Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
baladid schreef:Ik zou het wel een goed idee vinden. Bij lijnen die ook buiten NRW rijden zou ik wel het nummer nemen dat voor het grootste deel van het traject gebruikt wordt. De RE99 zou ik dus onder RE40 (Hessen) afhandelen ipv RE99 (NRW). Van RE99 (NRW) mag wel een doorverwijzing komen.
Ja, dat is inderdaad wel het handigste om dat te doen (zo blijft het overzichtelijk).
Maar als ik bijvoorbeeld naar internationale lijnnummers kijk, bijvoorbeeld RB20. Op de wiki weergegeven als [wiki]Treinserie_11900_(2014)[/wiki], dan mis ik het stuk Eschweiler-St.Jöris - Herzogenrath. Is het dan handig om een nieuwe pagina aan te maken voor RB20 of de Nederlandse aan te passen?
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
regenmaker schreef:EDIT: Even ter zijde: het zou ook handig zijn als er in plaats van IC-station ook een symbool voor ''FernVerkehr''-stations komt. Dus FV i.p.v. IC.
Ik kies er voor om in S-Bahn lijstjes alleen te kiezen voor het s-bahn logo en het trein symbool. Overstappen op overige modaliteiten (fernverkehr) hoort thuis op de stationspagina.
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Huibe schreef:Ik kies er voor om in S-Bahn lijstjes alleen te kiezen voor het s-bahn logo en het trein symbool. Overstappen op overige modaliteiten (fernverkehr) hoort thuis op de stationspagina.
Maar ik bedoelde het ook meer voor RegionalBahn/RegionalExpress dan voor de S-bahn.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Eigenlijk hetzelfde. Hou het als je dat graag wilt op de IC en S symbolen (of gebruik ze helemaal niet) en overige zaken horen thuis op de stationspagina's.
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
En om het originele probleem van dit topic op te lossen heb ik voor de infobox een versie gemaakt voor Duitsland, je kan de infobox omzetten door ipv SerieInfo nu DSerieInfo te gebruiken. Alle velden zijn verder gelijk. Er kunnen altijd nog aanpassingen gemaakt worden, bijvoorbeeld om de deelstaat in de infobox op te nemen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oh, en ik stel voor het jaartal uit de titel te halen zodat een pagina in de meeste gevallen langer dan een jaar meekan, dat zorgt voor minder onderhoud. :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bee schreef:Oh, en ik stel voor het jaartal uit de titel te halen zodat een pagina in de meeste gevallen langer dan een jaar meekan, dat zorgt voor minder onderhoud. :)
Moet ik ze nu allemaal weer hernoemen? haha
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Ik zou zelfs het traject uit de titel halen. In de Nederlandse artikels is dat ook niet. Aangezien de nummers meerdere malen bestaan lijkt me iets als [wiki]RE1 (NRW)[/wiki] of [wiki]RE1 (Nordrhein-Westfalen)[/wiki] het beste.
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» — Max Goldt
baladid schreef:Ik zou zelfs het traject uit de titel halen. In de Nederlandse artikels is dat ook niet. Aangezien de nummers meerdere malen bestaan lijkt me iets als RE1 (NRW) of RE1 (Nordrhein-Westfalen) het beste.
Dus zal ik dan alles maar hernoemen naar RE*** (Nordrhein-Westfalen)?
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» — Max Goldt
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» — Max Goldt
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» — Max Goldt
Dankje voor de hint! Echt een super handige pagina. Maar het materiaal heb ik allemaal standaard op onbekend gezet en de frequentie op 1x/uur, dat moet inderdaad allemaal aangepast worden.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Vul de frequenties graag meteen goed in. Kwaliteit boven kwantiteit graag.
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Graag niet te snel doen :D . We gooien niet snel iets weg. De reden hiervoor is dat er al links van buitenaf naar de pagina gemaakt kunnen zijn; die links worden dan loos.
Frequenties meteen invullen is inderdaad zeer wenselijk. En anders: vul liever in frequentie: onbekend dan een verkeerde frequentie.
Deze pagina's bestonden amper een uur, die kunnen dus volgens mij echt wel weg...
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» — Max Goldt
regenmaker schreef:Maar als ik bijvoorbeeld naar internationale lijnnummers kijk, bijvoorbeeld RB20. Op de wiki weergegeven als Treinserie_11900_(2014), dan mis ik het stuk Eschweiler-St.Jöris - Herzogenrath. Is het dan handig om een nieuwe pagina aan te maken voor RB20 of de Nederlandse aan te passen?
Ik zit alleen met deze vraag. Hetzelfde geldt overigens voor de RE13 Venlo - Hamm. Nieuwe pagina RE13 (Nordrhein-Westfalen) of gewoon verwijzen naar de Nederlandse treinserie en die aanpassen?
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Traject is voor het grootse deel in Duitsland en loopt onder Duitse concessie.
Ik zou de artikels hernoemen - dus een artikel onder het Duitse lijnnummer. Zelfde geldt voor Enschede-Münster/Dortmund.
Bij lijnen onder NL-concessie (zoals Groningen-Leer) onder het Nederlandse nummer.
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» — Max Goldt
baladid schreef:Traject is voor het grootse deel in Duitsland en loopt onder Duitse concessie.
Ik zou de artikels hernoemen - dus een artikel onder het Duitse lijnnummer. Zelfde geldt voor Enschede-Münster/Dortmund.
Bij lijnen onder NL-concessie (zoals Groningen-Leer) onder het Nederlandse nummer.
Dan hernoem ik ze wel, maar bij deze internationale Duitstreinseries in Nederland wordt er super veel naar die pagina verwezen. Dus dan lijkt me een doorverwijspagina van de treinserie (2014) naar de nieuwe pagina's voor RE13, RB20, RB51 en RB64 het handigste?
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» — Max Goldt