Mag ik even kwijt #162

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Hainje »

Op zijn minst. Goed voor de economie, levert immers weer werkgelegenheid op.
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Suus »

Want iedereen wil naar Piet Zoomers' klerenwinkel :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Hainje »

Inderdaad! Geduchte concurrent voor de Primark hoor!
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Suus »

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal begrijp hoe men dat ooit draaiende heeft gekregen, en, nog opvallender, dat men het tijdens de drukste momenten van het jaar voor elkaar krijgt dat er pendelbussen nodig zijn vanaf extra parkeerterreinen om alle bezoekers aan Piet Zoomers op te kunnen vangen. In die hele winkel zijn er dan meer bezoekers op hetzelfde moment dan er in de rest van het hele dorp wonen :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Vinny »

Ach elders in het land is Batavia-stad funshopping of de weidewinkels rondom de Maxis Muiden niet genoeg reden om de busverbindingen erheen in stand te houden...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Hainje »

Bee schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal begrijp hoe men dat ooit draaiende heeft gekregen, en, nog opvallender, dat men het tijdens de drukste momenten van het jaar voor elkaar krijgt dat er pendelbussen nodig zijn vanaf extra parkeerterreinen om alle bezoekers aan Piet Zoomers op te kunnen vangen. In die hele winkel zijn er dan meer bezoekers op hetzelfde moment dan er in de rest van het hele dorp wonen :?
Wat je zegt, maar ook dat dit bescheiden winkeltje die grote mensenmassa kan verwerken. Daar zit echt iemand achter die het principe van crowd-management goed begrepen heeft.
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Suus »

Het is geen bescheiden winkeltje. Ergens in de jaren '90 ben ik er nog eens mijn ouders kwijtgeraakt en moest ik naar de afdeling gevonden kindertjes :oops:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Ronald »

Hainje schreef:Inderdaad! Geduchte concurrent voor de Primark hoor!
Prijsniveau ligt wel een tikje hoger... Piet Zoomers trekt volgens mij veel publiek door vaste-klantenkaarten waarmee je bijvoorbeeld gratis lunches krijgt en zeer scherpe aanbiedingen voor (anders behoorlijk dure) merkkleding. De keren dat ik er geweest ben vond ik de prijs-kwaliteitsverhouding behoorlijk goed en de winkel komt sympathiek en klantvriendelijk over, ondanks het formaat.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Ardan »

Ik heb er zelfs gewerkt :D Nja okee, als uitzendkracht tijdens de piekdagen maar toch. Voornamelijk als parkeerwacht.. en simpele Twingo's of Golfjes kom je echt niet tegen en het passen en meten is nog een hele klus. De pendelbus is puur voor de luxe want het is wel een bepaald slag volk dat er komt. Die andere parkeerplaats is wel 150 meter verderop, je denkt toch zeker niet dat ze dat gaan lopen?
En toen ze in de winkel tekort kwamen heb ik zelfs een paar dagen mijn eigen afdeling gehad :D 'Meneer, wat is mijn maat?' Ik dacht, jezus dat weet je toch zelf ook wel? Maar na een paar klanten had ik het trucje van maten opnemen piekfijn door :) Vond het zelfs nog wel leuk, leuke collega's ook. Jammer dat de sollicitatieprocedure heeeel zwaar schijnt te zijn, anders had ik het misschien wel gedaan..
Laatst gewijzigd door Ardan op di 07 okt 2014, 00:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Hainje »

Bee schreef:Het is geen bescheiden winkeltje. Ergens in de jaren '90 ben ik er nog eens mijn ouders kwijtgeraakt en moest ik naar de afdeling gevonden kindertjes :oops:
Ben je nu niet in de war met de IKEA? Die heeft namelijk wel een dergelijke afdeling, ook wel Småland genoemd. :X
Ronald schreef:Prijsniveau ligt wel een tikje hoger... Piet Zoomers trekt volgens mij veel publiek door vaste-klantenkaarten waarmee je bijvoorbeeld gratis lunches krijgt en zeer scherpe aanbiedingen voor (anders behoorlijk dure) merkkleding. De keren dat ik er geweest ben vond ik de prijs-kwaliteitsverhouding behoorlijk goed en de winkel komt sympathiek en klantvriendelijk over, ondanks het formaat.
Ja als je klanten eenmaal aan je weet te binden, dan kun je een goede boterham verdienen.
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Suus »

Nee, ik ben niet in de war met Småland :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Hainje »

Oh! Afbeelding
🍉
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Freek »

Ik kom er nog wel eens (al vind ik de Suit Supply aan de overkant van de weg beter). Zoomers succes zit hem denk ik in het feit dat hij ongeveer de enige in heel Oost nl is die spullen van hoger prijs en kwaliteitsniveau verkoopt. Bovendien is hij in erg goed met de prijs voor herenkostuums.
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door waldo79 »

Ik kom er niet. Het stikt hier in Tiel van de duurdere mannenmode.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Fles »

Mag ik even kwijt dat ebola kennelijk beter te bedwingen is dan dumphoekerwoeker.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Alargule »

Mijn god hee.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Vinny »

Oké...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Jef400 »

...Statistisch heb je meer dumptopic's dan ebolapatienten in Europa.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Bakpapier »

Freek schreef:Ik kom er nog wel eens (al vind ik de Suit Supply aan de overkant van de weg beter). Zoomers succes zit hem denk ik in het feit dat hij ongeveer de enige in heel Oost nl is die spullen van hoger prijs en kwaliteitsniveau verkoopt. Bovendien is hij in erg goed met de prijs voor herenkostuums.
Bij ons in Zeeland had je gewoon een kleine, maar heel goede herenmode zaak, ook nog in zo'n klein dorpje (Zaamslag), ging toch iedereen heen. Een grote winkel vind ik meestal al minder leuk.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Ronald »

Nou, ondanks de staking dan toch maar morgenochtend een poging wagen om richting Duitsland te gaan... Komt wel een beetje beroerd uit nu.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door MdJ »

JeffreyMeijer schreef:...Statistisch heb je meer dumptopic's dan ebolapatienten in Europa.
Statistisch gezien schiet je een konijn gemiddeld dood door hem in zijn oor en in zijn staart te schieten.
Bij twijfel: gebruik beton.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Thom91 »

Dat er morgen wordt aangekondigd dat de Nederlandse Spoorwegen de Scotrail concessie hebben gewonnen?
Komt wel goed schatje.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Aking »

Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door ODRAIL »

Nee dank u. Het past niet in de vijver helaas :wink: .
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door hauptbahnhof »

Jeetje... Tram rijden wordt een stuk minder leuk weer met het weer van gisteren. Met al die bladeren op straat is de remweg al verdubbeld maar als het dan gaat miezeren dan is een glijbaan niks bij vergeleken.

Thumbs up voor de metrobestuurders en treinmachinisten die het zonder zand en/ of magneetremmen moeten doen.

Eerder op de dag is er een collega zo tegen een auto aan gereden die links Afsloeg maar op de trambaan bleef staan. Het was vooral glijden en zand en magneeetrem hielpen niet. Zij was flink geschrokken.

Ook ik had gisteren tijdens het miezeren bijna een fietser aangereden om ze op het laatste moment stopte maar heel dicht bij de rails stond. Tevens ging ik helling af en reed ik maar 20 km/u maar even op de rempedalen trappen en daar gingen we weer... De helling afglijdende. Gelukkig had ze het net door en ging ze een stukje achteruit.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 48 gasten