Mag ik even kwijt #162

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Bakpapier »

Bee schreef:Vandaag verscheen gratis "krant" Spits voor het laatst. Als "afscheidscadeau" aan de lezers ligt morgen de eerste uitgave van de Telegraaf op tabloidformaat in de bakken van Spits.
Nou joeperdepoepie.
waldo79
Berichten: 7626
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door waldo79 »

Vergeet niet dat de Telegraaf voor een groot deel van Nederland een belangrijke nieuwsbron is. Dat het verder veel flauwekul is kun je hen niet kwalijk nemen.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door marlies »

Dat hij veel gelezen wordt lijkt me alleen maar een reden om nog kritischer te zijn over het bedenkelijke niveau en waarheidsgehalte ;)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Suus »

Bakpapier schreef:
Bee schreef:Vandaag verscheen gratis "krant" Spits voor het laatst. Als "afscheidscadeau" aan de lezers ligt morgen de eerste uitgave van de Telegraaf op tabloidformaat in de bakken van Spits.
Nou joeperdepoepie.
Dit is voor mij een bevestiging dat je metertjes stuk zijn.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Bakpapier »

Bee schreef:
Bakpapier schreef:
Bee schreef:Vandaag verscheen gratis "krant" Spits voor het laatst. Als "afscheidscadeau" aan de lezers ligt morgen de eerste uitgave van de Telegraaf op tabloidformaat in de bakken van Spits.
Nou joeperdepoepie.
Dit is voor mij een bevestiging dat je metertjes stuk zijn.
Nee hoor, ik denk dat wij dezelfde mening over de telegraaf hebben.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Hainje »

marlies schreef:Dat hij veel gelezen wordt lijkt me alleen maar een reden om nog kritischer te zijn over het bedenkelijke niveau en waarheidsgehalte ;)
Het schijnt zelfs de belangrijkste nieuwsbron voor het Binnenhof te zijn :')
🍉
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Vinny »

In de Volkskrant staan vaak ook regelrechte leugens, maar omdat het lettertype er minder opvallend uit ziet valt het minder op... :roll:

Vroeger had je nog de "feitenmeter" van "De Pers", dat begon ergens op te lijken ;)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door marlies »

Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Hainje »

Vinny schreef:In de Volkskrant staan vaak ook regelrechte leugens, maar omdat het lettertype er minder opvallend uit ziet valt het minder op... :roll:

Vroeger had je nog de "feitenmeter" van "De Pers", dat begon ergens op te lijken ;)
NRC Next heeft ook nog Next Checkt.
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Suus »

Ik ben de mening toegedaan dat goede journalistiek niet gratis is en dat een goede krant je blik kan verruimen. Om die redenen heb ik alweer een aantal jaren geleden voor een krantenabonnement gekozen. Ik heb daarbij naar de verschillende bladen gekeken en sinds exact de dag dat de Volkskrant naar tabloid overging een abonnement op die krant genomen. Ik ben nog altijd zeer tevreden over mijn keuze.

Je kan zelf gratis testen of een krantenabonnement wat voor je is op www.krantentest.nl/gratis/ . :)

Psst: als je op zaterdag een ambigue krullenbol met een kop koffie en een Volkskrant spot in een trein ergens in den lande, grote kans dat ik het ben
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door marlies »

ik heb een tijd nrc.next gehad en vond het wel fijn maar ik vond het vervelend om 's ochtends eerst 7 verdiepingen naar beneden te moeten gaan om 'm uit de brievenbus te halen terwijl ik 'm juist bij het ontbijt in m'n ondergoed wou kunnen lezen.

Tegenwoordig krijg ik de Metro (tot vandaag ook de Spits, maar ja) hier trouwens, die lees ik nog wel eens op vrije dagen door de weeks maar anders laat ik 'm lekker liggen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Daniel »

Tja, hier ook 'n ochtendkrant maar ik lees 'm eigenlijk altijd pas 's middags om een soortgelijke reden als Marlies. Niet echt de behoefte om er 's ochtends vroeg eerst drie verdiepingen voor naar beneden te gaan en nog eerder op te staan om ook tijd te hebben om hem te lezen.
Hier is het al jaren het AD wat ik lees, vooral ook vanwege de regionale editie. Blijf ik plaatselijk tenminste ook nog een beetje op de hoogte.

En in het weekend 'm in de trein lezen is bij mij ook wel populair ja...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door webguy »

Pff, ben ik de enige in een oude lullen flat met brievenbussen per verdieping?
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Ardan »

Hier is het eigenlijk puur digitaal... paar keer per dag nieuws kijken van NOS (npo.nl, heb geen tv, had anders RTL gekeken), RTL heb ik op facebook dus hun nieuws komt meteen bij me binnen, en een paar keer per week kijk ik op de site van de Stentor voor het nieuws uit mijn regio en zo nu en dan ook de Gelderlander voor het nieuws uit Winterswijk. Dawashet :P
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Suus »

Ik lees de krant tijdens het forensen. Het hoofdkatern op de heenweg en het lifestylekatern op de terugweg. :)

En als ik niet naar werk hoef heb ik speciaal voor de wintermaanden een superwarme onesie met teddyvoering zodat ik lekker warm buiten de krant kan halen :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door marlies »

webguy schreef:Pff, ben ik de enige in een oude lullen flat met brievenbussen per verdieping?
Ik wil even opmerken dat ik dus serieus in een seniorencomplex woon maar dat de brievenbussen 'gewoon' op de begane grond zijn ;(

Vroeger nam de zuster de post mee naar boven denk ik :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Suus »

Oh god, je bent toch niet zo'n mens dat 's avonds naast een bakelieten transistorradio op je schommelstoel bij het licht van een peertje je zelfgebreide sokken zit te stoppen en dat ze uit wanhoop maar hebben opgeborgen in een bejaardenbunker?

Zo'n mens was een tijd terug nog op televisie. Dat mens gedroeg zich alsof ze 95 was maar was eigenlijk maar 30 :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door marlies »

Haha nee, het gebouw voldeed niet meer aan de moderne eisen voor ouderenzorg dus zijn het sociale huurwoningen geworden. Maar ik heb maar wel mooi een extra ruime badkamer - de douchestoel heb ik verwijderd - en overal in het gemeenschappelijke deel van de flat automatische deuren. En dat is bij wat tegenwoordig de fietsenstalling is (maar waar ook nog een oude rollator staat opgeslagen ;) ) bijvoorbeeld bijzonder handig :P
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Daniel »

webguy schreef:Pff, ben ik de enige in een oude lullen flat met brievenbussen per verdieping?
Ow ik heb gewoon een brievenbus in m'n voordeur hoor, ding heeft alleen geen nut want de post/krant komt gewoon in de brievenbus in de entreehal.
Qua bewoners is het redelijk divers hier: behoorlijk jonge wijk (grootste bevolkingsgroep is 20-29 met ca. 25%), maar er wonen ook wat ouderen al sinds de flat gebouwd is.
Bee schreef:Ik lees de krant tijdens het forensen. Het hoofdkatern op de heenweg en het lifestylekatern op de terugweg. :)
Tja, daar zou ik wel heel snel voor moeten lezen :P En de krantenbezorger komt vaak ook pas rond de tijd dat ik de deur uit loop richting station.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Freek »

Hier ook een abonnement op de Volkskrant. Moet er 2 verdiepingen voor omlaag, als ik thuis werk blijft ie inderdaad meestal liggen tot de lunch. Heb 's ochtends nooit misgelopen de bezorgster doet 'm altijd voor 5.45 in de bus kan hem dus altijd in de trein lezen. Dat middenkatern of lifestyle deel zoals Bee het noemt vind ik grote onzin. Daar staat meestal niets nuttigs in.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Thom91 »

Ik heb een abonnement op Netflix en Spotify, telt dat ook voor mijn e-penis?
Komt wel goed schatje.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Thom91 »

Best wel groot, toch? Toch?
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Ardan »

Afbeelding
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Suus »

Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Obus
Berichten: 1111
Lid geworden op: ma 31 mar 2014, 13:14

Re: Mag ik even kwijt #161

Bericht door Obus »

Hallo allemaal.

Obus was de afgelopen tijd voor zijn werk in Japan en had geen tijd voor fora. Goed nieuws: hij is weer terug. Slecht nieuws: er is ingebroken en ik ben mijn computer (met trainz) kwijt.
De mortuis nil nisi bene
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 27 gasten