topic "Missers in reisinformatie" geplaatst. Pas toen ging er een lampje branden en bedacht ik me dat Lisse en Sassenheim gewoon in Zuid-Holland liggen… :')

Het bericht heb ik alweer verwijderd uit het topic. :')
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Daniel »

Ik deed net eerst suiker in m'n koffiemok om die vervolgens om te gooien waardoor de suiker weer verspreid over het aanrecht lag :P Achja, beter dat ik het deed voordat de koffie er in zat :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door dylanwild94 »

Milco schreef: Ik zat op http://www.connexxion.nl eens te turen naar de omleidingen per provincie en toen ik de omleidingen van Zuid-Holland opzocht, verbaasde ik me over het feit dat lijn 162 (Hoofddorp – Lisse) en 164 (Hoofddorp – Sassenheim) ook genoemd werden! Dus ik een screenshotje gemaakt, verhaaltje getypt dat dit een misser is en dit bericht met screenshot in het topic "Missers in reisinformatie" geplaatst. Pas toen ging er een lampje branden en bedacht ik me dat Lisse en Sassenheim gewoon in Zuid-Holland liggen… :')
Dat zijn ook de enige 2 lijnen in Zuid Holland waar connexxion een omleiding voor op de site zet.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Suus »

Ik had bij een webwinkel wat haarverzorgingsproducten besteld. Allereerst had ik ruzie met de bezorger over mijn deurbel die het weer eens begeven lijkt te hebben en nu blijkt de webwinkel de verkeerde shampoo verstuurd te hebben (Pure Clean ipv mijn bestelde Rich Clean). Dus nu komt die bezorger volgende week nog een keer langs :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Michael »

De shakemachine soap begint weer: ik was toestraks de machine aan het schoonmaken en bij het doorspoelen van de siroopleidingen vergat ik een emmer onder de tap te zetten. Gevolg was dat de halve machine onder de chocoladesiroop zat en ik weer vrijwel helemaal opnieuw kon beginnen met schoonmaken. Misschien volgende keer toch maar eerst de leidingen doorspoelen.
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Bakpapier »

Zucht... heb ik een vrij belangrijk papier in de trein laten liggen... zat wel netjes in een mapje en mn naam erop, maar toch.

Ik hoop maar dat ik het via gevonden voorwerpen terug kan krijgen, maar dat kost me ook weer zo 15 euro.
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door waldo79 »

Als het echt belangrijk is, is het die 15 euro wel waard is. Waarschijnlijk kun je jezelf een klap voor je kop geven :')
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Bakpapier »

Nu ja als ik het niet terugkrijg is het nu ook weer niet het einde van de wereld, maar 15 euro zal ik er wel voor betalen ja (en voor een zuunige zeeuw betekent dat wel dat het toch echt vrij belangrijk was dus ;) ).

Nu lees ik iets over dat je het binnen een bepaalde tijd gratis kunt ophalen van een station waar het gevonden is (en ik neem aan dat dat over het algemeen het eindpunt van de trein zal wezen?). Echter is het eindpunt Utrecht Centraal, dus zou dat betekenen dat ik in zo'n geval naar Utrecht zou moeten?
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Wubbo »

Als het gevonden wordt blijft het 5 dagen op een station liggen, in die tijd kun je het gratis op dat station ophalen. Thuisgestuurd krijgen kost inderdaad 15 euro.
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Bakpapier »

Wubbo schreef:Als het gevonden wordt blijft het 5 dagen op een station liggen, in die tijd kun je het gratis op dat station ophalen. Thuisgestuurd krijgen kost inderdaad 15 euro.
Maar hoe weet ik waar, dan krijg ik bericht neem ik aan? Ik denk sowieso dat even een reisje heen en weer goedkoper zal zijn dan die 15 euro ! Ik heb namelijk een dalkortingabonnement.

(ik hoop dat van wel, en dat het dan ergens dichtbij teruggevonden wordt en dat ik niet helemaal naar hilversum moet of zo...).
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Wubbo »

Je krijgt bericht, maar zelf ook nog even bellen kan geen kwaad. Dan gaat het vaak net wat sneller.
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Bakpapier »

Nou ja ik bel maandag wel weer, want ik denk dat ze hier in het weekend geen moeite voor gaan doen...

Gek genoeg kun je in het NS formulier niet de exacte trein en tijd invullen waar je hem bent verloren. Dat heb ik dus zelf maar gezegd (trein van X minuut X richting Utrecht Centraal) in de comment box.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Suus »

De NS-klantenservice is op zaterdag van 9 tot 17 open en kan ook de database met geregistreerde gevonden voorwerpen kijken. Hoe sneller je er bij bent, hoe beter. Met een beetje pech ligt het dan wel weer op een station waar je het nooit van had verwacht... (ik vind regelmatig in de trein shawls en petjes e.d., en vaak zegt de conducteur dan waar hij het heenbrengt en dan krijg je dingen als Enkhuizen te horen...)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Bakpapier »

Ok dan bel ik morgen even.

Maar het lijkt me logisch dat het naar het eindpunt van de trein wordt gebracht, en dat is in dit geval Utrecht Centraal. Of als ze teruggaan Den Haag Centraal. Lijkt me vreemd als het ergens anders terecht komt, maar ach, maakt me niet zoveel uit ook :D
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Daniel »

Als je een groot voorwerp vergeet lijkt me dat logisch, maar iets als een vergeten muts kan een conducteur natuurlijk in z'n tas stoppen en dan afgeven als 'ie einde dienst heeft in Groningen ofzo.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Daantje »

En alleen een papier kan ook nog per ongeluk weggegooid zijn door schoonmakers.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Fles »

Daantje schreef:En alleen een papier kan ook nog per ongeluk weggegooid zijn door schoonmakers.
Bakpapier niet 8-)
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Bakpapier »

Het zat wel in een mapje, dus ik hoop dat ze het niet weggooien, maar ja...
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Michael »

Ik was vanmiddag aan het douchen. En ik maar denken waarom wordt mijn haar zo vet? Bleek dat ik body milk gebruikte in plaats van shampoo :oops:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Fles »

Nu bij Plus! *O* Mooie aanbieding! *O* Bij aankoop van een fles mayo van € 1,35 de tweede fles voor maar € 3,64! Rennen! :lol:


Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten