Zucht...nu die haltes er eenmaal zijn en ze ook frequent gebruikt worden, waarom dan ter discussie stellen?
Je verhaal over Apeldoorn De Maten spreekt zichzelf tegen; eerst zeg je dat het geen nut heeft en iets verderop zeg je dat het reizigers richting Arnhem trekt ten opzichte van Osseveld. Volgens mij is het aantal reizigers naar Arnhem hier niet maatgevend omdat beide stations geen directe verbinding met Arnhem hebben :N
Weinig wijzigingen spoordienstregeling 2015
Re: Weinig wijzigingen spoordienstregeling 2015
Direct niet nee maar van de Maten ben je wel sneller en goedkoper in Arnhem dan van Osseveld...
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» — Max Goldt
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39191
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Weinig wijzigingen spoordienstregeling 2015
Het complete busnet in de omgeving moest er ook zo'n beetje voor worden opgeheven en vervangen worden door een soort van buurtbusnet naar de nieuwe stations (al zijn sommige verbindingen ondertussen wel weer als normale buslijn teruggekeerd).JWM schreef:Voor de bediening van Twello moest wel de stoptrein doorgetrokken worden van Deventer naar Apeldoorn. Denk dat de NS daar vooral z'n bedenkingen bij had.
Het was die opheffingsslag in het busnet waar we bv. een station als Voorst-Empe aan over gehouden hebben. Nu mag Erno-BE dat station nutteloos vinden, maar het was of dat station of helemaal geen OV meer daar.
Maargoed, dit gaat ondertussen allesbehalve nog over de dienstregeling 2015...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Weinig wijzigingen spoordienstregeling 2015
Voor mij is dat gewoon de s2600 hoor. :YBee schreef:En voor Amsterdam - Rotterdam is de HSL sinds de introductie van de lage toeslag gewoon the train of choice.
(Tenzij ik enorme haast heb, wat tot nu toe pas één keer voorgekomen is.)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten