Mag ik even kwijt #161

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #160

Bericht door Aking »

Thom91 schreef:Het enige wat ik nu hoor is de trein van DB Regio die over de overweg dendert..
Woonplaats: Heerhugowaard


Wat moet DB Regio in Heerhugowaard? :')
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door dylanwild94 »

volgens mij heb ik ergens gelezen op het forum dat thom91 een studentenwoning heeft in Enschede. :wink:
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Thom91 »

Ik zal het eens aanpassen :P
Komt wel goed schatje.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Ronald »

Goed, voor de vierde week achterelkaar gaat er een hap roet door de weekendplanning. Nu door werkzaamheden in België -o-
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Jef400 »

Is dit gewoon pure pech. Of plan jij zo je reizen dat je langs alle werkzaamheden moet :)?

(Noot, dit is sarcastisch bedoeld)
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Meltrain »

Ronald schreef:Goed, voor de vierde week achterelkaar gaat er een hap roet door de weekendplanning. Nu door werkzaamheden in België -o-
Tja, ik weet niet waar je heen gaat, maar ik neem aan dat ze in België ook wel vervangende busdiensten kennen en dat je gewoon op je eindbestemming kunt komen.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door waldo79 »

België heeft een baggerbediening in het weekend. Met werkzaamheden erbij kan je planning in de soep lopen.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Ronald »

JeffreyMeijer schreef:Is dit gewoon pure pech. Of plan jij zo je reizen dat je langs alle werkzaamheden moet :)?

(Noot, dit is sarcastisch bedoeld)
Natuurlijk kan je best wat alternatiefs plannen, het is ook een stukje irritatie dat "spontane" ideeën in de soep lopen. Zo van "laat ik morgen eens dat-en-dat rondje doen. Oh nee, lukt niet omdat ik door werkzaamheden niet op tijd in Groningen kan zijn". Na een paar keer ben je dat echt zat aan het worden.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #160

Bericht door ODRAIL »

Michael schreef:Soms kunnen fietsers en voetgangers je foto behoorlijk verpesten. Net toen er een oudje aan kwam die op de nominatie staat om afgevoerd te worden fietste er een fietser door het beeld. Jullie mogen zelf raden waar deze foto gemaakt is.
In Rotterdam (en ik denk dat dit ook in andere plaatsen het geval is) is het tegenwoordig mode dat fietsers ook in voetgangersgebieden vrolijk doorfietsen. Ben de afgelopen week al drie keer als voetganger bijna ondersteboven gereden :? :neg: .
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door ODRAIL »

Ronald schreef:
JeffreyMeijer schreef:Is dit gewoon pure pech. Of plan jij zo je reizen dat je langs alle werkzaamheden moet :)?

(Noot, dit is sarcastisch bedoeld)
Natuurlijk kan je best wat alternatiefs plannen, het is ook een stukje irritatie dat "spontane" ideeën in de soep lopen. Zo van "laat ik morgen eens dat-en-dat rondje doen. Oh nee, lukt niet omdat ik door werkzaamheden niet op tijd in Groningen kan zijn". Na een paar keer ben je dat echt zat aan het worden.
Dan plan je je reisjes toch op vrijdag bijvoorbeeld :idea: .
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #160

Bericht door Vinny »

KM46 schreef:
Michael schreef:Soms kunnen fietsers en voetgangers je foto behoorlijk verpesten. Net toen er een oudje aan kwam die op de nominatie staat om afgevoerd te worden fietste er een fietser door het beeld. Jullie mogen zelf raden waar deze foto gemaakt is.
In Rotterdam (en ik denk dat dit ook in andere plaatsen het geval is) is het tegenwoordig mode dat fietsers ook in voetgangersgebieden vrolijk doorfietsen. Ben de afgelopen week al drie keer als voetganger bijna ondersteboven gereden :? :neg: .
Daar werd vroeger dus wél op gehandhaafd. Op mijn eerste dag in Amsterdam kreeg ik een donderpreek van oom agent omdat ik door de Leidsestraat had gefietst. Leer je het snel van af :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door marlies »

In Groningen wordt daar nog steeds wel op gehandhaafd, ik zag ze dat laatst nog doen. Op maandagochtend in de uitgestorven winkelstraat. Makkelijk scoren, want 's avonds na het sluiten van de winkels mag je er wél fietsen. Op maandagochtend gaan de winkels later open maar gaat het verbod niet later in. Heb je als stadswacht zo je boekje vol :P
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Ardan »

In Deventer staat er 'Fietsen toegestaan buiten openingstijden winkels'. Heel makkelijk :)
Ik doe ook maar wat
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Jef400 »

Ronald schreef:
JeffreyMeijer schreef:Is dit gewoon pure pech. Of plan jij zo je reizen dat je langs alle werkzaamheden moet :)?

(Noot, dit is sarcastisch bedoeld)
Natuurlijk kan je best wat alternatiefs plannen, het is ook een stukje irritatie dat "spontane" ideeën in de soep lopen. Zo van "laat ik morgen eens dat-en-dat rondje doen. Oh nee, lukt niet omdat ik door werkzaamheden niet op tijd in Groningen kan zijn". Na een paar keer ben je dat echt zat aan het worden.
Dat begrijp ik, zou ik ook strontziek van worden.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Wubbo »

Ardan schreef:In Deventer staat er 'Fietsen toegestaan buiten openingstijden winkels'. Heel makkelijk :)
Dus als ik besluit om een winkel in die straat te beginnen die 's nachts open is, mag je nooit meer in die straat fietsen? ;-)
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Aking »

Nee dan passen ze het bord aan:

"uitgezonderd openingstijden van die kuttent van Wubbo" :Y
Stéphane
Berichten: 790
Lid geworden op: do 22 dec 2011, 10:25
Locatie: België

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Stéphane »

Wubbo's Night Shop
Voor al wat het daglicht niet verdragen kan...
:)
Een winterse dag:
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Thom91 »

Iemand ervaring met onderstaande tas?

http://www.tassenoutlet.com/to-bags-wee ... brown.html
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Vinny »

"geldt niet voor Wubbo's nightshop, Marlies mode en Fles bierwinkel" :twisted:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Aking »

Thom91 schreef:Iemand ervaring met onderstaande tas?
Vast wel :Y
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door BrengMe »

Vinny schreef:"geldt niet voor Wubbo's nightshop, Marlies mode en Fles bierwinkel" :twisted:
:lol: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Ardan »

Net de eerste aflevering van Hollands Hoop gezien. Goeie serie wel :D
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door AppleMoose »

Heeft wel wat ja. Hier en daar wel erg gespeeld/overdreven/cliché, maar het blijft op de een of andere manier wel boeien en er zit ook wel leuke humor in :)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Suus »

Ronald schreef:
JeffreyMeijer schreef:Is dit gewoon pure pech. Of plan jij zo je reizen dat je langs alle werkzaamheden moet :)?

(Noot, dit is sarcastisch bedoeld)
Natuurlijk kan je best wat alternatiefs plannen, het is ook een stukje irritatie dat "spontane" ideeën in de soep lopen. Zo van "laat ik morgen eens dat-en-dat rondje doen. Oh nee, lukt niet omdat ik door werkzaamheden niet op tijd in Groningen kan zijn". Na een paar keer ben je dat echt zat aan het worden.
Daarom dat ik in mijn rit uit Duitsland vandaag een ICE-ticket Linz (Rhein) - Amsterdam heb. Zo heb ik de werkzaamheden ten zuiden van Utrecht kunnen vermijden en door het vanaf Linz te kopen (laatste station in RP wat NS International kent) had ik voor de rest van de dag alleen een Saarland-ticket nodig.

@KM46: De meeste mensen moeten, hoewel de naam anders doet vermoeden, op vrijdag werken. Ik ben nu toevallig op vrijdag weggegaan voor een tweedaags tripje omdat bepaalde treinen op zondag niet rijden, maar anders ga ik ik principe ook in het weekend.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:@KM46: De meeste mensen moeten, hoewel de naam anders doet vermoeden, op vrijdag werken. Ik ben nu toevallig op vrijdag weggegaan voor een tweedaags tripje omdat bepaalde treinen op zondag niet rijden, maar anders ga ik ik principe ook in het weekend.
@Bee: Dat weet ik ook wel hoor :wink: .
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten