Tienertour #3 (veel foto's)

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Mr-W
Berichten: 3054
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Tienertour #3 (veel foto's)

Bericht door Mr-W »

Onze laatste dag van de Tienertour ging naar Bakpapier County.(Zeeuws-Vlaanderen)
Vanuit de s9600 hadden we 15 minuten overstap op de s1900 naar Breda dus ff naar de Hermes winkel geweest voor Info over Lijn 20 Goes Station - Hulst Busstation gevraagd. S&V medewerker wist percies over welke lijn we het hadden :D Informatie kon ie niet uitprinten omdat Veolia.
Daarna zag ik in de verte iets aparts aankomen rijden,namelijk Citea 8501 *bus*
Afbeelding
DDZ (geen foto) bracht ons naar Breda.In Breda ontstond er verwarring vanwege het materieel,een SLT kwam namelijk binnenrijden. Volgens een reiziger was dit de sprinter naar Rotterdam,volgens de reserve conducteur ging ie wel degelijk naar Roosendaal
Afbeelding
Hier weer terugweg naarZwolle Den Bosch Plan-v444 kende de machinist
Afbeelding
Zoals altijd heb je vertraging naar ZeelandTenminste vanuit Brabant, s3600 kwam met +10 binnen in Roosendaal,gelukkig had de s3600 ook +10 omdat er nog een treinstel af moest.
In Goes hadden we nog steeds +8,alle bussen waren weg,behalve lijn 20 naar Terneuzen *bus*. Toen we de A58 afreden in 's-Heer Arendskerke hield een fransoos ons op met een Camper, De Chauffeur,Plan-v444 en ik + een aantal Zeeuwen uit de bestelbus naast ons gingen helpen in de Stromende regen om die camper aan de kant te duwen.
Afbeelding
Chauffeur wilde nog een beetje op tijd aankomen in Terneuzen,dus werd de Volvo lekker op z'n staart getrapt 106,4 op mijn app 8-) :pos:
Afbeelding
Op het busstation Westerschelde Tunnel stapte we samen met de chauffeur over op lijn 1 We hadden geluk,want we hadden een rit via Waterlandkerkje wat mij betreft de mooiste plaatsnaam van Nederland. Lijn 1 is een best wel drukke lijn van niks naar niks. Vond het heerlijk dat de bus niet door dorpjes enzo reed.Afbeelding Plan-v444 was zijn telefoon kwijtzat gewoon onderin in zijn tas :') ,dus konden we niet naar Sluis,maar bleven we in Oostburg.
Oostburg heeft een Watertoren
Afbeelding
Twee kerken
Afbeelding
Afbeelding
1 Gemeentehuis
Afbeelding
En natuurlijk een patatzaak.Heb daar een heerlijk patatje met gegeten.
Afbeelding
Daarna weer terug naar het Ziekenhuis,waar we konden kiezen uit een verlepte buurtbus of een van Hool naar Bresjes Breskens
Afbeelding
Het werd de Van Hool. In de bus zat een Argijntijn op rondreis door Europa die van Brugge naar Rotterdam moest,we hebben hem geadviseerd om via Vlissingen te reizen,want dat koste maar 1 minuut extra en bespaarde hem +-€10. In de bus hadden we het over zijn reisplannen en het WK voetbal
Afbeelding
De SWAT-boot Prinses Maxima,wat ik zelf een prutsboot vind ten opzichte van de PSD-Schepen bracht ons + de Argentijn naar Vlissingen.
Afbeelding
Ik wou met lijn 56 naar Middelburg omdat dat sneller is dan met de Trein naar Centrum Middelburg
Afbeelding
Het werd toch de trein omdat plan-v444 dat stuk op de Zeeuwse lijn nog nooit had gedaan.
Afbeelding
Een van de weinige stadsbussen van Zeeland gaat natuurlijk op de foto.
Afbeelding
Station Middelburg,Plan-v444 heeft een filmpje van de Stationsburg
Afbeelding
Bus 133,57 en 864 staan te bufferen
Afbeelding
Dezelfde VIRM als ons naar Middelburg bracht,bracht ons nu met veel bierblikjes naar Roosendaal.
@Bakpapier/Daantje,is het gebruikelijk in Zeeland om op Maandagmiddag in de trein te zuipen,het was in ieder geval erg gezellig in de Trein :lol:
Treinen reden maar tot Roosendaal
Afbeelding
Helaas reed deze ICR niet door op de Zeeuwse Lijn :neg: maar naar het Depot voor onderhoud,anders maakte we nog een slagje : Het was de s3600,maar zou theoretisch door kunnen naar Vlissingen.(heeft daar ooit ICR gereden?)
Afbeelding
In Roosendaal ging de Benelux nog op de Foto,waarna we met ICR richting huis gingen.
Afbeelding
Afbeelding
Plan-v444 mocht in Tilburg nog ff in de Cabine
Afbeelding
Als laatste nog de Koploper die ons na een zeer geslaagd dagje Zeeland naar huis bracht. Hopelijk vonden jullie het verslag leuk om te lezen.Plan-v444 komt binnenkort nog met een paar foto's van de Cabine enz.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mr-W op zo 07 sep 2014, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Tienertour #3 (veel foto's)

Bericht door isadora »

Mooi plaatjesboek. :pos:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Tienertour #3 (veel foto's)

Bericht door Michael »

Leuk verslag :pos:
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Tienertour #3 (veel foto's)

Bericht door waldo79 »

Leuk verslagje.

--Het valt me trouwens op dat je berichten vaak een mix zijn van lettergrootte normaal en lettergrootte klein. Dat lees ongemakkelijk. Als je daar rekening mee wilt houden, dan graag.
Jurre
Berichten: 1044
Lid geworden op: ma 11 okt 2010, 18:00
Locatie: Amersfoort

Re: Tienertour #3 (veel foto's)

Bericht door Jurre »

Op de één na laatste foto staat de machinist op de foto welke je reisgenoot in de cabine liet. Ik zou voortaan aanbevelen de machinist van de foto af proberen te laten. Hier zou hij (met de nadruk op 'zou') problemen mee kunnen krijgen, vooral als je zegt dat je bijvoorbeeld van station A naar station B in de cabine mocht zitten.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Tienertour #3 (veel foto's)

Bericht door Hainje »

waldo79 schreef:Leuk verslagje.

--Het valt me trouwens op dat je berichten vaak een mix zijn van lettergrootte normaal en lettergrootte klein. Dat lees ongemakkelijk. Als je daar rekening mee wilt houden, dan graag.
dat zijn 'side-notes'. Op zich niets mis mee in mijn ogen.
🍉
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Tienertour #3 (veel foto's)

Bericht door Hainje »

Geinig verhaaltje ter begeleiding overigens. Vooral die 'side-notes' gaven je verhaal een extra dimensie vind ik. :)
🍉
Mr-W
Berichten: 3054
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Tienertour #3 (veel foto's)

Bericht door Mr-W »

Jurre schreef:Op de één na laatste foto staat de machinist op de foto welke je reisgenoot in de cabine liet. Ik zou voortaan aanbevelen de machinist van de foto af proberen te laten. Hier zou hij (met de nadruk op 'zou') problemen mee kunnen krijgen, vooral als je zegt dat je bijvoorbeeld van station A naar station B in de cabine mocht zitten.
Is idd slimmer om eraf te snijden,heb ik net even gedaan.
Hainje schreef:Geinig verhaaltje ter begeleiding overigens. Vooral die 'side-notes' gaven je verhaal een extra dimensie vind ik. :)
Dankje :pos:
Hainje schreef:
waldo79 schreef:Leuk verslagje.

--Het valt me trouwens op dat je berichten vaak een mix zijn van lettergrootte normaal en lettergrootte klein. Dat lees ongemakkelijk. Als je daar rekening mee wilt houden, dan graag.
dat zijn 'side-notes'. Op zich niets mis mee in mijn ogen.
Jup zijn inderdaad side-notes, meestal doe ik (tekst) voor side-notes,soms laat ik ( ) weg. Geef wel toe dat ik ze vrij veel gebruik.
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Tienertour #3 (veel foto's)

Bericht door waldo79 »

side notes
Oké, het kan zijn dat het op een mobiel scherm wat minder goed uitkomt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Tienertour #3 (veel foto's)

Bericht door Suus »

Als je het forum op een smartphone leest zou ik de gratis app Tapatalk willen aanbevelen. Daar wordt dat soort opmaak weggefilterd indien noodzakelijk. Ik was eerst ook afwachtend maar het heeft mijn mobiele ervaring van dit forum echt flink verbeterd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten