Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenking

Alles over het Openbaar Vervoer in Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenking

Bericht door fogeltje »

Op 20 september wordt in Oost-Brabant gememoreerd aan Operation Market Garden, een geallieerde operatie uit 1944 (nu dus 70 jaar geleden) om een aantal bruggen te veroveren om zodoende naar Duitsland door te stoten en de oorlog voor de kerst te beΓ«indigen. De meesten zullen wel weten dat de brug in Arnheim een brug te ver leek.

Gevochten is onder andere op de route Eindhoven - Son - Veghel - Grave - Nijmegen, de zogenaamde Hell's Highway waar de geallieerde pantsercolonne oprukte nadat parachutisten reeds gedropt waren om de Duitsers te pesten en bruggen in te nemen. De brug bij Grave was een belangrijk doelwit.

Enfin, door de grootschalige herdenkingen zijn veel wegen afgesloten, waaronder ook de Maasbrug bij Grave. Veel busdiensten gaan hiervan hinder ondervinden. Via Twitter heb ik van iemand een overzicht van Arriva gekregen (nog nergens op site te vinden!!!!!!!!). Dat kan ik proberen later nog wel even te plaatsen.

Het lijkt er in ieder geval op dat men lijn 99 voor de handigheid tussen begin dienst en 18:00 gewoon compleet laat vervallen zonder alternatief. Op Twitter ving ik van Twittermans op dat Breng lijn 9 tussen 16:00 en 18:00 helemaal niet rijdt, maar informatie over lijn 99, of andere Brabantse lijnen in dat gebied, heb ik van Breng of Arriva nog niet gezien. Ophelderingsverzoek ligt al bij hun in de Twitterbox (en Twittermans van Breng was al proberen eea inzichtelijk te maken).

Zowel bij Breng als Arriva is nog niets op de site of app te vinden.

Is er bij iemand op het forum al iets bekend?
"Een touringcar is geen bus"
SuperGhost
Berichten: 4176
Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door SuperGhost »

Geen idee, maar voor lijn 99 is er wel een alternatief toch? Vanuit Grave rijden er bussen naar Cuijk en daar kun je op de trein naar Nijmegen rijden en vanuit Uden rijden er ook snelbussen naar Oss en daar kun je op de IC en sprinter naar Nijmegen stappen.

Ik hoop dat Breng wel zo slim is om lijn 9 vanuit Nijmegen vanaf Nederasselt verder te laten rijden als lijn 99 terug naar Nijmegen (en v.v.)
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1964
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door Anne »

Naar de herdinking in Veghel komt ook de NS 162, de WD dieselloc van de gelijknamige stichting.
Deze locomotief rijdt nu bij de SHM tussen Hoorn en Medemblik maar zal op een dieplader aan de historische optocht deelnemen.

meer info
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door fogeltje »

Hier trouwens de link: https://dl.dropboxusercontent.com/u/390 ... mber-1.pdf

Grave - Cuijk rijdt niet in het weekend. Bovendien is dit geen echt alternatief want in tegenstelling tot omleidingen bij NS betaal je jezelf scheel in omreiskosten.

Lijn 9 zal niet terugrijden als lijn 99, want een flink deel van de weg is afgesloten, het bord stond al in het centrum van Alverna. Ik zelf denk dat lijn 9 "illegaal" gaat proberen terug te steken bij de laatste halte voor de kruising, de hele dag door.
"Een touringcar is geen bus"
Tom
Berichten: 151
Lid geworden op: vr 09 okt 2009, 21:59

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door Tom »

De aangepaste dienstregelingen zijn hier (Arriva) te vinden. Er worden inderdaad weinig alternatieven geboden. Aan de andere kant gaat het op woensdag de 17e maar om twee uur (16.00u-18.00u) en is het zondag de 14e en zaterdag de 20e rustiger in de bus.

Edit: ah, Fogeltje, je bent me voor. Aanvulling is wel dat blijkbaar ook de 14e en 17e aangepaste dienstregelingen zijn.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door fogeltje »

Het is bij Arriva op de home te vinden als je "Noord-Brabant" als regio kiest. Je krijgt dan een link naar: http://www.arriva.nl/nieuws/noord-braba ... et-garden/

Maar als je gewoon op "omleidingen" zoekt, is niets te vinden. Bij Breng is het sowieso nog stil. Waarschijnlijk zou ik het nooit geweten hebben als ik niet toevallig vandaag met de rijles door Alverna gekomen was.

EDIT: en jij bent mij ook ten dele voor, ik wilde net mijn bericht gaan wijzigen dat er nog meer dagen zijn ;)
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door fogeltje »

Overigens zal er de 14e denk ik ook bij Hermes eea plat liggen, gezien dat Arriva gedonder heeft in Son. 17e verwacht ik ook verstoringen rond Eindhoven, rond die datum waren de geallieerden immers in Eindhoven (denk aan het 18 Septemberplein)
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door fogeltje »

Op woensdag 17 september vervalt lijn 99 in de middagspits, dat gaat leuk worden :') :') :') :') _O- _O- _O- _O- _O- _O-
"Een touringcar is geen bus"
peter s
Berichten: 138
Lid geworden op: do 17 dec 2009, 19:33

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door peter s »

fogeltje schreef: Lijn 9 zal niet terugrijden als lijn 99, want een flink deel van de weg is afgesloten, het bord stond al in het centrum van Alverna. Ik zelf denk dat lijn 9 "illegaal" gaat proberen terug te steken bij de laatste halte voor de kruising, de hele dag door.
Nee lijn 9 kan Overasselt op 20 september niet bereiken (ik heb je een kaart gestuurd)
Altijd Nijmegen, de oudste stad van Nederland!
Michael 1988
Berichten: 2252
Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 22:53
Locatie: Schijndel

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door Michael 1988 »

Aan de ene kant snap ik wel dat Arriva de dienst stil legd vanwege dit gebeuren, want veel alternatieven om bij Grave de Maas over te steken zijn er niet. Aan de andere kant had ik zelf eerder een knip ingesteld of gekeken of er een mogelijkheid is voor een tijdelijke brug (zoals ook tijdens de Nijmeegse 4 daagse gebeurd).

Overigens over dat diesellocje. Het had mij leuker geleken dat de loc over het oude spoor heen ging rijden, echter weet ik helaas dat zoiets niet mogelijk is. De brug over de Zuid Willemsvaart en vele stukken spoor zijn namelijk al weg en een dieplader ziet er gewoon raar uit in mijn ogen. Maar goed dat is mijn mening
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door fogeltje »

Een brug bouwen is wellicht wat overdreven. Maar een tijdelijke knip met pendel over Ravenstein had in mijn ogen op zijn minst overwogen kunnen worden.

Nog een kaartje: https://dl.dropboxusercontent.com/u/390 ... Garden.pdf

Hierop staan de tijden waarop welke wegen afgesloten zijn. Met dank aan iemand op Twitter.
"Een touringcar is geen bus"
Raymond
Berichten: 1191
Lid geworden op: ma 11 aug 2008, 21:29

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door Raymond »

Hermes heeft ook niks gecommuniceerd, ondanks het feit dat Eindhoven zondag ook flink op slot zit. Geen nieuwsbericht en ook geen omleidingsroutes op lijnniveau.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door Hainje »

Hermes en via de site communiceren over dergelijke zaken zijn ook twee dingen die slecht samen gaan.
πŸ‰
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door fogeltje »

Via bronnen heb ik vernomen dat het de bedoeling is dat morgen mededelingen verschijnen op de website. Of dit echter alleen voor Hermes/Breng of ook voor Hermes/SRE is, weet ik niet.
"Een touringcar is geen bus"
huibf
Donateur
Berichten: 4101
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door huibf »

fogeltje schreef:Via bronnen heb ik vernomen dat het de bedoeling is dat morgen mededelingen verschijnen op de website. Of dit echter alleen voor Hermes/Breng of ook voor Hermes/SRE is, weet ik niet.
Ik heb van Hermes nog niets ontvangen. Maar er hebben zeker lijnen ongemak.

Wat ik wel weet is dat de vanaf Borkel en Schaft - N69 - Aalsterweg - Vestdijk - Vestdijktunnel - MG Laan - Ring - Kennedylaan - Tempellaan - Eindhovenseweg en Son Centrum grotendeels zijn afgesloten.
Hoe de oversteek op de Vestdijk/Fellenoord is weet ik nog niet.

Lijn 156 en 157 is zowat in zijn geheel vervallen. Stoppen alleen op:
156:
Eindhoven, Station
St.Oedenrode, Alfred Nobelstraat
Veghel, Muntelaar (vanaf daar verder normaal)

157:
Eindhoven, Station
St.Oedenrode, Alfred Nobelstraat
Schijndel, Diepenbrockstraat (vanaf daar verder normaal)
Frans F
Berichten: 2116
Lid geworden op: di 17 dec 2013, 20:40

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door Frans F »

Andersom huibf
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door fogeltje »

Na wat gemekker staan zowel bij de lijnen van Hermes als Breng omleidingen en zijn nieuwsberichten geplaatst.
"Een touringcar is geen bus"
huibf
Donateur
Berichten: 4101
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door huibf »

Nou bij Hermes is het summier en raakt kant noch wal. Daarbij klopt de info op lijnniveau van geen meter.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door fogeltje »

Op lijnniveau is het altijd bij heel Connexxion een ramp, tenminste in de app. De app geeft voor lijn 99 bijvoorbeeld volstrekt onduidelijke informatie terwijl de info het nieuwsbericht gewoon duidelijk is (kritiekpunt daar: de reiziger wordt volledig aan zijn lot over gelaten betreffende eventuele voorhanden alternatieven van de compleet vervallen lijn, maar daar gaan ze nog wat aan doen). Ik heb verder de Eindhovense lijnen niet nagelopen, zag alleen bij lijn 1 een vermelding in de app. Wat klopt er verder niet? Tweet/mail anders even naar Brengtwittermans, die kan erachteraan gaan zitten.
"Een touringcar is geen bus"
huibf
Donateur
Berichten: 4101
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door huibf »

fogeltje schreef:Op lijnniveau is het altijd bij heel Connexxion een ramp, tenminste in de app. De app geeft voor lijn 99 bijvoorbeeld volstrekt onduidelijke informatie terwijl de info het nieuwsbericht gewoon duidelijk is (kritiekpunt daar: de reiziger wordt volledig aan zijn lot over gelaten betreffende eventuele voorhanden alternatieven van de compleet vervallen lijn, maar daar gaan ze nog wat aan doen). Ik heb verder de Eindhovense lijnen niet nagelopen, zag alleen bij lijn 1 een vermelding in de app. Wat klopt er verder niet? Tweet/mail anders even naar Brengtwittermans, die kan erachteraan gaan zitten.
lijn 7 en 17 lijken geheel te vervallen ook in Aalst, maar er wordt een hele reeks halten geschrapt met als toelichting "alle passerende halten aandoen" Ja wat en waar is dat dan ?
Lijn 109 wordt niets vermeld, terwijl in Son maar 3 halten worden aangedaan.
Detail is dat Arriva op de halte verwijst naar Vijverlaan en Europalaan van Hermes lijn 109. Alleen deze halten vervallen bij Hermes ook, *zucht*
Ik heb Hermes al benaderd via mijn gebruikelijk directe ingangen.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door fogeltje »

Ze zouden ook nog kijken of er voor lijn 99 wat alternatieven verzonnen kunnen worden. Ik ben blijkbaar (zie Twitter) niet de enige die vind dat er tegen de reiziger gezegd wordt "en zoek het zelf maar uit".
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door Meltrain »

In Arnhem zijn op 19 september omleidingen nabij de John Frostbrug, waardoor in elk geval de lijnen 3, 5 en 6 een deel van de avond niet met trolleybussen kunnen rijden.

Een volledig lijstje wat deze herdenkingen nog voor wijzigingen hebben bij Breng:
Woensdag 17 september

Lijn 5 Beuningen – Nijmegen - Groesbeek
De ritten van/naar De Horst rijden de normale route. De ritten van/naar Breedeweg rijden van 09.00 uur tot 16.00 uur tot halte Herwendaal.

Lijn 9 Nijmegen - Grave.
Vanwege de afsluiting van de brug bij Grave heeft lijn 9 van 16.00 uur tot 18.00 uur als tijdelijk eindpunt Broekstraat (Nederasselt).

Lijn 99 Nijmegen – Grave - Uden
Vanwege de afsluiting van de brug bij Grave vervallen alle ritten van buslijn 99 tussen 16.00 - 18.00 uur. Om 15.26 uur vertrekt er nog een rit van lijn 99 uit Nijmegen naar Uden, de volgende rit vertrekt om 17.56 uur vanaf Nijmegen naar Uden.
Vanaf Uden vertrekt er nog een rit van lijn 99 naar Nijmegen om 15.09 uur, de volgende rit vertrekt om 17.39 uur uit Uden naar Nijmegen.

Daarnaast wordt er in Zeeland al van af 13.00 uur een omleiding gereden. De bussen rijden dan niet door Zeeland, maar buitenom via de Voederheil en de Bergmaas

Vrijdag 19 september

Lijn 5 Beuningen – Nijmegen - Groesbeek.
Van 10.00 uur tot 14.00 uur rijdt lijn 5 van/naar De Horst en van/naar Breedeweg via de Cranenburgsestraat.

Diverse buslijnen Arnhem John Frostbrug
Buslijn 5 (Arnhem Schuytgraaf- Arnhem Presikhaaf), 6 (Arnhem De Laar West - Arnhem Elsweide HAN), 60( Arnhem-Tolkamer) en 62( Arnhem-Duiven) rijden tussen 18.00-20.00 uur tussen Arnhem Centraal Station en Arnhem Rietgrachtstraat via de route van lijn 43 door het zuidelijke deel van het Centrum.
Buslijn 43 Arnhem – Dieren/Apeldoorn rijdt vanaf 20.00 uur tot einde dienst niet via het zuidelijke deel van het centrum maar via het Willemsplein en het Velperplein
Buslijn 3 (Arnhem Burgers Zoo- Arnhem Het Duifje), 8 (Arnhem Presikhaaf -Arnhem Holthuizen), 14 (Arnhem -Nijmegen), 33 (Arnhem – Nijmegen) en 300 (Arnhem – Nijmegen) rijden vanaf 18.00 uur tot einde dienst vanaf Arnhem Centraal Station via de Nelson Mandelabrug en de Gelderse Rooslaan naar het Monchyplein.

Zaterdag 20 september

Lijn 1 Nijmegen Plein 1944 - Molenhoek
Van 11.00 uur tot 17.00 uur rijdt lijn 1 tot rotonde Malden; het traject Malden – Molenhoek v.v. via de Rijksweg vervalt.

Lijn 2 Nijmegen Lindenholt West – Nijmegen Sint Maartenskliniek
Van 13.00 uur tot 20.00 uur rijdt lijn 2 niet van/naar de St. Maartenskliniek; lijn 2 krijgt dan een tijdelijk eindpunt ter hoogte van de Sophiaweg/Hengstdalseweg

Lijn 5 Beuningen – Nijmegen - Groesbeek
Van 11.00 uur tot 18.00 uur rijdt lijn 5 naar Groesbeek tot de Stekkenberg v.v.

Lijn 8 Nijmegen Hatert - Berg en Dal
Van 13.00 uur tot 20.00 uur rijdt lijn 8 niet naar Berg en Dal maar tot een tijdelijk eindpunt op de Sophiaweg.

Lijn 9 Nijmegen – Grave
Van aanvang dienst tot 18.00 uur rijdt lijn 9 vanaf Nijmegen tot de Aldenhof v.v.

Lijn 13 Oosterhout – Lent – Wijchen Noord/lijn 15 Lent - Wijchen Zuid
Van aanvang dienst tot 17.00 uur rijden de lijnen 13 en 15 vanaf Dukenburg via de route van lijn 7 naar Bijsterhuizen en vanaf het Palkerplein via de Einsteinstraat, Edisonstraat en Buijs Ballotweg volgens de route van lijn 15 in Wijchen Zuid naar het eindpunt (alle haltes in Wijchen Noord van lijn 13 vervallen dan!).

Lijn 14 Arnhem – Elst – Nijmegen Brakkenstein
Lijn 14 rijdt i.v.m. afsluiting Waalkade via de singels (marktroute) naar het station v.v.

Lijn 33 Arnhem – Huissen – Gendt – Bemmel – Nijmegen
Lijn 33 rijdt i.v.m. afsluiting Waalkade via de singels (marktroute) naar het station v.v.

Lijn 36 Arnhem – Heteren
Van aanvang dienst tot in ieder geval 18.00 uur vervallen de haltes Arnhem Elderhof tot en met Heteren Polderstraat. Er komt in Driel een tijdelijke halte bij de rotonde Broekssingel.

Lijn 80 Nijmegen – Millingen a/d Rijn
Lijn 80 rijdt i.v.m. afsluiting Waalkade via de singels (marktroute) naar het station v.v.

Lijn 83 Nijmegen – Gennep – Venlo
Lijn 83 rijdt van 12.00 uur tot 18.00 uur van Malden naar Gennep v.v. over de A73; Heumen, Molenhoek, Mook, Milsbeek en Ottersum zijn dan per bus niet bereikbaar.

Lijn 99 Nijmegen – Grave – Uden.
Van aanvang dienst tot 18.00 uur vervallen alle ritten van lijn 99.

Zondag 21 september

Lijn 1 Velp – Arnhem – Oosterbeek
Tussen 12.00 uur en 13.30 uur rijdt lijn 1 in Oosterbeek tot de halte Gemeentehuis v.v.

Lijn 14 Arnhem – Elst – Nijmegen Brakkenstein
Lijn 14 rijdt i.v.m. afsluiting Waalkade via de singels (marktroute) naar het station v.v.

Lijn 33 Arnhem – Huissen – Gendt – Bemmel – Nijmegen
Lijn 33 rijdt i.v.m. afsluiting Waalkade via de singels (marktroute) naar het station v.v.

Lijn 52 Arnhem – Wageningen – Ede
Tussen 12.00 uur en 19.00 uur rijdt lijn 52 in Oosterbeek de route van lijn 51 door Oosterbeek Laag. Via de Van Borselenweg rijdt lijn 52 naar de Utrechtseweg en vandaar de normale route richting Kievitsdel v.v..

Lijn 80 Nijmegen – Millingen a/d Rijn
Lijn 80 rijdt i.v.m. afsluiting Waalkade via de singels (marktroute) naar het station v.v.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door waldo79 »

Het heeft nogal impact :shock:
SuperGhost
Berichten: 4176
Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door SuperGhost »

Klopt.
Vraag me alleen af waarom de bussen die over de Nijmeegse Waalkade rijden opeens het hele centrum moeten vermijden (via de Singels dus) en niet gewoon tijdelijk weer over de Burchtstraat kunnen rijden. Dat vind ik toch wel een kritiekpuntje.
huibf
Donateur
Berichten: 4101
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Omleidingen en vervallen diensten tijdens WOII herdenkin

Bericht door huibf »

huibf schreef:
fogeltje schreef:Op lijnniveau is het altijd bij heel Connexxion een ramp, tenminste in de app. De app geeft voor lijn 99 bijvoorbeeld volstrekt onduidelijke informatie terwijl de info het nieuwsbericht gewoon duidelijk is (kritiekpunt daar: de reiziger wordt volledig aan zijn lot over gelaten betreffende eventuele voorhanden alternatieven van de compleet vervallen lijn, maar daar gaan ze nog wat aan doen). Ik heb verder de Eindhovense lijnen niet nagelopen, zag alleen bij lijn 1 een vermelding in de app. Wat klopt er verder niet? Tweet/mail anders even naar Brengtwittermans, die kan erachteraan gaan zitten.
lijn 7 en 17 lijken geheel te vervallen ook in Aalst, maar er wordt een hele reeks halten geschrapt met als toelichting "alle passerende halten aandoen" Ja wat en waar is dat dan ?
Lijn 109 wordt niets vermeld, terwijl in Son maar 3 halten worden aangedaan.
Detail is dat Arriva op de halte verwijst naar Vijverlaan en Europalaan van Hermes lijn 109. Alleen deze halten vervallen bij Hermes ook, *zucht*
Ik heb Hermes al benaderd via mijn gebruikelijk directe ingangen.
Uiteindelijk zijn dit de omleidingen geworden: http://www.ovdepeel.nl/dump/MarketGarden.pdf.
Van de meeste meldingen op lijn niveau klopte het voor geen meter. Uiteindelijk 380x gedownload op vrijdag, zaterdag en zondag,
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten