constant opnieuw moeten inloggen

Hier zijn alle ideeën voor OVNL welkom
Plaats reactie
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

constant opnieuw moeten inloggen

Bericht door Fles »

Zuigt vingerverfballen in de hel jeweet... Kan daar nou niet eens wat aan gedaan worden? Want dat vinkje " log mij automatisch in bij elk bezoek" dat maakt dus geen fluit uit. Of ben ik de boeman die Firefox gebruikt of zo??
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: constant opnieuw moeten inloggen

Bericht door tsov »

Ikke heb Firefox en nergens last van...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: constant opnieuw moeten inloggen

Bericht door Fles »

ik moet gewoon ELKE keer opnieuw inloggen. Zelfs als ik helemaal niks doe maar gewoon een paart uur stil blijf zonder de site te verlaten moet ik opnieuw inloggen. :neg:
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: constant opnieuw moeten inloggen

Bericht door Karl »

Ik heb zelf Firefox (3.0.5) en ik heb nergens last van, wat eerder voorbij gekomen is dat het iets met de toevoeging www. te maken had ofzo...

Edit, nevermind, dat ging over iets anders. ;(
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: constant opnieuw moeten inloggen

Bericht door Daniel »

@Fles: bekijk je site via www.ovinnederland.nl of via ovinnederland.nl? De cookie-instellingen staan op het adres met www ervoor en dus kan je alleen dan ingelogd blijven, anders kan de browser het cookie niet vinden.

We hebben al een keer geprobeert daar iets aan te doen, maar toen had iedereen vervolgens inlogproblemen dus dat was ook geen succes.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: constant opnieuw moeten inloggen

Bericht door Fles »

Reiziger Ddrs schreef:@Fles: bekijk je site via www.ovinnederland.nl of via ovinnederland.nl? De cookie-instellingen staan op het adres met www ervoor en dus kan je alleen dan ingelogd blijven, anders kan de browser het cookie niet vinden.

We hebben al een keer geprobeert daar iets aan te doen, maar toen had iedereen vervolgens inlogproblemen dus dat was ook geen succes.
Dat is een goed punt. Mijn URL mist de WWW inderdaad. Ik zal eens kijken of dat het oplost :pos:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: constant opnieuw moeten inloggen

Bericht door Geert »

Fles schreef:ik moet gewoon ELKE keer opnieuw inloggen. Zelfs als ik helemaal niks doe maar gewoon een paart uur stil blijf zonder de site te verlaten moet ik opnieuw inloggen. :neg:
En anders even kijken of je niet toevallig telkens een ander ip-adres hebt of via twee verbindingen tegelijk surft (bedraad en draadloos bijvoorbeeld), dan wordt je ook telkens uitgelogd (sessie is gebonden aan ip-adres). Had ik zelf last van laatst ;)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: constant opnieuw moeten inloggen

Bericht door Fles »

Het is opgelost door er www. voor te zetten :) EN ik heb meteen mijn bookmarks aangepast :pos:

Dank je wel Ddrs :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten