Fles' Grote Dekkingsonderzoek (het is niet wat je denkt)

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Fles' Grote Dekkingsonderzoek (het is niet wat je denkt)

Bericht door microshit »

Heh Wnn was toch de afkorting voor Wadenooijen? :p maar het tweesporige gedeelte valt soms flink tegen.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Fles' Grote Dekkingsonderzoek (het is niet wat je denkt)

Bericht door Karl »

Met Simyo (netwerk KPN) ben ik opzich wel tevreden qua kosten/kwaliteit verhouding. Tussen Schiedam en Delft Zuid en rondom Oudewater* is het wel wat minder. Ik heb wat betreft het eerste wel het idee dat het van het tijdstip afhangt, staat daar maar een mast met beperkte capaciteit of hoe werkt dat? Ervaringen op de Utrechtse Heuvelrug of de Veluwe heb ik niet.
Het is een spectrum.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Fles' Grote Dekkingsonderzoek (het is niet wat je denkt)

Bericht door Freek »

Ik ben dit jaar overgegaan van Vodafone 3G naar kpn 4G. Ervaar grote verbeteringen omdat de witte vlekken van kpn veel kleiner zijn dan die van Vodafone. Grote winst is Utrecht CS in de spits. Ligt natuurlijk deels ook aan het toestel, maar mijn vorige was dezelfde als die van mijn vriendin. Zij zat altijd al bij kpn en had als we samen ergens heen gingen meer en beter bereik dan ik met Vodafone.
lint41
Berichten: 441
Lid geworden op: ma 09 jun 2008, 19:49

Re: Fles' Grote Dekkingsonderzoek (het is niet wat je denkt)

Bericht door lint41 »

De verbetering op Utrecht CS had ik ook van T-Mobile 3G naar T-mobile 4G, ligt naar mijn idee dus eerder aan de gebruikte techniek dan aan de provider zelf. Verder ben ik aardig tevreden over mijn provider, ken alleen black spots rond De Haar en rond Wadenoijen.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Fles' Grote Dekkingsonderzoek (het is niet wat je denkt)

Bericht door Stefan »

Voordat T-Mobile 4G geactiveerd had, was Ut echt een drama... Meestal kwam ik met m'n iPhone (5S btw) niet veel verder dan GPRS, inmiddels gaat 't wél als de brandweer. :P

Overigens heb ik op de meeste plekken wel prima bereik, alleen hier in de polders lijkt 't wel eens een beetje troosteloos te zijn. Er zijn nog steeds plekken in de Hoeksche Waard zonder enige vorm van bereik ofzo. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5863
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Fles' Grote Dekkingsonderzoek (het is niet wat je denkt)

Bericht door reisthijs »

Ik ervaar toch geen grote problemen met Vodafone 3G op Utrecht CS.
Scheelt het dat velen zijn overgestapt op 4G?
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: regenmaker en 14 gasten