Landelijk online meldpunt bij vergeten uit te checken
11 september 2014
Het wordt voor reizigers makkelijker hun geld terug te vragen als zij vergeten uit te checken. In het eerste kwartaal van 2015 komt er één centraal online meldpunt waar reizigers online geld kunnen terug vragen als ze vergeten uit te checken. Dat hebben de vervoerders donderdag bekend gemaakt.
Op dit moment laten reizigers nog 16 miljoen euro liggen door vergeten uit te checken. Dat geld wordt niet terug gevraagd. Voor reizigers is het vaak onduidelijk hoe zij geld kunnen terug vragen. Iedere vervoerder heeft op dit moment nog zijn eigen procedures. Reizigersorganisaties dringen al langer aan op een centraal meldpunt en éénduidige procedures om geld terug te krijgen. Lees verder
Landelijk online meldpunt bij vergeten uit te checken
Re: Landelijk online meldpunt bij vergeten uit te checken
Ik hoop dat de site ovchipkaart.nl de basis gaat worden voor alle chipkaartzaken.
waar ze ook ALLE producten verkopen en niet elke vervoeder apart.
Kom op zeg zo moeilijk is het niet.
waar ze ook ALLE producten verkopen en niet elke vervoeder apart.
Kom op zeg zo moeilijk is het niet.
Re: Landelijk online meldpunt bij vergeten uit te checken
Ik vrees dat dat er niet snel van zal komen. Niet lang geleden zijn juist allerlei abonnementen uit de webwinkel verdwenen en nu wordt juist verwezen naar de websites van de vervoerders.
Re: Landelijk online meldpunt bij vergeten uit te checken
Ja dat was ook een domme zet.
Klaarblijkelijk snappen de vervoerders en tls het niet...
Klaarblijkelijk snappen de vervoerders en tls het niet...
Re: Landelijk online meldpunt bij vergeten uit te checken
Ik snap wel dat je als vervoerder zoiets liever in eigen hand hebt, dan het aan TLS overlaten.
Misschien dat dat verandert als TLS zich wat minder als NS-dochter gaat gedragen.
Misschien dat dat verandert als TLS zich wat minder als NS-dochter gaat gedragen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 98 gasten