Mag ik even kwijt #160

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Ardan »

Koffie :')
Ik doe ook maar wat
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Thom91 »

MdJ schreef:
Timon91 schreef:
MdJ schreef:Rare mensen, die niet-civielers. Bij ons is het behoorlijk normaal dat je tijdens de pauze tussen het college naar het koffiezetapparaat gaat om een bakkie koffie(of thee...)te halen.

Tijdens je minor ontmoet je ook anderen en blijkbaar gelden daar andere etiquetten... Van de 40 was ik de enige die koffie ging halen, de andere civielers liepen iig de zaal uit... En de rest bleef zitten...
Haha, niet richting de studievereniging voor de (gratis) betere koffie? Ik heb nu beschikking over een koffiepas. Prima voor thee e.d., maar voor koffie ga ik toch echt wel naar de studievereniging :P Dat bocht uit die automaten vind ik echt niet te hakken.
Moah, de meest sterke koffie (0004=sterkste, zwart is prima te drinken. Ik zat dinsdag in Ravelijn en dan is het teruglopen naar De Horst nogal ver voor alleen de koffie;)
Retourtje Spiegel - Horst in 15 minuten is ook al zo'n uitdaging :P
Komt wel goed schatje.
Timon91
Berichten: 871
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 14:24
Locatie: Arnhem

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Timon91 »

Als je in de Ravelijn zit kun je ook even bij Stress koffie scoren :P Tijdens m'n minor heb ik daar veel college gehad en ik heb er nooit gezeur mee gehad :P

Even de benen strekken in die 15 minuten is sowieso wel fijn - al helemaal als je college hebt in zo'n herniazaal :')
Mijn Flickr account.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Jef400 »

Net een voorlichtingsavond gehad over onze schoolreis naar Praag. Het lijkt er op dat ik een nieuw tram en metronet op mijn kaart mag zetten.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Vinny »

Bakpapier schreef:
MdJ schreef:Rare mensen, die niet-civielers. Bij ons is het behoorlijk normaal dat je tijdens de pauze tussen het college naar het koffiezetapparaat gaat om een bakkie koffie(of thee...)te halen.

Tijdens je minor ontmoet je ook anderen en blijkbaar gelden daar andere etiquetten... Van de 40 was ik de enige die koffie ging halen, de andere civielers liepen iig de zaal uit... En de rest bleef zitten...
Ik vind het ook zo raar, mensen die blijven zitten tijdens de pauze. Ik ga of koffie halen (vieze bocht uit de automaat voor de veel te hoge prijs van 40 cent) of een beetje lopen of naar de wc of zoiets. Echter doen ze bij ons ook soms gewoon geen pauze tijdens het college, vooral buitenlandse docenten.
40 cent duur vinden :lol:

De zaal uit lopen tijdens een pauze van 15 minuten is denk ik specifiek voor de opleiding. Wij deden dat allemaal wel, gewoon eventjes wat lichaamsbeweging, naar de WC, wat praten met andere mensen en een kopje koffie drinken. Uiteindelijk is studeren ook een sociale bezigheid ;)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Suus »

Het is mij weer gelukt, totaal per ongeluk in een bureaucratische nachtmerrie terecht gekomen :')

Ene dhr. K. (niet ik) heeft via Bol.com een 2e-handsproduct aangeschaft. Echter, de postbode trof hem niet thuis en heeft het afgeleverd bij het postkantoor. Daar heeft hij het nooit opgehaald bij het postkantoor waarna het naar de retourservice van Bol.com is gestuurd. Bol.com is echter niet gek en heeft het dus herpakt en opnieuw naar dhr. K. opgestuurd. Zodoende kwam de pakketbezorger vanochtend weer langs toen dhr. K weer niet thuis was en of ik het voor hem in ontvangst wou nemen. Nouja, doe ik wel vaker, geen probleem.

Maatgoed, toen ik dus net even bij het betreffende appartement ging kijken bleek dat het leeg stond en voorlopig onbewoonbaar is wegens asbestsanering. Kortom, nu zit ik hier met een pakketje wat in theorie eeuwig kan stuiteren tussen Bol.com en PostNL. Wat zal ik er eens mee doen?
Laatst gewijzigd door Suus op wo 10 sep 2014, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Bakpapier »

Bee schreef:Het is mij weer gelukt, totaal per ongeluk in een bureaucratische nachtmerrie terecht gekomen :')

Ene dhr. K. (niet ik) heeft via Bol.com een 2e-handsproduct aangeschaft. Echter, de postbode trof hem niet thuis en heeft afgeleverd bij het postkantoor. Daar heeft hij het nooit opgehaald bij het postkantoor waarna het naar de retourservice van Bol.com is gestuurd. Bol.com is echter niet gek en heeft het dus herpakt en opnieuw naar dhr. K. opgestuurd. Zodoende kwam de pakketbezorger vanochtend weer langs toen dhr. K weer niet thuis was en of ik het voor hem in ontvangst wou nemen. Nouja, doe ik wel vaker, geen probleem.

Maatgoed, toen ik dus net even bij het betreffende appartement ging kijken bleek dat het leeg stond en voorlopig onbewoonbaar is wegens asbestsanering. Kortom, nu zit ik hier met een pakketje wat in theorie eeuwig kan stuiteren tussen Bol.com en PostNL. Wat zal ik er eens mee doen?
Als het goed is, is er op dat asbestadres een briefje op de bus gedaan met 'Beste meneer K., uw pakket ligt bij meneer B op nummer X'. Dan is het aan K. om het op te halen bij jou. Als K. dat niet binnen een redelijke termijn doet is het pakketje van jou.
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Bakpapier »

@ Vinny: 40 cent is niet duur, maar wel voor dat bocht. Eigenlijk zou ik er geld op toe moeten krijgen om dat te drinken :lol:

Bovendien was het vroeger 35 cent.
MdJ schreef: Moah, de meest sterke koffie (0004=sterkste, zwart is prima te drinken. Ik zat dinsdag in Ravelijn en dan is het teruglopen naar De Horst nogal ver voor alleen de koffie;)
Haha, het 0004tje is ook hier een begrip ;) Maar het is en blijft meestal bocht. Toevallig had ik vandaag een redelijk drinkbare, misschien net bijgevuld?

Op mijn stage had je (gratis) oploskoffie uit de automaat. Ook niet lekker, maar in ieder geval van constante kwaliteit en altijd drinkbaar.

Nu ga ik lekker zelf koffie vers malen en koffie zetten *O*
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Bakpapier »

Ardan schreef:Koffie :')
Dit verklaart het zuurgehalte denk ik, geen koffie drinken :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Suus »

Bakpapier schreef: Als het goed is, is er op dat asbestadres een briefje op de bus gedaan met 'Beste meneer K., uw pakket ligt bij meneer B op nummer X'. Dan is het aan K. om het op te halen bij jou. Als K. dat niet binnen een redelijke termijn doet is het pakketje van jou.
Bol.com kon een beter antwoord geven, ze hebben het adres opgezocht in hun enorme database en ik kan het nu voor kosten ontvanger retourneren.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Ardan »

Bakpapier schreef:
Ardan schreef:Koffie :')
Dit verklaart het zuurgehalte denk ik, geen koffie drinken :')
HA HA HA HA :lol: Noem maar eens op waar ik hier zuur ben dan :')
Ik doe ook maar wat
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door MdJ »

Ardan schreef:
Bakpapier schreef:
Ardan schreef:Koffie :')
Dit verklaart het zuurgehalte denk ik, geen koffie drinken :')
HA HA HA HA :lol: Noem maar eens op waar ik hier zuur ben dan :')
Over koffie :lol:
Neuhnt, Ardan valt best mee hoe zuur íe is.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door AppleMoose »

Bakpapier schreef: Als het goed is, is er op dat asbestadres een briefje op de bus gedaan met 'Beste meneer K., uw pakket ligt bij meneer B op nummer X'. Dan is het aan K. om het op te halen bij jou. Als K. dat niet binnen een redelijke termijn doet is het pakketje van jou.
Kun jij mij het wetsartikel tonen waarin dit staat vermeld?
Bovendien zal dat briefje weinig effect hebben, daar die woning leeg staat vanwege asbest. Zeer kleine kans dus dat meneer K nog ff langs komt om de post op te halen... :')


en koffie is sowieso bocht (A)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Ardan »

MdJ schreef:Neuhnt, Ardan valt best mee hoe zuur íe is.
(A)
Ik ben nooit zuur :)
Spoiler: show
Van sommigen wórd ik zuur maar dat is een ander verhaal.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Suus »

Bakpapier schreef:
Ardan schreef:Koffie :')
Dit verklaart het zuurgehalte denk ik, geen koffie drinken :')
Ik drink koffie, spierwit met suiker, want van zwarte koffie wordt ik wel echt een zuurpruimpje.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Thom91 »

Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12819
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Hainje »

Banken eruit slopen. Probleem opgelost. *O*
🍉
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Z2N »

Ik heb wel een ideetje.. :Y
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Fles »

Thom91 schreef:Wie gaat er geld verdienen?

http://battleofconcepts.nl/battledetails.aspx?bid=211
Staanplaatsen aantrekkelijker maken :') Dan ben je echt helemaal verkeerd bezig.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Z2N »

Connexxion rijdt er nog zeven jaar, en om nou nog nieuw materieel te kopen is een beetje laat... Bovendien kost het klauwen met geld om extra treinen te kopen, die je vervolgens alleen in de spitsuren nodig hebt (zo'n twintig uur per week, op 168 uur in een week).
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Freek »

Sterker nog, staplekken worden eigenlijk maar in 3 spitsritten 3 gebruikt.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Ardan »

Hoppa, op naar Terschelling voor een lang weekend! Verjaardagscadeautje van mijn moeder, we gaan samen :) Tot dinsdag! :W
Ik doe ook maar wat
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Aking »

Deaui! :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Suus »

Bee schreef:
Bakpapier schreef: Als het goed is, is er op dat asbestadres een briefje op de bus gedaan met 'Beste meneer K., uw pakket ligt bij meneer B op nummer X'. Dan is het aan K. om het op te halen bij jou. Als K. dat niet binnen een redelijke termijn doet is het pakketje van jou.
Bol.com kon een beter antwoord geven, ze hebben het adres opgezocht in hun enorme database en ik kan het nu voor kosten ontvanger retourneren.
Bij het postkantoor: De kosten voor verzending zijn in eerste instantie 25 euro die je daarna terugkrijgt op de giro van de post als de ander het pakket in ontvangst neemt. Maar aangezien de ander het pakket ook kan weigeren ben je en je geld kwijt en heb je nog steeds dat pakket liggen en dan is 25 euro wel een hoop geld. Dus nu heb ik maar een mailtje gestuurd naar de bibliotheek waar ik vroeger werkte omdat het daar altijd een populaire titel was bij de uitleningen met de vraag of ze het willen adopteren.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #159

Bericht door Ronald »

Ik neem sowieso geen pakketjes meer aan als het niet voor de directe buren is. Ook een paar keer mee moeten leuren zodat ik daar wel klaar mee ben. Eén keer vroegen ze zelfs of ik ervoor wilde tekenen, dacht het niet dus.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 82 gasten