Jeffrey's Dumphoek.

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Gesloten
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Jeffrey's Dumphoek.

Bericht door Jef400 »

Zo af en toe maak ik foto's van OV-gerelateerde zaken. Ik heb besloten om een topic te openen met een selectie van best gelukte ov-foto's. Onregelmatig zal ik hier dan ook foto's uploaden. Te beginnen met de van het weekend beleefde reis naar Praag (Tsjechië)
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Jeffrey's Dumphoek.

Bericht door AppleMoose »

Het had je gesierd om eerst de discussie af te wachten die nu gevoerd wordt over juist dit soort topics. Daarnaast was het wellicht handig geweest als je de kritiek op de titel "dumphoek/topic" in je opgenomen had en daar naar had gehandeld. Verder lijkt het mij vrij logisch dat wanneer je een fototopic opent, ook al gelijk foto's laat zien. Bovendien, een verslag van Praag zou je hier ook prima als reisverslag kunnen plaatsen.

Sorry, maar dit komt nu op mij echt over als "topic reserveren". *Nog even snel mijn eigen topic openen voor er wellicht strengere regels gaan gelden en er geen nieuwe topics geopend mogen worden...* :N
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Jeffrey's Dumphoek.

Bericht door Jef400 »

Ik ga van de situatie uit zoals die op het moment geldt. Mochten deze topics verboden worden, zal er waarschijnlijk een slotje op gaan.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Jeffrey's Dumphoek.

Bericht door Hainje »

Jammer dat ik geen mod ben dan, want dan had er vrijwel gelijk een slotje op gezeten. :twisted:
Ben sowieso van mening dat topics hier wel wat actiever gesloten mogen worden, maar dat kan ook liggen aan het forum waar ik al langer zit. Die hanteren dat beleid namelijk.
🍉
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Jeffrey's Dumphoek.

Bericht door Jef400 »

Wegenforum?

Ik blijf overigens bij mijn eigen mening. Daarnaast vind ik het speculeren om in te spelen op een discussie die nog geen eens afgelopen is. Immers als je iets vandaag iets legaals wilt kopen, wat morgen niet meer legaal is. Dan zou dat geen beletsel moeten zijn dat te doen.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Jeffrey's Dumphoek.

Bericht door AppleMoose »

Dat iets mag, betekent nog niet altijd dat je het dan ook maar moet doen...
Zoals ik al zei, het had je gesierd om eerst de discussie af te wachten alvorens zo'n topic als deze te starten. Aangezien je nog altijd geen foto's hebt geplaatst, had dit makkelijk gekund! Nu lijkt het echt op domweg topicje reserveren alvorens er wellicht besloten gaat worden dat er geen nieuwe gelijksoortige topics geopend mogen worden... :N

Van mij mag dit topic dan ook gewoon op slot!. (Al was het maar omdat er (nog) geen foto's zijn geplaatst...)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Jeffrey's Dumphoek.

Bericht door Z2N »

Je zou anders gewoon een reisverslag kunnen maken? :Y
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Jeffrey's Dumphoek.

Bericht door Jef400 »

Zijn het te weinig foto's voor.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Jeffrey's Dumphoek.

Bericht door Fles »

Christus te Paard nog, ik dacht dat we met Erno-BE wel het absolute nulpunt bereikt hadden. Welnee, het gaat gewoon verder. Niet te geloven.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Jeffrey's Dumphoek.

Bericht door Gekko123 »

Ik weet niet hoeveel foto's het zijn, maar een reisverslag hoeft echt niet uit 20 foto's te bestaan hoor. Je kan best mooie reisverslagen maken van slechts 8 foto's. Dus je zou in overweging kunnen nemen om je reisje naar Praag als reisverslag te plaatsen (ook al was de heen- en/of terugreis zelf niet met het OV).

Verder ben ik het er eigenlijk wel over eens dat je hier al wel een of meer foto's neer had mogen zetten, daarom zet ik er voor nu een slotje op.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten